کد خبر: ۱۹۵۱۰۹
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۵

کشته و زخمی شدن 4 نفر بر اثر سقوط خودروی پاترول در آمل

ولی محمد فضلی اظهار داشت: چهار نفر از سرنشینان خودروی پاترول در مسیر حرکت به سمت روستای ناندل بخش لاریجان دچار سانحه و سقوط مستقیم به دره شدند که یکی از سرنشینان به نام وحید فرج پور در دم کشته شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بخشدار لاریجان آمل، از کشته و زخمی شدن چهار نفر از سرنشینان خودروی پاترول بر اثر سقوط به دره ای در این بخش کوهستانی در روز یکشنبه خبر داد.

به گزارش مهر، ولی محمد فضلی اظهار داشت: چهار نفر از سرنشینان خودروی پاترول در مسیر حرکت به سمت روستای ناندل بخش لاریجان دچار سانحه و سقوط مستقیم به دره شدند که یکی از سرنشینان به نام وحید فرج پور در دم کشته شد.

وی افزود: سه سرنشین دیگر این خودرو به نام های عباس سعادت نژاد،  رامین حبیبی و مرتضی صادقی که با مصدومیت شدید ناشی از سقوط به دره مواجه شدند، توسط اورژانس 115 به بيمارستان 17 شهريور آمل منتقل شدند.

بخشدار لاریجان همچنین به سانحه  تصادف سه دستگاه وسيله نقليه در جاده هراز حدفاصل ورودی روستای لاسم اشاره کرد و ادامه داد: در این حادثه که عصر شنبه رخ داد، سه دستگاه خودروی سواري پژو، سمند و سواري خطي به هم برخورد و در پی آن 4 نفر مصدوم شدند.

فضلی اضافه کرد: در مسیر انتقال مصدومان توسط اورژانس 115 یکی از مصدومان حادثه به علت شدت جراحات در دم کشته شد.

وی، از رانندگانی که قصد تردد درجاده هراز را دارند خواست تا با رعايت مقررات راهنمايی و رانندگی، با حوصله و صبر بيشتری رانندگی کنند  و به توصيه های ايمنی مأموران پليس راه توجه کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین