کد خبر: ۱۹۵۰۲۲
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۲
در جلسه امروز دکتر روحانی با جمعی از فعالان عرصه انتخابات مطرح شد

حضور پر شور مردم در انتخابات برای تحقق حماسه سیاسی

جمعی از فعالان و حامیان دکتر حسن روحانی امروز در دیدار با ایشان به بررسی مشکلات روز کشور پرداختند و راهکارهای موجود برای برون رفت ا ز این شرایط را از وی جویا شدند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دکتر حسن روحانی با بیان اینکه باید از یأس و نا امیدی در شرایط کنونی پرهیزکرد،گفت:  نا امیدی و یأس پیام خطرناکی است که از سوی دشمنان انقلاب صادر می گردد و باید در این خصوص  هشیار باشیم.

به گزارش آفتاب، رئیس کمیسون سیاسی اجتماعی ¬مجلس خبرگان اذعان کرد: مشکلات کشور وجود دارد و به حق هم هست، اما نباید مانع حضورمان در عرصه انتخابات شود.

دکتر روحانی تصریح کرد: با حضور فعال مردم در انتخابات است که حماسه سیاسی تحقق می یابد، در نتیجه گله مندی ها باید در این عرصه نادیده گرفته شود و حل معضلات این چنینی به بعد از انتخابات موکول گردد.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام درادامه و در پاسخ به سوالات حضار در خصوص نحوه چگونگی برنامه ریزی برای مدیریت کشورگفت: با ارائه سند راهبردی برای ٣١ استان کشورکه از سالها پیش تهیه شده است می توان نقاط ضعف و قوت هر استان را بررسی کرده و به تک تک آنها پرداخت.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: برنامه های اقتصادی وسیعی ا زسوی دولت تدبیر و امید طراحی شده که با اجرای آنها می توان کشور را به سرعت از بحران موجود خارج کرد.

در ادامه این جلسه صاحب نظران نیز نظرات خود را بیان کرده و راهکارهایی جهت حضور پر شور مردم در انتخابات و تحقق حماسه سیاسی ارائه کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین