کد خبر: ۱۹۳۲۱۴
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۳

کشف مواد مخدردربطری‌های نوشابه

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان گفت: طی دو عملیات موفقیت‌آمیز بیش از 233 کیلوگرم موادمخدر داخل بطری‌های نوشابه در شهرستان زاهدان کشف شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: غلامرضا جعفری اظهار داشت: در پی اعلام اخباری مبنی بر خرید و فروش موادمخدر در یک واحد مسکونی در خیابان برفی زاهدان برای بررسی صحت موضوع بلافاصله عوامل تخصصی کلانتری 17 شهرستان زاهدان به محل اعزام و مراتب را مورد بررسی بیشتر قرار دادند.

وی افزود: پس از انجام بررسی‌های بیشتر و با اطمینان از صحت موضوع مأموران انتظامی با هماهنگی مقامات قضایی وارد منزل موردنظر شدند که در پی انجام بازرسی از این منزل، 67 بسته هروئین را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان بیان کرد: با توجه به موارد کشف شده در این راستا «محمدعلی.س و مسعود.س» به اتهام خرید و فروش و نگهداری مقدار 69 کیلو و 700 گرم موادمخدر از نوع هروئین دستگیر و برای سیر مراحل قضایی به مراجع ذی‌صلاح تحویل داده شدند.

جعفری ادامه داد: طی عملیات دیگری نیز مأموران انتظامی کلانتری 12 زاهدان در پی اعلام اخباری مبنی بر خرید و فروش موادمخدر در یک واحد مسکونی در محدوده خیابان ابوذر زاهدان مراتب برای شناسایی و بررسی صحت موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: پس از انجام بررسی‌های بیشتر و با اطمینان از صحت موضوع عوامل با هماهنگی مقامات قضایی وارد منزل موردنظر شدند که ساکنان منزل به محض دیدن مأموران از محل متواری شدند اما با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته و موارد اتخاذ شده از این امر ناکام مانده و توسط پلیس دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان خاطرنشان کرد: با دستگیری متهمان منزل موردنظر به طور تخصصی مورد بازرسی قرار گرفت که در انجام این بازرسی‌ها، مأموران موفق به کشف بیش از 164 کیلوگرم تریاک شدند که نکته قابل توجه در این زمینه جاسازی ماهرانه این مقدار موادمخدر در تعدادی بطری نوشابه بود.

به گزارش فارس،جعفری گفت: در این ارتباط دو متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو پژو 405 به همراه یک دستگاه موتورسیکلت نیز کشف و ضبط شد که با توجه با موارد و ادله موجود متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح تحویل داده شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین