کد خبر: ۱۹۵۲۲۹
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰
پس از دیدار با آیت الله هاشمی مطرح شد :

روحانی تا آخر در صحنه می ماند

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی از نشست مشترک حسن روحانی و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با موضوع انتخابات خبر داد. محمد نعمت‌زاده گفت: در این نشست درباره مسائل مختلف انتخاباتی از جمله دیدگاه‌‌های هاشمی درباره آینده و حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات بحث شده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در ادامه افرود: در این دیدار دکتر روحانی بر این نکته تاکید کرد که باید شرایط و زمینه برای حضور حداکثری مردم فراهم شود. آیت الله هاشمی نیز با اعلام حمایت از روحانی در دولت آینده خواستار کناره گیری از فضای گله گذاری و تخریب ها شد.

به گزارش آفتاب، وی با اشاره به بخشی از سخنان آیت الله هاشمی رفسنجانی خطاب به این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: آقای هاشمی خطاب به روحانی گفته است که شما با قدرت به فعالیت خود در انتخابات ریاست جمهوری ادامه دهید و بنده هم به موقع در این باره اقدام خواهم کرد.وی همچنین درباره احتمال دیدار وی با محمد خاتمی نیز اظهار داشت: تاکنون هیچ‌برنامه‌ریزی‌ای برای انجام چنین دیداری صورت نگرفته است.

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود احتمالاً در آینده از بین روحانی و عارف یک نفر در صحنه انتخابات باقی خواهد ماند، اظهار داشت: بنده از دیدگاه‌های عارف بی‌اطلاعم اما حسن روحانی تا آخر در صحنه حضور خواهد داشت.

نعمت‌زاده در پایان این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: روحانی دنبال پیروزی در انتخابات است و برنامه‌های مدونی برای این موفقیت پیش‌بینی کرده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین