کد خبر: ۱۹۲۹۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۴
روحانی در حسینیه اول مظلوم عالم :

باید در کشور تدبیر و تعامل جایگزین شعار شود

حجت الاسلام والمسین دکتر حسن روحانی گفت : دشمن در برابر یک ملت منسجم و واحد کاری از پیش نخواهد برد .
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرویس سیاسی - وی در مراسم جشن میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) در حسینیه اول مظلوم عالم با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و امام خمینی گفت : ما اگر معصومین را ندیدیم ، افتخار داشتیم که شاگرد مکت ائمه را زیارت کنیم . بوی معصومین از امام استشمام می شد . امام با ایثار ، مردم دوستی و عشق به خدا در میان مردم بود پس ببینید امام معصوم که بوده است . روحانی در ادامه به بیان خاطره ای از دوران دفاع مقدس پرداخت که در آن نقش توسل به حضرت صدیقه کبری (س) در پیروزی در جنگ با عراق پررنگ بود .

به گزارش آفتاب، رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک با حساس خواندن فرصت باقی مانده تا انتخابات 24 خرداد گفت : بهترین مردم را خداوند در این زمین قرار داده است . قرآن در توصیف این مردم به عنوان مورد محبت و لطف خداوند یاد کرده است . کشور خوبی هم داریم . از دریای خزر تا خلیج فارس شرایط فوق العاده طبیعی ، انواع معادن و غنی ترین منابع نفت و گاز وجود دارد . از لحاظ موقعیت ژئوپلتیکی هم ایران در شرایط فوق العاده ای قرار دارد . در کل خاورمیانه ، از لحاظ قدرت کشور ایران اول است . باید تلاش کنیم تا مدیران لایقی بتوانند در این مملکت مسئولیت قوه مجریه را برعهده بگیرند . مقام معظم رهبری فرموده اند که باید با تحقیق نسبت به سوابق افراد و تحقیق از مطلعین بهترین گزینه را انتخاب کنیم .

روحانی شرکت در انتخابات ورفتن پای صندوق رأی را وظیفه دینی ، ملی و انقلابی همه مردم دانست و افزود : باید اخلاق فاطمی به این کشور برگردد . بداخلاقی در کشور باعث قطع فیوضات الهی خواهد شد . باید عقل ، تدبیر و تعامل با جهان به جای شعار به کشورمان برگردد . دشمن در برابر یک ملت واحد و منسجم کاری از پیش نخواهد برد .

در ابتدای این مراسم مداحین اهل بیت حاج حمید نیک دل ، حاج حمید منتظر و حاج حسن کدخدایی به اجرای برنامه پرداختند . حاج علی قمصری هم به سخنرانی های دکتر روحانی در هیئت مسلم بن عقیل در سال های دهه 1360 اشاره کرد و افزود آقای روحانی در یکی از این سخنرانی ها گفت : سلام برانسان ها ، سلام بر ملائکه زمین و آسمان ، سلام بر مردی که استخوان بر گلوی دارد و سلام بر آزادی .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
4
11
انسجام انسجام انسجام رمز موفقیت ملی است ما حامیان جبهه اصلاحات اسلامی با وحدت و همدلی و انسجام بویژه در انتخابات می توانیم کشورمان را از گزند خطرات مختلف نجات داده و آرامش و رفاه و امنیت و آزادی و کرامت انسانی را تحقق بخشیم فقـــــــط با انسجام تفرقه موجب شکست ماست و یقینا دست خدا با جماعت متحد است .
لهراسب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
3
8
شما آنقدر شایستگی داشتی که نام امام از دهان شما منتشر شد.
مشکلات معیشتی ریشه در رها شدن و بی اعتنایی و تحقیر مردم اعم از نخبگان دارد.
پس سررشته کار را بر جلب قلوب شکسته و رمیده مردم و جوانان و دمیدن روح امید در آنان قرار دهید.باتوکل بر خدا که قلبها به دست اوست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
امیر کبیری چه رئیس جمهور بشی چه معاون اول جه وزیر بازم امیر کبیری .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین