کد خبر: ۱۹۵۳۲۹
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۷

قیمت لبنیات و نان افزایش نمی‌یابد

معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران با تأکید بر اینکه هیچ‌گونه افزایش قیمتی در لبنیات و نان نخواهیم داشت، گفت: 10 نانوایی به دلیل قاچاق آرد پلمب و 1845 واحد نانوایی نیز بیش از 7 میلیارد ریال جریمه شدند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نعمت‌الله ترکی در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار استان تهران درباره ثبات قیمت گندم،‌آرد و نان استان تهران اظهار داشت:‌ جلسه‌های ستاد تنظیم بازار با حضور رؤسای دستگاه‌های اجرایی تشکیل می‌شود و در هر جلسه موضوعات مختلفی با توجه به ایام و مناسبت‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی درباره افزایش قیمت گندم، آرد و نان در استان تهران بیان داشت:‌ دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی در حوزه گندم و آرد برای نانوایان ایجاد شده بود که مورد بررسی قرار گرفت.

ترکی بیان داشت: تولید آرد و گندم و ذخیره‌سازی در استان تهران نسبت به سال‌های گذشته افزایش پیدا کرده است و در حال حاضر مشکل قیمت تضمینی گندم و عرضه آن است که از طریق اداره کل غله سقف و رقمی تعیین شده است که افزایش در این زمینه نداریم.

معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران خاطرنشان کرد: آرد، گندم و نان با قیمت‌های قبلی مانند سال گذشته عرضه می شود و اتحادیه نانوایان نیز متعهد شدند که هیچ‌گونه افزایش قیمتی را تا اطلاع ثانوی نداشته باشیم.

وی درباره کیفیت نان در استان تهران  یادآور شد: برای کیفیت نان گروهی از بازرسان تشکیل شده است و به شدت نظارت می‌کند.

ترکی با بیان اینکه 10 نانوایی به دلیل تخلفاتی از جمله قاچاق آرد پلمب و جریمه شدند اظهار داشت: در سال جاری و تا کنون 1845 واحد صنفی نانوایی متخلف شناخته شده‌اند که ارزش ریالی پرونده‌های آنها به بیش از 7 میلیارد ریال می‌رسد. مردم از طریق سامانه 124 می‌توانند تخلفات را گزارش دهند.

راه‌اندازی 20 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در ماه رمضان

وی درباره ایام ماه رمضان و طرح ضیافت افزود: هر ساله به مناسبت ماه رمضان نمایشگاه کالاهای ضروری و اساسی در استان تهران برپا می‌شود

ترکی خاطرنشان کرد: در سال‌جاری و در ماه مبارک رمضان 20 نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات با 15 درصد تخفیف و 180 مرکز میوه و تره‌بار در استان تهران برپا می‌شود.

ذخیزه سازی 19 هزار تن گوشت قرمز و مرغ

معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران افزود: حدود 15 هزار تن گوشت مرغ و 4 هزار تن گوشت قرمز در استان تهران برای ایام ماه رمضان ذخیره سازی شده است.

به گزارش فارس،وی با بیان اینکه امسال دغدغه‌ای برای تأمین کالاها و محصولات ماه رمضان نخواهیم داشت گفت: تا پایان تیر هیچ‌گونه افزایش قیمتی در مورد لبنیات و نان نخواهیم داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین