کد خبر: ۱۹۴۱۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۶

برگزاری تظاهرات علیه اردوغان

به دنبال انفجارهای اخیر در جنوب ترکیه، ده‌ها تن از مردم این کشور با برگزاری تظاهراتی در مرکز شهر ریحانلی، از نخست وزیر ترکیه خواستند از سمتش استعفا کند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: خبرگزاری رویترز، در پی انفجارهایی که با استفاده از دو خودروی بمب گذاری شده و در شهر ریحانلی در جنوب ترکیه و مرزهای این کشور با سوریه انجام شد، ده‌ها تن از ساکنان این منطقه تظاهراتی علیه سیاست‌های دولت در مرکز شهر ریانحلی برگزار کردند.
 
در این تظاهرات شرکت کنندگان ضمن محکوم کردن سیاست‌های مقامات ترکیه، در قبال سوریه، از رجب طیب اردوغان، نخست وزیر ترکیه خواستند تا از سمتش استعفا دهد.
 
یکی از مسئولان ترکیه که خواست نامش فاش نشود به خبرگزاری رویترز گفت: دولت به نیروهای پلیس و نیروهای امنیتی تمامی دستورات لازم را جهت اتخاذ اقدامات برای ممانعت از هرگونه حادثه مشابه صادر کرده‌ است.
 
همچنین بنا به گفته این منبع، برخی از ساکنان ترکیه به خودروهای سوری یا سوری‌های ساکن ترکیه در اعتراض به این انفجار حمله کردند که این اقدام توسط پلیس ترکیه متوقف شد.
 
به گزارش مهر،در انفجارهایی که روز گذشته در شهرک ریحانلی در جنوب ترکیه رخ داد بنا به گزارش مقامات ترکیه 43 کشته و بیش از 100 زخمی بر جای گذاشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
7
10
متاسفانه اردوغان با سیاست غلط ضد تشیع کشورش رو تحویل تروریستهای النصره و ارتش آزاد داده و اگه این اوضاع ادامه پدا کنه ترکیه هم آینده پاکستان رو خواهد داشت.
به نظرم لیبرالهای ترکیه متعادل تر و با تدبرتر از اسلامگراها هستن.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین