کد خبر: ۱۹۵۲۸۷
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۹

دو دختر اصفهانی، خودروی مرد هوسران را دزديدند

دو دختر اصفهاني وقتي به نيت پليد مرد راننده پي بردند، براي تنبيه وي خودروي‌ پژو او را در شمال غرب تهران سرقت کردند و در شيراز دستگير شدند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روز بيست و ششم ارديبهشت سال جاري ماموران انتظامي شيراز هنگام گشتزني در شهر به دو دختر جوان که با يک دستگاه خودروي پژو با سرعت بالايي در حرکت بودند، ظنين شده و آنها را زير نظر گرفتند.

ماموران با بررسي پلاک خودرو متوجه شدند، اين خودرو در شمال غرب تهران سرقت و دستور قضايي مبني بر توقيف آن صادر شده است. ماموران انتظامي با اخطار به راننده پژو، خودرو را متوقف کردند و وقتي متوجه شدند آنها مدارک خودرو و مدارک هويتي شان را همراه ندارند، دو دختر جوان را بازداشت و به مرکز پليس تهران منتقل کردند. اين دو دختر براي تحقيقات بيشتر به شعبه 14 بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب ناحيه 2 تهران منتقل و بازجويي شدند.

يکي از متهمان با اشاره به نحوه سرقت گفت: من و دوستم براي ديدن اقواممان از اصفهان به تهران آمديم. شب حادثه قصد بازگشت به شهرمان را داشتيم که در غرب تهران با اصرارهاي مرد جواني، سوار خودرويش شديم. متهم اضافه کرد: راننده ما را به شام دعوت کرد و سپس از او خواستيم ما را به پايانه مسافربري برساند. اما در ميانه راه متوجه شديم او مي خواهد ما را به مکان ديگري منتقل کند و نيت شومي در سر دارد. بنابراين وقتي که راننده براي چند لحظه از خودرو پياده شد، براي تنبيه کردن او تصميم به سرقت خودرويش گرفتيم.

دختر جوان يادآور شد: من و دوستم خودروي وي را سرقت و شبانه از تهران به سمت شهرمان حرکت کرديم. اما از ترس اين که مالباخته از ما شکايت کند و تحت تعقيب پليس قرار بگيريم، از اصفهان به شيراز رفتيم پس از چند ساعت تصميم گرفتيم با همان خودروي سرقتي به تهران آمده و آن را در يکي از محله‌ها رها کنيم تا پليس خودرو را پيدا کند و تحويل صاحبش دهد .

به گزارش مردم سالاری،با اعتراف هر دو دختر جوان، براي آنها از سوي بازپرس شاهنگيان، رئيس شعبه 14 دادسراي ناحيه 2 تهران قرار قانوني صادر شد و تحقيقات تکميلي در اين باره ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین