کد خبر: ۱۹۴۲۱۸
تعداد نظرات: ۲۴۶ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۲

در آخرین روز ثبت نام کاندیداها در دفتر هاشمی چه گذشت و چه شد که آمد؟

به اتاق مجاور رفتیم ومشغول تهیه متن پیشنهادی (برای نیامدن) شدیم . ساعت حدود پنج ونیم بود و متن داشت تمام می شد که که حاج آقای علی خانی به دراتاق آمد و فریاد زد: آقای رجایی،حاج آقا برای ثبت نام حرکت کردند جا نمانید! باورم نمی شد. معلوم شد درتماسی که با یکی از اعضای موثر دفتر رهبری داشته اند از صحبت هایی که رد وبدل شده مخالفتی را از سوی رهبری احساس نکرده اند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: غلامعلی رجایی در سایت خود ، مشاهداتش از آخرین روز و دقایق منتهی به ثبت نام هاشمی را نوشت:
ساعت نه ونیم صبح بود که آیت الله هاشمی به مجمع آمد. ازماشین که پیاده شد به استقبالش رفتم و درمعیت ایشان از پله ها بطرف اتاقشان بالا رفتیم.ازآمدنشان پرسیدم. طبق انتظار برمبنای صحبتهایی که دراین روزها داشتیم نظرشان منفی بود.

به ایشان عرض کردم: وضعیت شما درافکارعمومی از قبل دارد بهتر می شود خصوصا اینکه مراجع هم دارند به میدان می آیند و آیت الله وحید و آیت الله سیستانی هم برآمدن شما تاکید کرده اند.
 
...ساعت ده ونیم دکتر علی مطهری با چند تن از نمایندگان مجلس به دیدار آیت الله آمد. هاشمی
 
دکتر مطهری در آغاز گفت:ما چند بار تا بحال خدمت شما رسیده ایم واصرار کرده ایم بیایید ولی این باردرحقیقت آمده ایم شما را برای ثبت نام به وزارت کشورببریم!
وی با بیان نمونه هایی از وضعیت کشورگفت: خون شهید مطهری دارد پایمال می شود.
 
...وقتی آقای مطهری به آیت الله گفت: شما در دفعات قبل مشکل سن تان را مطرح می کردید و ما امروزمی بینیم که وضع جسمی شما ازما بهتراست! آقای هاشمی که درتکه پرانی ید طولایی دارد با خنده به او گفت :من نمی دانم وضع جسمی شما چطور است که وضع من ازآن بهتر است!
 
بقیه حاضرین درملاقات هم  متفقا به آمدن ایشان اصرارکردند. درآخر برادر ایشان مهندس محمد هاشمی که تازه از سفر عراق آمده گفت در یک نظرسنجی که برای من آمده است از صد درصد زائران کاروانهایی که روزانه از مرز زمینی به عراق می روند نود درصدشان می خواهند در صورت نامزدی شما به شما رای بدهند.
 
درآخرملاقات حاج آقا با صراحت سخنانی گفت. ازجمله اینکه قصد حضورنداشته است ولی اصراربسیارمردم وگروههای مختلف مقاومت ایشان را برای نیامدن تمام کرده است.
ایشان می گفت :من باید با رهبری مشورت کنم. اگر سکوت کردند می آیم وبه تکلیفم دربرابرمردم وخدا عمل می کنم ولی اگرمخالفت کردند حتما نمی آیم. اعضای جلسه با نا امیدی اتاق ایشان را ترک کردند.
 
دوسه گروه دیگر هم چند نفره به دیدارایشان رفتند و همین عبارات  را شنیدند.
 
ساعت چهارونیم بعد از ظهر بود که سه تن ازمشاورین خدمت ایشان رسیدیم وصحبتهایی داشتیم.
فرمودند:یعد ازپیغامهایی که از دیشب داده اند هنوزمنتظرنظررهبری هستند .ساعت داشت به پنج نزدیک می شد و یک ساعت مانده به پایان مهلت ثبت نام .
 
صبح خدمت ایشان عرض شد این همه افرادی که دراین چند ماه به دیدارشما آمدند وبه شما اصرارکردند بیایید اکنون منتظرجوابی از شماهستند. اگر نمی آیید خوب است دلیل نیامدنتان را به مردم بگویید وبیانیه ای  صادر کنید و دلایل نیامدنتان را به آنان توضیح دهید.

پذیرفتند وبه ما فرمودند متنی تهیه کنیم.فورا ازمحضرشان مرخص شدیم وبه اتاق مجاور رفتیم ومشغول تهیه متن پیشنهادی شدیم .
ساعت حدود پنج ونیم بود و متن داشت تمام می شد که که حاج آقای علی خانی به دراتاق آمد و فریاد زد :آقای رجایی،حاج آقا برای ثبت نام حرکت کردند جا نمانید! باورم نمی شد. معلوم  شد درتماسی که با یکی از اعضای موثر دفتر رهبری داشته اند از صحبت هایی که رد وبدل شده مخالفتی را از سوی رهبری احساس نکرده اند.
 
متن بیانیه انصراف را در جیبم گذاشتم وبه سرعت به جمع دوستانی که آیت الله راهمراهی می کردند پیوستم. از شدت عجله تلفنم درمجمع جا ماند وقتی برگشتم حدود 50 تماس ناموفق داشتم! دو فرزند ایشان – یاسر و فاطمه و برادرشان مهندس محمد و فرزندان برادرشان وسه تن ازمشاورین  ودوسه نفراز اعضای دفتر ایشان را همراهی کردیم .
 
5 دقیقه به ساعت پایان مهلت ثبت نام به وزارت کشور رسیدیم. درمیان مردمی که دراطراف وزارت کشوربطورخودجوش ایستاده بودند تا ببینند چه کسانی درساعت پایانی ثبت نام می کنند تا متوجه حضورآقای هاشمی شدند شور و ولوله ای عجیب اتفاق افتاد .
 
بعضی را دیدم که بی اختیار از شدت شوق جلوی ماشین ایشان را سد کرده و بی اعتنا به هشدارهای اسکورت و محافظین شادمانی می کنند کسی را دیدم که از شدت خوشحالی می رقصیدند. عده ای شیشه ماشین ایشان را می بوسیدند.ازدحام جمعیت چنان بود که ماشینها بسختی راه می رفتند. به هر تقدیربود وارد وزارت کشورشدیم وآیت الله ثبت نام کرد.
 
ثبت نام که تمام شد شناسنامه وکارت ملی حاج آقا را از مامورثبت نام گرفتم و درجیبم گذاشتم .اینقدرآیت الله ناگهانی وغیرمنتظره تصمیم به آمدن گرفت که ما با خودمان عکس نبرده بودیم! به مامور ثبت نام گفتم عکس ها را پس از رفتن حاج آقا می فرستیم و فرستادیم!
 
اکنون که مشغول نوشتن این یادداشت هستم تلفنهای بسیاری ازگوشه وکنارکشوربه من می شود همه برای  زدن ستادهای تبلیغاتی مردمی .یکی می گوید به محض ثبت نام آیت الله دلار صد تومان پایین آمده است.دیگری می گوید  امروز شاهد بوده است صرافیهایی که دلارمی خریدند تا ظهرازخرید دلار خودداری می کردند و می گفتند منتظرآمدن یا نیامدن هاشمی هستیم!
 
 ...کسی پیامک داد میلیونها سی دی در جهت تخریب شخصیت آیت الله آماده توزیع است.
 
به اعتقاد من هرچه اینگونه کارهای تخریبی بیشترشود مردم بیشتربه ایشان اقبال پیدامی کنند.درست همانگونه که در دوم خرداد 76 برای جناب خاتمی اتفاق افتاد.
 
خداکند این شور روز به روز بیشتر شود وحماسه سیاسی مورد نظر رهبری محقق شود .
 
من ایمانم را در گرو این حرف می گذارم و خدا را بر این ادعا به شهادت می گیرم که آیت الله  هاشمی صرفا درجهت ادای تکلیف به مردم و بدون هیچ بیمی از تخریبها وبی انصافی ها وصرفا برای داشتن پاسخی برای خدا درقیامت پا به این عرصه گذاشته است.
 
امید است کسانی که این حضور را برنمی تابند و اقبال مردم را به چیزی نمی گیرند این را درک بکنند که این مرد، در این شرایط سنی، دیگرنه شهوت ریاست دارد ونه تشنه قدرت است. آمده است تا این کشور را با کمک رهبری از بحران نجات دهد ومن اطمینان دارم که با دعای امام ومردم این کار را خواهد کرد.
 
هاشمی آمده است تا عزت را به ایران وایرانی برگرداند. منتقدین را با نظام آشتی دهد. دولت وحدت ملی ایجاد کند وباردیگر ایران را به قدرت برترمنطقه تبدیل نماید. ولینصرن الله من ینصره!
 
این ورود خالصانه یاردیرین امام را همزمان با حلول ماه رجب ومیلاد مبارک حضرت امام محمد باقرعلیه السلام به فال نیک می گیریم .امید که روزهای آینده برای مردم ما سراسرشادی وبرکت باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲۴۶
مهدی
|
Netherlands
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
68
1040
به یاری خدا و همت مردم و کمک دلسوزان بویژه جناب آقای خاتمی انشاالله این بار تخریب کنندگان این مرد بزرگ بر سر عقل خواهند آمد تا یک انتخابات واقعی شکل بگیرد و ملت از این اوضاع ناگوار داخلی و خارجی که دست پخت اقایان است رهایی یابند. بنده توصیه می کنم همگی مراقب باشند مخالفان مردم و کشور اینبار تمام سعی خود را خواهند کرد تا مردم به پای صندوق نیابند تا کاندیدای واحد آنها که احتمالا جلیلی یا قالیباف باشند با رأی هر چند اندک پیروز میدان شوند.
پاسخ ها
روح الله
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
آقا جان خداییش کی غیر از آقای هاشمی می تونه کشورمونو از این بحران داخلی و خارجی بیرون بیاره؟؟؟؟؟؟؟؟
قزوینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
درودبرهاشمی.سلام برخاتمی. سلام برعلیخانی ........مردم شادمان قزوین
akbar
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
مردم هاشمی را ردصلاحیت می‌کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
آن یار کزو گشت سردار بلند
جرمش این بود که اسرار هویدا می کرد
یک دل سوز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
ای کاش این شور در این بیان در روز های تلخ سالهای اصلاحات آن زمان که هاشمی را عالی جناب سرخ پوش خواندند وهمه ی مشکلات کشور را حاصل سیاست بسته او میدیدند ، برای دفاع از او میبود ،هاشمی باید از شریکان دزد و رفیقان قافله بترسد و بداند که دوباره طعمه این گرگهای به ظاهر دوست نشود .یا علی ...
افشار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
آقاي هاشمي. ما قطعا" به شما راي خواهيم داد اما ترا به جان عزيزانتان شش دانگ حواستان به مردم، خواسته هايشان،‌ و خداي ناكرده عدم سوي استفاده افرادي كه خودشان را به شما نسبت مي دهند باشيد. من رفتار زشت يكي از طرفداران خاص (بخوانيد محافظتان يا ....) را به اخويتان محمد آقا گزارش كردم.
ایکس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
79
635
عشق منی هاشمی..امام زمان از تو راضی باشد.
پاسخ ها
محمد بم
| - |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
iهاشمی بایدخودش را از افرادی همچون خاتمی و مرعشی جدا کندو صراحتا از فتنه گران تبری جوید و الا خودش را ضایع میکندو انصراف بدهد بهتر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
هاشمی دوست دارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
آفای محمد بم -هبچکدام از این آقایان که نام بردید فتنه گر نیستند .. قبول نداری نظر مردم را در همین صفحه بپرس
بیدار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
رضایت امام زمان؟؟؟ از هاشمی؟؟؟؟
جل الخالق؟؟ میشه رضایت رو تعریف نمایید آیا؟
کی گفته خاتمی فتنه گره؟؟؟
خاتمی فتنه سازه برادر!
هوشیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
بیدار جان زیاد بیدار موندی
توهم زدی همه چیز رو قاطی کردی
بگیر بخواب عزیز برادر
قول میدم اگر تو و امثال تو یک کم بخوابید کشور نجات پیدا میکنه
سعی کن زیاد بخوابی
آخه هم برای تو خوبه هم برای مردم
فانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
725
112
میشه یکی از حضرات بفرمایند این سردار بزرگ سازندگی که به حق صفت مناسبیه تا حالا کجا بوده و چرا بعد 8 سال احساس وظیفه فرمودند؟و ایا ادامه راه خاتمی را شاهد خواهیم بود؟ فکر کنید! فقط کمی فکر کنید تا بلکه دوباره بازی نخوریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
کجا بودن؟ 8 سال پیش کاندید انتخابات شدن مردم رأی ندادن، 4 سال پیش حامی مخالفین دولت بودن و پای این حمایت وایسادن. منظورت چیه از این که میگی بعد از 8 سال احساس وظیفه کردن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
8 سال بر بصیرت خودشان پای فشردن تا کور دلانی بفهمند که کشور را نباید به دست یه شخص نامتعادل و عقده ای داد
بسیجی قدیمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
آقایان وصیت امام را فراموش کردند فرمودند نگذارید انقلاب به دست نامحرمان بیفتد ودیدید که طی این 8 سال چقدر مردم زجر کشیدند از نااهلیها ونابخردیها من با 12 ماه سابقه جبهه ویک بسیجی قدیمی از شما جوانان خوب میخواهم که راه درست وفرد منطقی ودوستدار امام ایت الله هاشمی را یاری کنید دیو چو بیرون رود فرشته درآید.
kamran
| United Arab Emirates |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
خود آقای خاتمی حی و حاضره لقمه را دور سرت نچرخون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
آقای فانی از سئوالت پیداست که حضرتعالی هشت سال گذشته را یا خواب تشریف داشتید یا کره مریخ و یا . . . . اینکه خود را به خواب زده بودید
بسیجی بیدار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
بسیجی جماعت جز هاشمی و خاتمی را سران فتنه نمی داند
وای بر بصیرتتان بسیجی قدیمی! انگار زمان روی بصیرتتان را خاک آلود نموده...
efi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
37
331
جالب،حرف حقیقت چون از درونه، خودبخود به دل میشینه....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
منفی اشتباهی
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
48
452
به امید خدا و تاییدات حضرت ولی عصر آیت الله بر مسند تکیه خواهند زد و پوزه کثیف این دزدان به خاک مالیده خواهد شد
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
41
313
به امید خدا و تاییدات حضرت ولی عصر آیت الله بر مسند تکیه خواهند زد و پوزه کثیف این دزدان به خاک مالیده خواهد شد
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
28
171
به امید خدا و تاییدات حضرت ولی عصر آیت الله بر مسند تکیه خواهند زد و پوزه کثیف این دزدان به خاک مالیده خواهد شد
دوزدوزانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
26
268
اهالی خطه دوزدوزان (سراب آذربایجانشرقی)سرزمین حاج عباس دوزدوزانی از نامزدی جناب آقای رفسنجانی حمایت میکنند--درود بر رئیس سازندگی
مظفرخان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
29
318
هاشمی بالاترین رای را دارد درود بر شیر پیر سیاست ایران زمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
22
226
آقای رجایی خوشحالی برای ثبت نام حاج آقا کم از خوشحالی برای پیروزی انتخابات نداشت
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
22
134
به امید خدا و تاییدات حضرت ولی عصر آیت الله بر مسند تکیه خواهند زد و پوزه کثیف این دزدان به خاک مالیده خواهد شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
17
136
آن مرد آمد
http://mehdi-rezazadeh.blogfa.com/post/1
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
19
147
صدها کیلومتر از تهران دوریم ولی وقتی لحظه به لحظه دوستان فیس بوکی گزارش ترک مجمع ورود حاج آقا به وزارت کشور وثبت نام رو می دادند احساس حضور در آن جا رومی کردیم
hamed
|
Germany
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
20
128
این تخریب کنندگان و مخالفان چه کسانی هستن؟ چرا به انتخابات و دموکراسی احترام نمی گذارند؟ به نظر من مقام معظم رهبری باید جلوی اینگونه افکار و اقدامات را بگیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
عزيز من، مقام معظم رهبري سياستگذاري و هدايت جامعه در چارچوب قانون اساسي را به عهده دارند لذا در اين چارچوب قدرت اجرايي ندارند كه بخواهند جلو افرادي را بگيرند يا قانوني را جاري نمايند، مردم و مسئولين اجرايي هستند كه بايد در چارچوب نظرات ايشان انتخاب و عمل كنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
هفتاد میلیون بايد در چارچوب نظرات ايشان انتخاب و عمل كنند.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
20
86
به امید خدا و تاییدات حضرت ولی عصر آیت الله بر مسند تکیه خواهند زد و پوزه کثیف این دزدان به خاک مالیده خواهد شد
پیمان
|
Germany
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
17
160
به امید فردایی بهتر با مرد سازندگی ** دوباره میسازمت وطن اگر چه با خشت جان خویش
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
17
87
به امید خدا و تاییدات حضرت ولی عصر آیت الله بر مسند تکیه خواهند زد و پوزه کثیف این دزدان به خاک مالیده خواهد شد
efi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
12
74
جالب،حرف حقیقت چون از درونه، خودبخود به دل میشینه....
بامداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
13
79
درود خدا بر یاور ملت و دین؛ رییس جمهور سربلند هاشمی رفسنجانی
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
13
62
به امید خدا و تاییدات حضرت ولی عصر آیت الله بر مسند تکیه خواهند زد و پوزه کثیف این دزدان به خاک مالیده خواهد شد
پاسخ ها
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
مهدی جون فدات شم گویاسوزنت گیرکرد
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
حضرت آیت الله به فرموده خودشان برای حفظ دین اسلام وکمک به مردم دراین سن وسال که بایدراحت می طلبیدند آبروی خودرا(آنهم خاضعانه فرمودندآبرویی که انقلاب اسلامی به ایشان داد)به کف دست گرفته وواردشدند وحال نوبت مامردم است که برای حل مشکلات حال وآینده خودوانقلاب اسلامی حماسه سیاسی رهبرفرزانه راجامه عمل بپوشانیم وباحضورحداکثری وانتخاب اصلح(آیت الله هاشمی)انشاالله پیروزشویم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
مهدي جان اينقدر احساساتي نباش احساسات نسنجيده وبدون تفكر اين كشور را به اين روز انداخته بدون مديريت واحساسي چه كارهاي كه انجام ندادند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
14
134
حاج حسین آغای شریعت نداری....تسلیت بنده را پذیرا باشید
پاسخ ها
زنده باد عشق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
حیف نام مبارک حسین که روی تو ای یزید.
مردم تشنه اند وشما آب را بر روی آنها بسته اید.
آیا شما یزیدیان امروز نیستید؟؟؟؟؟؟
مردم تشنه اعتدال منطق پاکی صداقتند.
اجازه بدهید آقای هاشمی و آقای خاتمی به آغوش ملت باز گردند.
قلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
91
16
ای سایت غیر آزاد فالانژ
اگر راست میگید نظر قلی رو بذارید رو صفحه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
10
92
یاد سال 76 افتادم و بی اختیار گریستم
مانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
11
100
به امید خدا اینبار با قاطعیت پیروزیم
صل علی محمد امیر کبیر خوش آمد
لبیک هاشمی
على
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
12
90
ما كهنه سربازان ٨ سال دفاع مقدس پيروان ولايت تمام مال و جانمان را درجهت رأى آوردن آيت الّله هاشمى براى بازگرداندن آبروى كشور عزيزمان هزينه ميكنيم 
صبور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
8
42
واقعا سرسام گرفتم...مغزم داره از کاسه ي سرم بيرون ميزنه ..تواين مملکت چه خبره!!!!!!!!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
9
74
خدایا شکرت که آیت الله آمد ... خدایا شکرت هزاران بار.
کورش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
13
78
سردار سازندگی
دریغ است ایران بیش از این ویران شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
11
57
قفس بشکن که بیـزارم، از آب و دانه در زنـدان
خوشا پـرواز ما حتی به باغ خشک و بی باران
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
9
58
این ورود خالصانه یاردیرین امام را همزمان با حلول ماه رجب ومیلاد مبارک حضرت امام محمد باقرعلیه السلام به فال نیک می گیریم .امید که روزهای آینده برای مردم ما سراسرشادی وبرکت باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
16
129
الله اکبر ، الله اکبر ، الله اکبر، الله اکبر ، الله اکبر، الله اکبر ، الله اکبر ، الله اکبر، الله اکبر ، الله اکبر، الله اکبر ، الله اکبر ، الله اکبر، الله اکبر ، الله اکبر، الله اکبر ، الله اکبر ، الله اکبر، الله اکبر ، الله اکبر، الله اکبر ، الله اکبر ، الله اکبر، الله اکبر ، الله اکبر، الله اکبر ، الله اکبر ، الله اکبر، الله اکبر ، الله اکبر، الله اکبر ، الله اکبر ، الله اکبر، الله اکبر (34 مرتبه)
بعد سال ها اولین خوشحالی سیاسی ام بود. خدا شهید مطهری را رحمت کند، خدا دکتر مطهری را در کنار بزرگان دیگر حفظ کند
ساری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
12
86
رای روستائیان شهید پرور و قرآنی سار کاشان هاشمی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
7
68
پاينده و جاويد باد راستي و درستي و نجابت
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
12
70
سردار سازندگی به احترام آمدنت تمام قد می ایستم و یقین دارم در این برهه حساس هیچ کس جز شما نمی تواند آوار های فروریخته دولت نهم و دهم را دوباره بنا کند . انشاء الله در ظل توجهات حضرت حق یارو یاور ولایت باشید .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
10
59
درود خدای متعال بر حضرت ایت الله هاشمی بهرمانی(رفسنجانی)دامه برکاته.
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
11
60
لبیک بزرگ ما دانشجویان پیرو رهبری با تو یار اصیل امام
واقعاًبه امید امیر کبیری دیگر
لبیک مارا بپذیر
لبیک یا رفسنجانی
هاشمی قهرمان*امیر کبیر ایران
دوستت داریم
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
6
69
همیشه به سیاست درایت و عقلانیت ایشون اعتقاد داشتمو دارم خدا حفظش کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
5
62
مااااااااااااااااااااااااااااااا كه خيلللللللللللييييييييييييييييييييي خوشششششششششششششححححححح حححححححححححااااااااااااااااااااااااااااااااااااالللللللللللللللللللللييييييييييي يييييييييييمممممممممم مممممممممممممممممممممممممممممم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
9
63
ماشا الله بر غیرتت مرد
دور اندیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
63
11
صبر کنید!عجله نکنید!!هیاهو هم نکنید !!فکر می کنید اقای خلیلی را برای چه فرستاده اند میدان ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
خلیلی کیه؟ جلیلی کیه؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
جليلي نتونست با نشست هايش از تحريم ها جلو گيري کند چگونه ميتونه با ديگران ارتباط برقرار کنه ايشان اولين بار لاريجاني را برد که بتواند صحبت کند ايشان کار اجرايي نکرده و فقط بلده بر اساس پيشنهادات ديگران پيشنهاداتش را تنظيم کند
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
4
47
سلام ودرود بر ابر مرد ایران زمین مردم دیارشهید پرورصفی اباد از خراسان شمالی امدنت راتبریک میگویند.به امید فرداهایی بهتروازادتر.درود برروان پاک شهدا که داشت خونشان پایمال میشد.
سلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
5
50
صل علی محمد فاتح خیبر آمد.....
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
5
61
یکی از مشکلاتی که در دوران قبل گریبان هاشمی را گرفت همین چرب زبانی ها و بادمجان دور قابچین ها بودند که هاشمی را به اشتباه انداخت. از نظر من هم حضور هاشمی فرصت خوبی است به شرط اینکه با چرب زبانی های فرصت طلبها خرابش نکنیم یادمان نرود مردم ولینعمت نمی خواهند خدمتگزار می خواهند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
5
55
رای سرحدچهاردانگه یکپارچه هاشمی .
رشید واسع لشکری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
5
53
خوش آمدی، ما آماده ایم برای همایت از آیت الله هاشمی
آرمین باورساد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
7
48
از بانیان انقلاب شکوهمند
سرباز بنام امام خمینی
یار و یاور قدیمی امام خامنه ای
سردار بزرگ سازندگی
مودب به ادب اصیل ایرانی
آیت الهی تمام عیار برای دنیای اسلام
گردن نهاده به قانون و قضا
هرجای ایران را مینگرم
اندیشه و همت والای شماست
یک رای چه قابلست
رخست بده تا جان برسر راه نهم
آیت ا... خوبم دوستت دارم
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
8
73
فقط بی لیاقتها مخالف آمدن هاشمی هستند
پرویز
|
Germany
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
6
55
آزادگان و اسرا یک باز تعم آزادگی را از ایشان چشیدند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
7
59
متشکریم ایت الله
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
9
51
درود بر هاشمی مرگ بر بدخواهان او
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
7
50
همیشه به سیاست درایت و عقلانیت ایشون اعتقاد داشتمو دارم خدا حفظش کنه
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
9
50
دمت گرم که اومدی . درود به شرفت
محمدعلي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
8
51
بسم الله الرحمن الرحيم
ياعلي مدد
مردم بهشتي ثاني آمد.
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
7
47
انشالله ایت الله هاشمی در معیت مقام معظم رهبری وضعیت کشور را سرو سامان خواهند داد.
محمدعلی
|
Netherlands
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
5
42
ورود عصاره انقلاب به میدان مبارزه را شادمانه جشن می گیریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
7
40
ین مرد، در این شرایط سنی، دیگرنه شهوت ریاست دارد ونه تشنه قدرت است. آمده است تا این کشور را با کمک رهبری از بحران نجات دهد ومن اطمینان دارم که با دعای امام ومردم این کار را خواهد کرد.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
5
42
رای مردم بروجرد هاشمی خوش امدی پهلوان
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
5
40
امیدوارم مشکلات با امدن این مرد بزرگ حل شود
جانگلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
5
40
سلام بر سیاستمدار صبور و متین ایران زمین
از دیدن عکس استقبال مردمی از آقای هاشمی جلوی وزارت کشور از خوشحالی غریبانه خودم گریستم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
4
29
من نمی فهمم چرا کاندیداهای ریاست جمهوری چرا اینقدر قدیس شدن؟
ایرانی
|
Netherlands
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
5
38
هاشمی=انقلاب
حیدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
4
30
حرفهای اقای رجایی جالب و خواندنی بود و انشاا... که یک سناریو نبوده و یک داستان مستند بوده باشد اگه موضوع این باشد ما هم از امدن اقای رفسنجانی در یک انتخابات ازاد خوشحالیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
5
35
هاشمی بارویکرد جدید مورد حمایت است
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
5
32
هاشمی تشکر تشکر شمارا بخدا به آرمانهای انقلاب فکر کنیم
به اسلام عزیز ،ایران وانقلاب در این مدت ظلم شده است صد در صد بحول وقوه الهی پیروزید
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
6
41
من افغانی هم از آمدن آقای هاشمی خوشحال شدم!
اگر وضع صاحب خانه خوب باشد مهمان و همسایه و دوست و نوکر و چاکر و درویش و سائل و دیگر مرتبطین به او هم وضعشان بهتر خواهد شد بدون تردید! خدا ایشان را برای اسلام و همه ی مسمانان حفظ کند.
پاسخ ها
hamed
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
احسنت به بزرگ بینی
یک ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
7
38
از جناب آقای غلامعلی رجایی به خاطر ثبت خاطرات خود از آن روز تاریخی و سرنوشت ساز صمیمانه تشکر می کنم.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
7
33
درود بر شرفت که واقعا فداکاری کردی خدایا بر عمر پر برکتش بیفزا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
7
30
پیر شیران آمده به عشق ایران آمده.
علی ترکمن صحرایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
7
33
این مملکت سردار می خواهد سرداری مثل هاشمی نه سربازان کوتوله ایی که با جوسازیها همه ثروتهای مملکت را بر باد دادند از طرف ملت سرافراز ترکمن خوش آمد می گویم سردار سازندگی
محسن فشفشه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
7
32
آمدی خوش آمدی. درود برتوای امیرکبیر امروزایران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
4
29
انشالله که خیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
4
25
درود بر هاشمی از طرف مردم چهارمحال وبختیاری
عاشق هاشمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
5
35
دیو چو بیرون رود فرشته در اید...
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
6
25
صل علی محمد ناجی ملت آمد. هاشمی باید این بار خود را برای ساختن کشور برای جنگ 8 ساله دوم آماده کند. برای موفقیتش دعا می کنیم. چون که هاشمی مرد بحرانهاست.
safa
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
5
28
هاشمی زنده است تا نهضت زنده است
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
5
26
صل علی محمد عزیز ملت آمد خوش آمدی سردار روزهای سخت انقلاب
آذربایجان اوشاغی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
5
26
رای ییمیزی ساتماریق
هاشمی نی آتماریق
یاشاسین هاشمی

"رای مان را نمی فروشیم
هاشمی را رها نمی کنیم
زنده باد هاشمی"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
7
14
یا علی یا اکبر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
4
25
هاشمی گولدی
هاشمی گلدی
میللت گولدی

هاشمی گله
هاشمی آمد
ملت خندان شد
یاشاسین هاشمی

رای ییمیزی ساتماریق
هاشمی نی آتماریق
یاشاسین هاشمی

"رای مان را نمی فروشیم
هاشمی را رها نمی کنیم
زنده باد هاشمی"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
4
27
'....در این شرایط سنی، دیگرنه شهوت ریاست دارد ونه تشنه قدرت است. آمده است تا این کشور را با کمک رهبری از بحران نجات دهد ومن اطمینان دارم که با دعای امام ومردم این کار را خواهد کرد.'
ما هم می دانیم که صرفا برای ما مردم ایشان ورود نمودند.
ممنون آیت الله . ممنون و سپاسگزار
mehdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
4
23
خامنه ای زنده باد هاشمی پاینده باد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
2
12
زنده باد گالیکش
محمد موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
5
22
پرچمدار دانائی و توانائی خوش آمدی.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
5
23
خوش آمدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
3
15
الهم عجل لولیک الفرج خدای تبارک وتعالی را شکر می کنیم دعای فرج می خوانیم یقین داریم که دست امام زمان روی سر ملت بزرگ ایران است به امید خدا به کوری چشم دشمنان اسلام ومسلمین این بار ملت عزیز ایران به یار همیشه با وفای رهبر فرزانه انقلاب هاشمی عزیز رای خواهند داد و حماسه سیاسی وحماسه اقتصای که رهبر فرزانه فرمودند انجام خواهد گرفت
ابوالفضل
|
Germany
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
5
18
هر شهروند یک ستاد
تبریز همگی به یار وفادار انقلاب رای می دهد
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
4
18
شیراز یکدست ومتحد هاشمی به یاری خدا
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
5
12
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟؟؟؟!!
جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
3
13
آمدن شما حضور میلیونی مردم را تقویت میکند وبیاری خداو عدالت واقعی درسایه حضرت حق وروشنگری رهبر فرزانه انقلاب تحقق خواهد یافت
ادميرال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
4
12
اقاي هاشمي دوستدار اسلام انقلاب رهبري و ايران است، ما اميدوار ودر عين حال مطمئن هستيم كه ايشان با حضور خودشون انزژي مضائف به انتخابات خواهد بخشيد وبا انتخاب شدن ايشان روح طراوت وحيات دوبارهاي به كشور، ولايت وملت . اين فرد نه تشنه قدرت هست نه ثروت نه شهرت ،هدف او فقط خدمت به انقلاب واسلام وعزت نفس ايران وايراني است.
مظمئن باشيد كه رهبري هم با ايشان موافقن وگرنه اجازه ثبت نام به ايشان نمي دادند كه بخوان رد صلاحيتش كنند.
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
4
26
هاشمی دوباره آمده برای بازسازی کشور بعد از دومین جنگ 8 ساله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
خدا می داند که خسارت جنگ خیلی کمتر بود. خدا را شاهد می گیرم که سرمایه های ملی ما همه حراج شد. دیروز یک عدد شیر دیواری ماشین لباسشویی می خواستم بخرم، فروشنده اتفاقا آدم منصفی بود و فکر می کردم دیگران گران گفته اند(8500تومان)ایشان فرمودند 8000 تومان. برگشتم به منزل و وسایلم را زیر و رو کردم و شیری را که سال قبل خریده بودم و سختم بود از داخل خرده ریزها بگردم پیدا کنم، پیدا کردم. قیمت روی آن نوشته شده بود. باورم نمی شد، کیفیت بهتر و قیمت 2250 تومان. در بسیاری موارد دیگر هم همین است. یعنی ارزش پول ملی ما به نفع آمریکا 3الی4برابر کمتر شده است. مانند اینکه ما سه چهارم کشور را از دست داده ایم!!!!خوب دفاع مقدس مگر چقدر خسارت داشت، ضمن اینکه برکات زیادی داشت و امنیت امروز ما و ترس دشمنان از ما حاصل همان برکت است. یاد و خاطر یاران شهید و عزیزان جانبازمان را گرامی می داریم.
امیرمسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
عالی بود
البته به خدا قسم می خورم که جنگ دوم سختتر بوده چون با خودی های نادان بوده و خسارات بسیاری داشته
قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
5
22
رای مردم قم هاشمی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
آره من بهش راي ميدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
3
18
رای اصفهان هاشمی است
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
4
16
سردار‏ ‏خوش‏ ‏یهتی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
4
17
خدارا هزاران هزار مرتبه شکر که هاشمی امد
شایا تجلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
4
20
خدایا خودت پشتیبان حضرت ایت الله باش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
4
19
درود بر هاشمی
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
4
20
من یه مغازه 40 متری تو شهر تبریز دارم تو بهترین منطقه تبریز حاضرم بخاطر آقای رفسنجانی ستاد افتخاری بزنم توروخدا بگین چجوری می تونم تماس داشته باشم من پول نمی خوام عزت می خوام شرافت ایرانی رو عشقه همین که جوونایی مثل من بیکار نمونن واسه من انگار تموم دنیارو می دن پیشنهاد بدین چجوری میشه؟
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
به تو میگن ایرانی با غیرت
بهمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
3
19
یک شور و شعف عجیبی در استان بوشهر از شمال تا جنوبش فرا گرفته .مردم نقل و شرینی پخش می کنند.گویا انقلاب دوباره پیروز شده.
رودبارزیتون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
4
16
درود بر هاشمی

جاوید باد اصلاحات

گیلان از عمارلو تا آستارا عاشق آیت الله هاشمی
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
3
16
سلام آقای هاشمی آمدی و بعد از 8 سال مارو خوشحال کردی انمشاا با رأی بالا ردیس جمهور میشید خدا یار و نگهدارت .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
5
10
من هم از اومدن ایشون خیلی خوشحالم. ولی سوال اینه که چی شد که بعد از دوران موفق اقای خاتمی ما به احمدی نژاد رای دادیم؟؟؟البته ما منظورم مردم ایرانه.چه تضمینی هست که دوباره این اتفاقات پیش نیاد؟مردم مابه طور عام ادمای معتدلی نیستن.سر همین مسئله قشر تحصیل کرده ی ما یادتونه چطور سید رو تو دانشگاه تهران هو کردن ...؟ چون معنی صبر رو خیلی درست نمی فهمن. مردمی که اون موقع صبر نکردن هشت سال یه صبر همراه با تو سری خوردن داشتن.نگاه نکردن ببینن چی بودیم چی شدیم.فقط می گن باید فلان بشه.مخلص کلام اینه که به هر حال این دولت اولش بر امده از مردم بود.اینا رو از خارج وارد نکرده بودیم.مشکل اصلی خود ماییم.ایشالله که دیگه اشتباهاتمونو تکرار نکنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
ما به احمدي نژاد راي نداديم.احمدي نژاد محصول قهر ما از راي دادن بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
دولتی که علنی تخلف می کند و بدون کمترین شرم و حیایی عذر بدتر از گناه می آورد(نمونه آخرش همین مرخصی بودن آقای مهرورز)چطور نتواند بسیاری منافع خودش را با معماری ویژه تامین کند؟ دولتی که وزیر صدها میلیاردی اش شانه به شانه اش ایستاده و بعد ادعا می کند ثروتمندان در دولتش جایی ندارند، دولتی که به جای عذر خواهی و توبه از خلاف شرع بین انجام شده طلبکار می شود که "در مراسم دوستمان اتفاق خاصی نیفتاد!!!"به چنین دولتی چرا و به چه عقل سلیمی می توان اعتماد کرد.
فراموش نمی کنم وقتی که آقای شیخ الاسلامی به عنوان قائم مقام وزارت خارجه بود و در آستانه انتخابات در سالن آمفی تئاتر یکی از مراکز حساس نیروهای مسلح برای رئیسش تبلیغ می کرد و به وی تذکر داده شد و ایشان ناراحت شدندو ...
پس از انتخابات ایشان جایزه وزارت گرفتند و ...
حالا هم در ستاد مشایی...
دوست عزیز، متخلفان و مهندسان قبلی همچنان هستند، تنها امید ما بعد از خدا، فقط مقام معظم رهبری است. دفعه قبل هر چه شد شد، دیگر نبایستی تشکیک و منازعه ادامه می یافت. به صلاح کشور نبود. اما این بار امیدوارم که نگذارند امانت ملت مخدوش شود.
29 ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
7
16
من باایشون دیدار خصوصی داشتم و از جانب نسل خودم از ایشون تشکر کردم بخاطر تمام زحماتشون! و گفتم که مایه افتخار ما هستند. حقیقتا!!!
خدا حفظت کنه مرد خدا!!
طرفدار آقاي هاشمي
|
Australia
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
5
16
درود برهاشمي. اين بزرگ مرد تاريخ ايران . اين مرد ستودني.
هاشمي هر جا هستي يار تو هستيم. هاشمي ستايشت مي كنيم
سبحان
|
Australia
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
4
20
درود بر آقاي هاشمي. زنده باد يار امام.
مانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
3
11
اندکی صبر سحر نزدیک است
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
3
12
صل علی محمد .یاور ملت آمد.خوش آمدی. آمدنت مرحمی شد بر زخمهای کهنه 8 سال رنج ودرد و آه و انتظار و دلهره و اظطراب روزانه.
بمي
|
Netherlands
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
4
13
ما کرمانيها هم از راي قبلي پشيمانيم اينبار به ايشان راي ميديم
یک ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
4
17
تو این شرایط فقط هاشمی
شهرام تاکستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
4
14
زنده باد اقا زنده باد اقادرود بر علیخانی سلام بر هاشمی درود بر خاتمی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
7
10
حیف که انتخابات نمیرم خیلی دوست دارم به هاشمی رای بدم ولی 88 قسم خوردم دیگر بسه .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
بنده هم 80 قسم خوردم بعد از خاتمی اول
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
7
13
وقتی شنیدم واقعا خوشحال شدم به نظرم با رهبری مقام معظم رهبری و ریاست آقای هاشمی ایران بار دیگر روی آرامش خواهد دید ان شائ الله
حسين شريعتمداري
|
Netherlands
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
2
9
پیش از این با محاسبه شرایطی که می‌دانستیم از نگاه آقای رفسنجانی پنهان نیست پیش‌بینی کرده بودیم ایشان نامزد نمی‌شود
پاسخ ها
شريعتمداري
| Netherlands |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
اسم منو سانسور نکن حسين شريعتمداري هستم و تو فارس هم مفصل يادداشتم آمده است
ميسمي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
5
14
زنده باد هاشمي درود برهاشمي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
25
4
دفاتر مراجع محترم آیت الله سیستانی و آیت الله وحید که این ادعای کذب را تکذیب کردند، از صحت و سقم نظر سنجی بسیارعلمی زائران هم بگذریم، نظر رهبری هم معلوم است و ایشان بارها فرموده اند که که چه موضعی دارند، مواضع فرصت طلبانه اصلاح طلبانی که آقای هاشمی را عالیجناب سرخ پوش معرفی کردند هم مشخص است، مقبولیت ایشان هم در قشر متوسط و ضعیف و دانشگاهی که اظهر من الشمس است! پس ان شا الله مبارک است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
اولا فقط ایت الله وحید تکذیب فرمودند که نظر ایشان بسیار محترم است.
ثانیا برداشت شما از نظرسنجی علمی چیست ؟ حتما آمار تورمی که دولت ارئه میدهد علمی است.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
6
14
به کوری چشم همشان هرچه بیشتر آقای رفسنجانی را تخریب کنند او بیشتر نزد ما ملت عزیزتر می شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
4
16
هاشمی مثل یک کشتی بزرگ و وزین است. حرکاتش سنگین و آرام است. امید است در کابینه‌اش هم وزنه‌های سنگینی داشته باشد که ننگ و شرمساری این ۸ سال نفرت انگیز را شستشو دهد. امید است دوران حاکمیت یافتن دون مایگان و افراد بی‌شرافت به پایان برسد.
رمضان فرخنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
4
11
سلام حضرت امام رحمت ا...فرموده بودند به این مضمون شمادونفر مقام معظم رهبری و ایت الله هاشمی رفسنجانی اگر باهم هماهنگ باشید برای تداوم انقلاب جای نگرانی نیست وصد البته برخی دشمنان دانا وبرخی دوستان نادان فاصله این دوبزرگواررا برجسته میکنند لیکن انچه بدیهی است باهمدلی وتجارب گذشته وپشتوانه عظیم مردمی جناب هاشمی که محبوب امام راحل بودند بارهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت برباندانحراف ودشمنان خارجی غلبه خواهند نمود وچشم انداز روشنی را در پیش رو خواهیم داشت انشا الله .
رضا منصرف
|
France
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
4
8
با اینکه آقای هاشمی جوان نیستند و باید شرایط کشور را برای جوان ها آماده سازیم ولی شرایط امروز کشور وضعیتی را پدید آورده که ایشان برای نجات کشور از این مشکلات داخلی و خارجی باید می آمدند و انشالله هم با حضور ایشان کشور و ملت ایران نجات پیدا می کنند .
سیمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
4
9
مردی برای تمام فصول امیدواریم با روی صحنه آمدن ایشان مملکت عزیزمان ایران اسلامی از فقر ، فحشا ، دزدی ، چپاول ، و......نجات پیدا کند . انشاا....
ارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
4
9
دوستان اگر میخوایید از این وضع هلاکت بار نجات پیدا کنیم باید هاشمی رئیس جمهور بشه فقط هاشمی
كريمي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
4
6
به حول وقوه الهي ايشان مزد وطن پرستي ومردم دوستي خود را از ايزد منان خواهد گرفت پايان شب سيه سپيد است 8سال در حرص خوردن از مديريت هاي ديكتاتوري ومنم منم ها مرديم
سوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
4
7
رای ما مردم همیشه در صحنه کوهدشت رومشگان آیت الله هاشمی سیاستمدار کبیر است و بس.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
4
9
از هاشمی با تمام وجودم حمایت می کنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
4
11
خداوند به آیت الله هاشمی نصرت عنایت کند
جاوید هزاره
|
Afghanistan
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
4
11
من افغان هستم ولی از آمدن یکی ازستون های انقلاب اسلامی در ... خیلی خوشحال هستم خدا توفیق اش دهد از برادران و خواهران ایرانی خویش خواهشمندم که یاری کنید. درود بر رفسنجانی - کابل
هاشمي منيوچ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
3
9
آقاي هاشمي تو نور چشم مايي .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
4
9
همانا که هاشمی ثبت نام کرده ما همانند اینکه او در انتخابات پیروز شده خوشحالی کردیم
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
3
8
با توجه به تسلط 8ساله تندروهای حلقه ای خرافاتی برکشوروبهم ریختن سیستم منظم اقتصاد وسیاست واخلاق که موجب پشیمانی حامیان آنهاواصولگرایان خردمند شده لازم است فرد قدرت مند وسیاست مداری وجیه الشخصیت حداقل یکدوره مدیریت کشوررا سامان دهد تا در آینده انشائ اله با سر کار آمدن جوانان خوش فکر ودانا وعالم بعد ازایشان اصلاحات اساسی در مدیریت وسیاست ونظام کشور پدید آید وایران عزیز مجددا در تمام زمینه ها حرف اول را بزند ومردم طعم آزادی وآسایش را بچشند
عبدلله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
4
11
دوباره خطبه بخوان جانا دوباره غوغا کن دوباره در درون وطن عشق برپاکن وطن به تو محتاج است ای پیرمردجوان خوش امدی یا شیخ دوباره خطبه بخوان
مصطفی
|
Germany
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
0
8
به قول تاجزاده:
دريغ است ايران كه ويران شود
كنام پلنگان و شيران شود
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
3
8
هاشمی گل کاشتی.شیراز
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
3
10
هاشمي مثل باران زمستاني است که همه از آن بهره ميبرند ولي آمدن ايشان بعد از خرابي 8 ساله بسيار کمک ميکند آماده براي بازسازي اين 8 ساله سردار سازندگي 2 بعد سردار سازندگي 1
بخدا هاشمي اين خرابي بدتر از جنگ 8 ساله است پس کمر همت ببند و بايد اين 4 سال را با سرعت 40 ساله دويد
اعطم مجدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
1
5
سلام ممنونم سایت عالیتون دوست دارم تو نظرسنجی ها شرکت کنم اما نمیشه چکار کنم ؟
كاربر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
7
3
من حدس ميزنم شما بالاي 80 سال داريد
يا مينيمم 50





اين همه تلاش براي تجدد خواهي و جوانگرايي و بي بندوباري و....از يه 80 ساله
راي دهنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
4
2
الكي ميگه!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
3
8
ای کاش 8 سل پیش هاشمی رئیس جمهور می شد
اما جلوی ضرر رو هر موقع بگیری منفعته
درود بر هاشمی
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
3
11
امام خمینی(ره):تا هاشمی هست این نهضت زنده است.
بهزاد جهاندیده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
4
9
فقط هاشمی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
بیست ساله که رای ندادم. ولی این بار ممکنه به اقای هاشمی رای بدم...
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
3
10
هاشمی برای سازندگی لطفا بیا بعد 8 سال جنگ با خرافات - جهل و بی مدیریتی ...
ایرانی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
4
9
زنده باد ایت الله هاشمی رفسنجانی کشور به شما نیاز واجب دارد.
از کاشان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
3
9
رای اهالی روستای آذران، هاشمی رفسنجانی خواهد بود. انشاالله
یک بسیجی دوران دفاع مقدس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
3
10
خوش آمدی امیر کبیر ایران زمین حال مردم متوجه کشورداری بچه بازی نیست رای خراسان جنوبی هاشمی .هاشمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
2
9
آذربايجان يك كلام؛ هاشمي قهرمان
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
2
9
درود بر هاشمی سلام بر خاتمی
حسان
|
Spain
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
2
11
بیا که خرابه های زندگی را از سر و دوش ما دهه 60 تی ها بردار که عمرمان دارد تلف می شود رفت
مرجان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
3
7
دورد بر هاشمی سلام بر شهیدان
اسدابادی
|
Germany
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
7
4
خدایا به سردار سازندگی زیر سایه رهبری عزیز قدرت خدمت به این مردم فهیم قدر شناس عنایت بفرما خامنه ای زندباد هاشمی پاینده باد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
3
7
درود بر غیرت ایرانی اسلامی جاج آقا
درود بر شرف ایرانی اسلامی حاج آق
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
2
6
آن یار کزو خانه ما جای پری بود / سر تا قدمش چون پری از عیب بری بود. سلام بر هاشمی درود بر خاتمی
مهراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
2
7
به هر چه رای کنم و به هر چه روی کنم/قوی است دست مرا تا تو دستیار منی
رای من نظر خاتمی است هر چه خاتمی بگوید
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
2
7
تا ساعت 2 روزشنبه 92/2/21خبر را گوش دادم گفتم اين بار چه شود. ولي وقتي شب ديدم حاج آقا رفسنجاني ثبت نام كردند اشك شوغ ريختم و لپ حاج آقا را از تلوزيون بوسيدمو سجده شكر كردم
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
1
6
تاریخ ایران چند سال بعد این حضور را نقطه عطف توصیف خواهد کرد. آرزوی خوشبختی مردم ایران را دارم.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
4
4
همین امثال شما اطراف آیت الله را گرفتید که ایشان تحلیل درستی از شرایط ندارد.
جمعی ازفرهنگیان کشور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
2
3
بادرود وصلوات برمحمد وآل محمد وبا عرض ادب واحترام به ساحت مقدس آقا امام زمان باتشکر از این سایت :باید عرض کنیم که تنها خواسته این جامعه ایجاد عدالت علی وار، شناسایی اسلام واقعی ،آزادی بیان مثل دوره آقای خاتمی ، توجه به اصالت وتمدن بزرگ کشورمان ،ایجاد محیط کار برای تمام جوانان ، عدم رکود اقتصادی ، ازبین بردن بعضی قوانین کاذب اجباری که به نام اسلام تمام می کنند ، آزادی انتخاب نوع زندگی برای تمام اقشار وبه ویژه توجه به حقوق اصلی ومهم زنان درجامعه که می تواند به دستان پرتوان وعقل سلیم شما وهمچنین با درایت وسیاست مردم داریتان جامه عمل پوشیده ومطئن باشید همه با شما هم صدا خواهند بود زیرا شخصیت شناخته شده ای هستید وقبلا کارشما ولیاقتتان ثابت شده است امیدواریم در پناه حق وبه رضا ی خدا جایگاهی مطمئن وسلطنتی زیبا برای امام زمانمان آماده کنیم همه آرزوی موفقیت شمارا داریم تادرانتخابات پیروز شوید انشاَُءاله گروهی ازآموزگاران منطقه فشافویه مهد (شیخ کلینی)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
3
6
درود بر هاشمی
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
3
6
چه گلستان می شود که آیت الله هاشمی رئیس جمهور شوند و آیت الله محمد خاتمی نیز به عنوان معاون اول کابینه ایشان ، دست در دست هم به اصلاح امور اقتصادی و امور بین المللی کشور عزیزمان ایران بپردازند.
حسین
|
Germany
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
3
5
هاشمی دوست داریم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
4
5
درود بر هاشمی
علیرضا
|
-
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
3
4
تهران هاشمی
شیراز هاشمی
تبریز هاشمی
کرمان هاشمی
...
ایران سرای من
همه به یاری هم هاشمی
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
0
2
زمانی این حرفها درست است که ایت الله به حاشیه های که درست میشود نرودو در چهارچوب رهبری باشد می شود گفت کشور در مسیر
تعالی و سعادت قرار گرفته است
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
5
1
حرف حساب جواب نداره و الا پیامی که فرستاده بودم و هیچ توهینی هم نداشت رو سانسور نمی کردید.
آقایون سایت آفتاب، آفتاب واقعی همیشه پشت ابر نمی مونه. خبری هم که زدید دروغ از آب در اومد. تا یه ماه دیگه با مرور خاطرات گذشته همه هاشمی رو می شناسن...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
5
5
هاشمییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
10
2
حضرت امام (ره) فرمودند هر وقت دشمن از ما تعریف کرد باید در عملکرد خود شک کنیم حال چه شده است که بیگانگان از امدن هاشمی سر از پا نمی شناسند؟
پاسخ ها
سميه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
سياست انگليس حمايت از هاشمي است براي تخريب او ولي در واقع هاشمي با پنبه سرشان را ميبرد وبا فراخوان در حمايت از او سياست تخريب را پيش گرفته چون هاشمي سياستمدار پخته و ورزيده است
امتداد...
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
سلام
برادر دمت گرم.حرف دل مارو زدی
کجاست بصیرت این کامنت گذارها
به خصوص افرادی که دم از ...
غفار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
2
5
فدایی داری رای که چیزی نیست خیلی مردی
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
3
2
دو قطبی شدن جامعه به فقیر و غنی حاصل چه دورانیست؟!!!!!!!!!!
nashenas
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
9
1
فقط ولایتی
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
9
4
خیلی زشته یه کشور جوان یه پیرمرد 80 ساله را انتخاب کنه
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
زشت اینه که یه کشور یه اشتباه مرتکب بشه و انیار بدتر از 8 سال قبل به فنا بره. من و اکثریت (90 درصد) بچه های دانشگاهمون به ایت الله هاشمی رای میدیم تا این کشور بدتر از این رو دیگه تجربه نکنه.
کشور داری بچه بازی و خاله بازی نیست که با قهر کردن و سیاست های ماستی جلو بره. ارزش پولی و قیمت ها و تحریم ها نشان دهنده ی خیلی از چیزهاست.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
0
3
احمدی نژاد خیلی کار کرد ولی شخصیت یک رییس جمهورنداشت چون بعضی وقتها حرفهای زشت میزد وتک روی میکرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
1
3
بیا چنگال گرگها را بکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
1
3
بیا چنگال گرگها را بکن
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
2
7
احمدی نژاد پیر بود یا جوان که این مملکت را به روز سیاه نشانده دوست عزیز احمدی نژاد فردی است باسواد وتحصیلکرد ه اما تجربه کاری برای اداره ی یک ملت هفتاد میلیونی را نداشت حرف حرف خودش بود نظر دیگران برایش اهمیتی نداشت اگر کسی نظری بر خلاف میل او می داد اورا طردش می کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
احسنت برشما دوست عزيز
مجاهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
2
6
انقلاب با هاشمی زنده است مخالف هاشمی مخالف امام است.کسانی که با آمدن هاشمی مخالفن از آینده خود نگرانند نه نظام و رهبری!
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
2
6
انسان باید دل داشته و خیلی بزرگ باشه که خودش را حتی با احتمال یک درصد رای نیاوردن با این سن وسال و با این جایگاه در معرض رای مردم قرار بده و این چیزی نیست جز اعتقاد قلبی و عملی به حرف پیر جماران که گفت :
میزان رای ملت است
خدا کنه ملت شرمنده این انسان بزرگ تاریخ انقلاب ایران نشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
0
3
امیداست بعداازانتخاب ایشان مردم فراموش نشوندوصراحت گویی قبل وبعدانتخاب تغییرنکند
نوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
1
4
ای خاتمی .......خیلی زرنگی درسته از عقایدت خوشم نمی آدولی به هوشت ایمان آوردم احسنت!!!!!!؟
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
2
5
با سلام .
امیدوارم با آمدن آقایآیت الله هاشمی این مملکت سرو سامان بگیر و فشار اقتصادی از دوش این اممت شهید پروور برداشته شود . امین .
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
2
3
هاشمی و خاتمی ابروی نظام ما هستن .
برگشتشان افتخار و عظمت برای همه ما هست.
درک بزرگواریشان برای بعضی ها دشوار است.
به یاد نماز جمعه اخر هاشمی و گریه هایم
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
2
3
درورد بر هاشمی بزرگ هاشمی به معنای واقعی سیاستمدار آقای رفسنجانی با ورودت به انتخابات یک بار دیگر مردم را امیدوار کردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
2
2
هاشمی نور چشم مای ایران ایرانی به شما افتخار می کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
0
3
رییس جمهور باید کسی باشدکه درک درستی ازایران وجهان داشته باشد سعی وخطا درکشورداری شایسته نیست.
حسن بهمدی چاه نسر نیشابور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
2
3
ما مردمان غیور و انقلابی خراسان رضوی ونیشابور بزرگ حمایت قاطع خود را از ناجی انقلاب جناب هاشمی (امیر کبیر)اعلام میداریم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
2
4
درود بر هاشمی ! مگه فقط ایشان اوضاع بهم ریخته رو سر و سامانی بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
2
5
به نظر من هاشمی در این دوران گزینه مناسبی است...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
2
4
مناسب ترین کاندیدا برای وضعیت کنونی کشور بدون شک هاشمی است ، امید که با عنایات خداوند تخریب نادانان در رای مردم موثر نباشد.
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
2
2
فقط هاشمی
با معاونت اولی خاتمی
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
1
3
تصمیم داشتم دیگه پای صندوق نرم ولی با امدن اقای هاشمی نظرم عوض شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
1
1
یار دبستانی من با من و همراه منی

چوب الف بر سر ما بغض من و آه منی

حک شده اسم من و تو رو تن این تخته سیاه

ترکه ی بیداد و ستم مونده هنوز رو تن ما

دشت بی فرهنگی ما هرزه تموم علف هاش

خوب اگه خوب، بد اگه بد، مرده دل های آدماش

دست من و تو باید این پرده ها رو پاره کنه

کی می تونه جز من و تو درد ما رو چاره کنه

یار دبستانی من با من و همراه منی

چوب الف بر سر ما بغض من و آه منی

حک شده اسم من و تو رو تن این تخته سیاه

ترکه ی بیداد و ستم مونده هنوز رو تن ما

یار دبستانی من با من و همراه منی

چوب الف بر سر ما بغض من و آه منی

حک شده اسم من و تو رو تن این تخته سیاه

ترکه ی بیداد و ستم مونده هنوز رو تن ما

دشت بی فرهنگی ما هرزه تموم علف هاش

خوب اگه خوب، بد اگه بد، مرده دل های آدماش

دست من و تو باید این پرده ها رو پاره کنه

کی می تونه جز من و تو درد ما رو چاره کن

یار دبستانی من با من و همراه منی

چوب الف بر سر ما بغض من و آه منی

حک شده اسم من و تو رو تن این تخته سیاه

ترکه ی بیداد و ستم مونده هنوز رو تن ما
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
1
1
ey jane mani
باباشمل
|
-
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
1
1
ازايت اله حركت از باباشمل حمايت دمت گرم شاد شديم راي مردم فقط به شما
علی رحیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
2
3
من در این فکر بودم که در روز انتخابات از ساعت 6صبح تا12شب کوهنوردی کنم؟تا شناسنامه ام مهراین دوره را نخورد.اما اما اما آمدن هاشمی ولبخند خاتمی تمام معادلاتم را به هم زدوبار گرانی بر دوشم گذاشته شد؟لذا باید دوباره پتانسیلم را بی الفعل کنم.وبرای پیروزی واصلاحات خیز بردارم؟آخر ناسلامتی من یک فعال سیاسیم .من به فتنه گری وخس وخاشاک بودنم مفتخرم؟درود برخاتمی پیروز باد هاشمی
حسن طالقانی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
2
2
iهاشمی یار امام و رهبری است کور دلان بدانند با تخریب هاشمی راه به جایی نمیبرند من و خانوادی بزر گم از دیار طالقان ناریان با جان دل حمایت خود را از سردار سازندگی اعلام میدارم رهبری فرمودنند هیچ کس برا من هاشمی نخواهد شد
پدرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
3
1
سلام و درود بر سرور دلها ، آقای هاشمی - رخصت حاجی - درد و بلات تو سر بقیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
4
1
اولین اختلاس کی بود صد وبیست وسه میلیارد
غفاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
1
2
امیدوارم مردم قدر این موقعیت تاریخی را دانسته و همانطور که جناب هاشمی فرمودند من آبرویم را وسط گذاشته ام با حضورشان ثابت کنند که گذشت زمان خیلی از چیزها را ثابت کرد و آنهایی که بدون ترس از خدا و رسول خدا برای اینکه ناتوانی شان را پوشش دهند شروع به بازی با آبروی این مرد بزرگ شدند. من بنوبه خودم تلاش خواهم کرد و به سهم خودم همکاران و اقوام وهمسایگان و...... را دعوت خواهم کرد و مطمئن مطمئن هستم که جناب هاشمی به شایستگی رییس جمهور آینده خواهند بود.
همشهري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
0
2
خدايي تمام خاطره هاي دوران انقلاب است ايشان وارامشي را به درون ادمي هديه ميدهد پس حرمتش لازم است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
1
2
درود بر یار راستین امام
حسین قورچی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
2
2
هاشمی زنده است تا نهضت زنده است. اگر سرمایه هاشمی نبود نهضت به پیروزی نمی رسید .امام خمینی ره معمار بزرگ انقلاب
غلام رضا رضایی
|
United States of America
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
1
3
رای همگی ما در ماهشهر و سربندر. تنها ناجی مملکت در این وضعیت بحرانی یار و یاور امام و حامی رهبری. هاشمی رفسنجانی دوستت داریم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
2
2
ما مردم اردبیل از اومدن آقای هاشمی خرسند شدیم و امیدواریم این کشتی به حاشیه کشید شده انقلاب توسط افراطی رو آقای هاشمی دوباره به جزیان بندازن و خون شهیدان این مرز و بوم پایمال نشه. در ضمن نه خاتمی نه کس دیگری فتنه گر و فتنه ساز نبودند بلکه جریان انحرافی فتنه گر و فتنه ساز بودند و مملکت رو به فلاکت کشوندند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
2
3
شاه شطرنج ایران حرکت کرد

درود بر هاشمی مرد شماره یک ایران
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
0
1
به نظر من با آمدن اقای هاشمی استارت حماسه سیاسی زده شد و انتخاب ایشان آن را کامل می کند.حماسه اقتصادی در دوران ریاست جمهوری ایشان مثل قبلها کامل شده و به ثمر خواهد رسید.
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
0
0
باز هم مردم ایران به جای اینکه خودشون کاری بکنن منتظر اومدن یه قهرمانن که بیاد همه چیزو درست کنه تا وقتی طرز فکر ما ایرانیا عوض نشه هیچی درست نمیشه
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
0
0
اگه قراره هاشمي راه خاتمي رو ادامه بده و... از خودش هيچي نداره از الان تكليف مارو روشن كنه كه بهش راي ندييييم!!!!!!!!!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
0
1
این آقایان تا کی می خواهند از احساسات پاک جوانان سوء استفاده کنند. یک روز به نام احساس وظیفه میلیاردها تومان بیت المال را صرف منویات شخصی خودشان می کنند و روز دیگر در لباس یک منجی ظاهر می شوند وای به حال این مردم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین