کد خبر: ۱۹۴۱۶۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۵

آتش سوزی در برج فرمانیه تهران به خاطر روشن ماندن سونا +تصاویر

برج 28 طبقه فرمانیه دیشب آتش گرفت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در ساعت 22:30 شب‌گذشته آتش نشانی از وقوع یک مورد حریق در یک برج اداری - مسکونی در منطقه فرمانیه تهران باخبر شد.

 پس از دریافت این خبر، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی آتش‌نشانان ایستگاه 61 و 6 و گروه نجات 4 را به همراه نردبام و خودروی تنفسی به محل حادثه که یک برج 28 طبقه بود، اعزام کرد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش‌نشانان پس از حضور در محل حادثه که یک واحد 300 متری در طبقه نوزدهم این برج بود، مشاهده کردند که در قسمت سونای خشک این واحد مسکونی، حریق رخ داده و دود غلیظی این واحد و طبقات فوقانی آن را دربر گرفت.

ملکی با اشاره به فرارکردن تعدادی از ساکنان طبقات فوقانی این برج به پشت‌بام، گفت: آتش‌نشانان در مرحله اول اقدام به قطع برق و گاز این ساختمان کرده و پس از آن با تقسیم‌شدن به دو گروه، عملیات نجات و اطفای حریق را آغاز کردند.
ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان حدود 15 تن از ساکنان این ساختمان را از پشت‌بام به طبقه پایین منتقل کردند گفت: گروه دیگر نیز به شکل همزمان عملیات اطفای حریق و تخلیه دود در این ساختمان را آغاز کرده و پس از گذشت حدود دو ساعت شعله‌های آتش در این ساختمان را به طور کامل مهار و اطفاء کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ،وی علت این حادثه را روشن ماندن سیستم سونای خشک در فضای این سونا که از آن به عنوان انباری استفاده می‌شد، اعلام‌ و گفت: متاسفانه از بخش سونای این ساختمان با کاربری دیگری استفاده می‌شد که روشن ماندن سیستم حرارتی سونا، سبب این حادثه شد.
 

















عکس ها: پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی/خبرآنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
19
88
رای ایران = هاشمی رفسنجانی
پاسخ ها
طنز تلخ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
:))

حاجی واسه هر خبر این جمله رو به کار نبر !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
=))))))))))))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
درسته ولی دیگه بی مزش نکنین!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین