کد خبر: ۱۹۴۸۱۹
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۱

آمادگی ناجا در برخورد با حاشیه‌سازی انتخاباتی

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه سيطره ناجا بر تمام فضاهاي مجازي و اطلاع رساني قابل مقايسه با سال 88 نيست، تاکید کرد که ناجا با قدرت تمام آمادگي مهار هرگونه حاشيه سازي در ايام انتخابات رياست جمهوري شامل اردو كشي خياباني طرفداران يك نامزد تاييد صلاحيت شده تا اغتشاشات هوادارن يك نامزد رد صلاحيت را دارد.
آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: سردار احمدي مقدم فرمانده كل نيروي انتظامي كشور در همايش سراسري مسئولان و رابطين انصار حزب‌الله كشور با بیان اینکه اگر مقاومت سرسختانه ناجا مقابل هجمه‌ها نباشد بي‌حجابي در ايران رسمي خواهد شد افزود: گرچه ورود به جزئيات و مصاديق دردي از ما در اين جلسه درمان نمي‌كند اما بايد گفت ترويج سبك زندگي غربي دررسانه ملي ما نيز رواج شديدي دارد. بنده برحسب ساعات كاري ، مي‌توانم درطول روز دقايقي را پيش از اذان ظهر به تماشاي برنامه‌هاي سيما بپردازم .من شاهدم حتي در برنامه‌هايي كه زنان متدين به عنوان كارشناس برنامه حضور دارند ، ادبيات مكتب فمينيسم موج مي‌زند. اين درحالي است كه اتفاقا كارشناسان زن حاضر درآن برنامه سريالي پيش از اذان ظهر، براساس روال تعريف شده درآن قرار بود به نفي سبك زندگي غربي بپردازند!

فمينيسم در برنامه‌هاي مذهبي رسانه ملي موج مي‌زند

به گزارش خبرنگار مهر، احمدی مقدم با اشاره به اینکه فمينيسم در برنامه‌هاي مذهبي رسانه ملي موج مي‌زند، گفت: دراين شرايط برخي به نيروي انتظامي معترض بودند كه چرا اقدام به جمع آوري ماهواره‌ها مي‌كنيد؛ چراكه اساسا فايده و اثري برآن مترتب نيست. اين درحالي است كه دو پاسخ براي اين افراد وجود دارد اول اينكه در روز رستاخيز كه اين افراد مدعي شدند چرا حكومت اسلامي كه خطاي ما را مشاهده كرد و جلوي ما را نگرفت ، باري بر دوش ما نخواهد بود و حقي از ايشان برگردن ما نيست. اما پاسخ دوم را آمار مستند بيان مي‌كند كه حكايت از اثر بخشي روش نيروي انتظامي در عمل دارد؛ چنانكه نسبت استفاده از ماهواره پيش از اقدامات ناجا در تهران 60 درصد و در شهرستان‌ها 40 درصد بود و پس از اجراي طرح جمع‌آوري انتن‌ها اين نسبت در تهران به 45-50 و در شهرستان به 20 درصد رسيد.
 
 رفتار جاهلانه ناجا و افت راي 5 ميليوني احمدي‌نژاد!

وی به کارشکنی های صورت گرفته در مورد گشت ارشاد اشاره کرد و افزود: البته همين اعتراض درآغاز دوره دهم رياست جمهوري نيز در مورد گشت‌هاي ارشاد با بداخلاقي و كار شكني آغاز شد. براين اساس معترضين بدحجابها را به  4 دسته تقسیم کرده بودند. آنها گروه اول را معترضين سياسي جنبش سبز عنوان كردند و گروه دوم را  شامل فاحشه‌ها دانستند. در اين دسته بندي گروه سوم مانكن‌هايي بودند كه توسط توليد كننده‌ها و فروشندگان لباس استخدام مي‌شدند تا البسه مد روز را درمعابر تبليغ كنند و البته گروه چهارم غفلت زده‌ها هستند كه بايد از سه گروه اول تفكيك شوند و تنها با همان سه گروه اول برخورد شود.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: اعتراض اين افراد درحالي بود كه جمع تعداد افراد جمع آوري شده از سطح خيابان توسط ناجا در كل تهران روزانه تنها 40 نفر بود.درشرايطي كه همه مي‌دانيم براساس معيارهاي تعريف شده شرع ، اين تعداد با طي طريق در فاصله چند ده متر از همين خيابان جمهوري به 2 اتوبوس هم مي‌رسد.

احمدی مقدم به نحوه انتشار نشریه خاتون اشاره کرد و گفت: لذا براساس نظرگروه معترض نيروي انتظامي چطور مي‌بايست  اين سه گروه را از هم تفكيك كند معلوم نيست! لابد بايد از افراد دستگير شده سوال شود كه جزو كدام دسته هستند؟! در اين شرايط همه شاهد بوديم كه جريان انحرافي در يك جريان سازي كه حد آخر در نشريه خاتون متجلي شد ادعا كرد كه اگر رفتار جاهلانه ماموران ناجا نبود احمدي نژاد 5 ميليون راي بيشتري مي‌آورد.

به غير از رهبري، حزب‌اللهي‌ها و مراجع دلگرمي نداريم

وی با اشاره  هجمه شديد  علیه ناجا گفت:ناجا به غير از حمايت امت حزب‌الله و مقام معظم رهبري و برخي مراجع، پشتوانه و قوت قلب ديگري ندارد.حتي عده زيادي از ائمه جمعه هم اولويت‌هاي خود را از مسئله فرهنگ و عفاف وحجاب تغيير داده اند. اين مقاومت سرسختانه درحالي انجام مي‌شود كه در صورت شكسته شدن آن بايد صراحتا گفت كه بي‌حجابي در ايران رسميت خواهد يافت؛ چرا كه جبران هرقدم عقب نشيني ما در اين عرصه تقريبا غير قابل جبران خواهد بود.

احمدی مقدم از برخی نهادها دولتی انتقاد کرد و گفت: امت حزب‌الله درحالي به عملكرد نيروي انتظامي انتقاد دارد كه البته وارد است كه مجموعه دولت با ما همراهي ندارد. صدا و سيما در حالي مسابقه بسكتبال را پخش مي‌كند كه به نمايش زنان حاضر درسالن مي‌پردازد! وقتي به حراست ناجا گفته مي‌شود چرا از ورود زنان به ورزشگاه جلوگيري نكرديد اعلام مي‌شود اصلا به نيروي انتظامي اعلام نشده بوده كه چنين مسابقه اي قرار برگزاري دارد. اين در حالي است كه از طرف ديگر رئيس فدراسيون واليبال با نيروي انتظامي دعوا مي‌كند كه چرا جلوي ورود زنان به ورزشگاه را مي‌گيريد؟!

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: وزارت ارشاد جايگاه حكومتي ديگري است كه مهيا‌ساز بستر فساد است؛ يك نمونه آن پخش مستقيم مسابقات فوتبال درسينماها به شكل مختلط بود كه شاهد وقوع صحنه‌هاي فجيعي درآن بوديم درموقع رد و بدل شدن گل دختران و پسران يكديگر را در آغوش مي‌گرفتند يا روي سن نمايش مي‌رفتند و مي‌رقصيدند.آقاي شمقدري درحالي به عملكرد ناجا درباره منع حضور مختلط دختران و پسران اعتراض داشت كه بعد از تفكيك سالن‌هاي نمايش توسط ناجا حضور افراد در اين سالن‌ها تقريبا به صفر رسيد! نيروي انتظامي درحالي درمقابل هجمه رسانه اي ايستاده كه تنها قوت قلب آنان براي مقاومت حمايت روحانيت ومتدينين و نمازجمعه اي‌هاست.
 
 فرهنگ ذبح شده آمادگو رئيس جمهور يازدهم

وی با بیان اینکه رعایت مقوله فرهنگ برای رئیس جمهوری مهم است افزود: به نظر مي‌رسد با ذكر وضعيت موجود كه به سختي درحال حفظ آن هستيم  وموانعي كه براي رسيدن به شرايط مطلوب بر سر راه ما قرار دارد ، درآستانه انتخابات يازدهم رياست جمهوري يكي از شاخص‌هاي رئيس جمهور آينده بايد اعتقاد به مسائل فرهنگي باشد. فرهنگ اسلامي يك بار به اسم سازندگي ، يك به اسم اصلاحات ودرمرتبه آخرمعلوم نيست به چه اسمي ذبح شده است.به هر تقدير بايد گفت ناجا درحال آماده سازي طرح پليس هميار است تا براساس آن متدينين داوطلب پس از آموزش به شكل رسمي به امر به معروف و نهي از منكر بپردازند.
 
ناجا هرگونه تحركات ضد امنيت ملي را سريع و با اقتدار مهار خواهد كرد

احمدي مقدم در پايان سخنراني خود درباره ميزان آمادگي نيروي انتظامي براي مقابله با تحركات ضد امنيت ملي در روزهاي پس از اعلام نامزدهاي تاييد صلاحيت شده گفت: ميزان آمادگي نيروي انتظامي پس از فتنه 88  براساس  سياست پيش بيني حداكثري براي احتمال حداقلي تنظيم مي گردد.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: براين اساس ناجا با قدرت تمام آمادگي  مهار هرگونه حاشيه سازي از سوي هر يك از جناحهاي سياسي و اشخاص در ايام انتخابات رياست جمهوري يازدهم ، را خواهد داشت. لازم به ذكر است منظور از حاشيه سازي طيفي از عملكرد شامل اردو كشي خياباني طرفداران يك نامزد تاييد صلاحيت شده تا اغتشاشات هوادارن يك نامزد رد صلاحيت شده است.

وی با بیان اینکه خواستگاه اجتماعي هرگونه  تجمعات منجر به اخلال در نظم عمومي و امنيت ملي كشور می‌شود افزود: همان گروهها و طيف هايي كه در فتنه 88 بر موج رفتار غير قانوني برخي از نامزدها سوار شدند . در اين رابطه بايد گفت  براساس اطلاعات موجود تلاش غرب از تير ماه سال گذشته براين بود تا جريان اعتراضات سياسي را كه در سال 88 از شمال به جنوب  تهران جريان داشت با اعمال فشار هاي اقتصادي تغيير ماهيت داده و آن را تبديل به سونامي غير قابل مهار شامل اقشار ضعيف جامعه نمايد كه با هوشمندي مردم فهيم ملت ايران اين توطئه ناكام ماند. در اين خصوص ذكر همين نكته  از هوشمندي مردم كفايت مي كند كه در سال گذشته ميزان اعتراضات صنفي كارگري با توجه به فشارهاي شديد اقتصادي از قبل از آن 38 درصد كمتر بود.

احمدی مقدم  با اشاره به آمادگی کامل ناجا گفت: براين مبنا بايد گفت خواستگاه هرگونه تحركات ضد امنيتي احتمالي جديد كماكان همان اقشار سال 1388 خواهند بود كه تمهيدات كافي براي مهار سريع هر گونه اغتشاش  از سوي نيروي انتظامي در نظر گرفته شده و هماهنگي هاي لازم با نهادهاي اطلاعاتي ، سپاه و بسيج انجام شده است. ضمنا سيطره ناجا بر تمام فضاهاي مجازي و اطلاع رساني قابل مقايسه با سال 88 نيست ، ذكر اين نكته هم ضروري است كه براساس برآوردهاي انجام شده گستردگي هر گونه اخلال احتمالي نيز غير قابل مقايسه با ابعاد فتنه 88 است و بنابراين مي توان گفت با وجود آمادگي كامل ناجا جاي نگراني خاصي وجود ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین