پایگاه خبری آفتاب
۰۵ /تير /۱۴۰۵
Friday 26 June 2026
کد خبر:۱۹۳۳۵۳
۲۰:۵۱
۱۳۹۲/۰۲/۱۵

کریمی در زنجیره پرسپولیس حاضر نشد

علی کریمی در زنجیره بازیکنان پرسپولیس پیش از زدن پنالتی حاضر نشد.
۲۰:۵۱
۱۳۹۲/۰۲/۱۵
به گزارش آفتاب نیوز، آفتاب: به گزارش ایسنا،علی کریمی که ظاهرش نشان می‌داد به شدت استرس دارد پیراهن خود را به دهن گرفته بود و کنار نیمکت حضور داشت. او پس از اینکه نوروزی اولین پنالتی پرسپولیس را به بیرون زد با مشت به نیکمت کوبید.
گزارش خطا
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
پرسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
درسته که گل محمدی تیم خراب کرده ، ولی زحمات و غیرت علی کریمی فراموش نشدنیه
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
آفتاب جان نیمکت نه نیکمت!!!!!
پاسخ
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
بازیکن با تعصبیه
پاسخ
فرشید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
پرسپولیس رو با دلمون دوست داریم ،چه جام بیاری چه نیاری برای ما همیشه قهرمانی
پاسخ