کد خبر: ۱۹۳۹۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۸

مبارک و پسرانش امروز محاکمه می‌شوند

دادگاه جنایی قاهره امروز شنبه نخستین جلسه محاکمه مجدد «حسنی مبارک» رئیس‌جمهور مخلوع مصر، علا و جمال پسران وی و نیز وزیر کشور دوره مبارک و ۶ تن از معاونانش را به اتهام قتل انقلابیون، برگزار می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دادگاه جنایی قاهره امروز شنبه نخستین جلسه محاکمه مجدد «حسنی مبارک» رئیس‌جمهور مخلوع مصر، علا و جمال پسران وی و نیز وزیر کشور دوره مبارک و ۶ تن از معاونانش را به اتهام قتل انقلابیون، برگزار می‌کند.
 
المصری الیوم، پس از گذشت یکماه از لغو جلسه محاکمه مجدد مبارک، علاء و جمال و «حبیب العادلی» و 6 معاونان وی و نیز «حسین سالم» بازرگان متواری به اسپانیا، دادگاه جنایی قاهره امروز نخستین جلسه محاکمه مجدد این متهمان را به اتهام قتل انقلابیون و وارد آوردن خسارت عمدی به بیت‌المال و صدور گاز به اسرائیل برگزار می‌کند.
 
بر اساس این گزارش در همین رابطه وزارت کشور مصر طرح جامعی را برای تامین امنیت جلسه دادگاه تدارک دیده و 3 هزار افسر و سرباز و 60 خودروی زرهی را به حال آماده‌باش درآورده است.
 
جلسه دادگاه قرار است در آکادمی پلیس در دایره دوم بخش جنایت‌های شمال قاهره به ریاست مستشار «محمود کامل الرشیدی» برگزار شود.
 
منابع قضایی اعلام کردند که دادستانی نمایندگان جدیدی غیر از کسانی که در محاکمه نخست حضور داشتند، اعزام می‌کند.
 
به گزارش فارس،دادستانی انقلاب نیز پرونده‌ای مشتمل بر جنایت‌ها و ادله جدید علیه مبارک و رژیم وی در قضیه قتل انقلابیون ارائه می‌کند و در همین راستا «محسن بهنساوی» عضو دبیرخانه کمیته حقیقت‌یاب فاش کرد که این کمیته ضمیمه کردن قضیه خودروی دیپلماتیک که طی آن حدود 16 نفر کشته و 20 نفر نیز زخمی شدند، درخواست خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
0
3
یعنی خدایا میشه یه همچین تیتری رو واسه سرنوشت بعضیها ببینیم؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین