با سلام
به نظر من مشكل از طرف كارخانه سايپا و ايران خودرو نيست . ما مي خواهيم تمام مشكلات را به گردن توليد كنندگان بيندازيم در صورتي كه اصلا با واقعيت درست نيست . چراكه همين محصولات ايران خودرو و سايپا در مرداد وشهريور هيچ مشكلي نداشتند . از بعد از تشديد تحريم ها و لجبازي آقايان قيمتها نزديك به 100 درصد در تمامي اجناس بالا رفت و در نتيجه بسياري از شركتها ورشكست و خيلي از شركتها نظير خودروسازان مجبور به افزايش قيمت شدند . من مردادماه پژو 206 تيپ 6 خودمو كه مدل 89 بود را 15 ميليون فروختم . واين نتيجه همان كاغذ پاره ها ي بي اثر است ؟؟؟؟؟؟
با سلام
به نظر من مشكل از طرف كارخانه سايپا و ايران خودرو نيست . ما مي خواهيم تمام مشكلات را به گردن توليد كنندگان بيندازيم در صورتي كه اصلا با واقعيت درست نيست . چراكه همين محصولات ايران خودرو و سايپا در مرداد وشهريور هيچ مشكلي نداشتند . از بعد از تشديد تحريم ها و لجبازي آقايان قيمتها نزديك به 100 درصد در تمامي اجناس بالا رفت و در نتيجه بسياري از شركتها ورشكست و خيلي از شركتها نظير خودروسازان مجبور به افزايش قيمت شدند . من مردادماه پژو 206 تيپ 6 خودمو كه مدل 89 بود را 15 ميليون فروختم . واين نتيجه همان كاغذ پاره ها ي بي اثر است ؟؟؟؟؟؟
با سلام
به نظر من مشكل از طرف كارخانه سايپا و ايران خودرو نيست . ما مي خواهيم تمام مشكلات را به گردن توليد كنندگان بيندازيم در صورتي كه اصلا با واقعيت درست نيست . چراكه همين محصولات ايران خودرو و سايپا در مرداد وشهريور هيچ مشكلي نداشتند . از بعد از تشديد تحريم ها و لجبازي آقايان قيمتها نزديك به 100 درصد در تمامي اجناس بالا رفت و در نتيجه بسياري از شركتها ورشكست و خيلي از شركتها نظير خودروسازان مجبور به افزايش قيمت شدند . من مردادماه پژو 206 تيپ 6 خودمو كه مدل 89 بود را 15 ميليون فروختم . واين نتيجه همان كاغذ پاره ها ي بي اثر است ؟؟؟؟؟؟
يا قراره امروز ارزون بشه
ميخام !!!
به نظر من مشكل از طرف كارخانه سايپا و ايران خودرو نيست . ما مي خواهيم تمام مشكلات را به گردن توليد كنندگان بيندازيم در صورتي كه اصلا با واقعيت درست نيست . چراكه همين محصولات ايران خودرو و سايپا در مرداد وشهريور هيچ مشكلي نداشتند . از بعد از تشديد تحريم ها و لجبازي آقايان قيمتها نزديك به 100 درصد در تمامي اجناس بالا رفت و در نتيجه بسياري از شركتها ورشكست و خيلي از شركتها نظير خودروسازان مجبور به افزايش قيمت شدند . من مردادماه پژو 206 تيپ 6 خودمو كه مدل 89 بود را 15 ميليون فروختم . واين نتيجه همان كاغذ پاره ها ي بي اثر است ؟؟؟؟؟؟
از ماست كه بر ماست.
به نظر من مشكل از طرف كارخانه سايپا و ايران خودرو نيست . ما مي خواهيم تمام مشكلات را به گردن توليد كنندگان بيندازيم در صورتي كه اصلا با واقعيت درست نيست . چراكه همين محصولات ايران خودرو و سايپا در مرداد وشهريور هيچ مشكلي نداشتند . از بعد از تشديد تحريم ها و لجبازي آقايان قيمتها نزديك به 100 درصد در تمامي اجناس بالا رفت و در نتيجه بسياري از شركتها ورشكست و خيلي از شركتها نظير خودروسازان مجبور به افزايش قيمت شدند . من مردادماه پژو 206 تيپ 6 خودمو كه مدل 89 بود را 15 ميليون فروختم . واين نتيجه همان كاغذ پاره ها ي بي اثر است ؟؟؟؟؟؟
به نظر من مشكل از طرف كارخانه سايپا و ايران خودرو نيست . ما مي خواهيم تمام مشكلات را به گردن توليد كنندگان بيندازيم در صورتي كه اصلا با واقعيت درست نيست . چراكه همين محصولات ايران خودرو و سايپا در مرداد وشهريور هيچ مشكلي نداشتند . از بعد از تشديد تحريم ها و لجبازي آقايان قيمتها نزديك به 100 درصد در تمامي اجناس بالا رفت و در نتيجه بسياري از شركتها ورشكست و خيلي از شركتها نظير خودروسازان مجبور به افزايش قيمت شدند . من مردادماه پژو 206 تيپ 6 خودمو كه مدل 89 بود را 15 ميليون فروختم . واين نتيجه همان كاغذ پاره ها ي بي اثر است ؟؟؟؟؟؟