کد خبر: ۱۹۵۴۱۴
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۰

دایی: هیچ مربی قول قهرمانی نمی‌دهد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه هیچ مربی در ابتدای فصل قول قهرمانی نمی دهد گفت: با اینکه قولی برای قهرمانی نمی دهم اما از همین امروز برای رسیدن به عنوان قهرمانی تلاش می کنیم. سعی مان این است که بتوانیم در همین سال اول کارهای بزرگی را در پرسپولیس انجام دهیم و قدم های بزرگی را برداریم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی دایی سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری عصر امروز سه‌شنبه خود با خبرنگاران ضمن بیان مطلب اظهار داشت: در ابتدا اجازه می‌گیرم از همه پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس خصوصا آقای پنجعلی که کنار من هستند و تشکر می کنم که اعضای هیات مدیره و مدیرعامل که به

من از پرسپولیس نرفتم. من با قهرمانی رفتم. خواست خدا بود که دوسال دور باشم و امروز دوباره برگردم. همه اینها را می گذارم به خواست خداوند. من قراردادی داشتم که تمام شد. هر باشگاهی در پایان فصل مربی اش را می گذارد کنار. تیم بایرن مونیخ در آستانه گرفتن دو جام مربی اش را از ماه ها قبل عوض کرده بود. ما باید حرفه ای فکر کنیم. تا زمانی که بخواهیم سنتی فکر کنیم به جایی نمی رسیم. خدا را شکر می کنم که دوباره برگشتم و در خدمت باشگاه هستم.

وی افزود: کسی قول قهرمانی نمی دهد اما تلاش ما این است که قهرمان شویم. مطمئنم که کمک هایی که هیات مدیره و مدیرعامل انجام می دهد و بازیکنان خوبی که پرسپولیس دارد مطمئن باشید که می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم . با این نیت برگشتم که بتوانم دوباره با پرسپولیس قهرمان شوم. استارتی هم که از امروز می زنیم تمام تلاشمان این است که با پرسپولیس قهرمان شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد وضعیت علی کریمی در این تیم گفت:  من موقعی که از ایران رفتم بعد از فینال جام حذفی بود که در رسانه ها عنوان شد که علی کریمی از فوتبال خداحافظی کرده است. امروز برگشتم. تا آنجایی که ذهنم یاری می دهد ایشان از فوتبال خداحافظی کرده. برای فوتبال زحمت کشیده و باید همیشه برای بازیکنانی مثل ایشان ارج بنهیم. نباید کاری کنیم که ارزش اینها پایین بیاید. همانطور که برای مهدوی کیا چنین نظری داشتم. ما باید بزرگی بزرگان را نگه داریم و نباید کاری کنیم که خدشه ای به آنها وارد شود. من دو سه ساعت است که به تهران رسیده ام و نمی توانم جواب خاصی بدهم. من به توانایی کریم باقری اعتقاد دارم ایشان شاید نتواند روی نیمکت بنشیند اما مطمئنا ما با هم کار خواهیم کرد و کریم باید به ما کمک کند.

علی دایی ادامه داد: خوشبختانه هم دوستان خوب و امینی دارم و هم باشگاه همکاری خوبی کرد. الان زمانه ای نیست که الان باید خود علی دایی حضور داشته باشد. تشکر می کنم از مدیریت باشگاه که خیلی خوب همکاری کرد. از وکیلم و آقای دهقان هم تشکر می کنم. ما برنامه ام را کامل نوشته بودیم و بازیکنانی که باید می گرفتیم کاملا مشخص زده بودیم. شعی کردیم نقاط ضعف پرسپولیس را به نقطه قوت تبدیل کنیم و برای فصل آینده مشکلی نداشته باشیم.

سرمربی سرخپوشان در مورد وضعیت کادر پزشکی این تیم برای فصل آینده گفت: کادر پزشکی قرار شد که دکتر شهاب که در تیم ملی همکاری می کند به پرسپولیس بیاید که جزو بهترین ها هستند. خود دکتر شهاب کادر پزشکی پرسپولیس مشخص خواهد شد.

وی افزود: مطمئنا پرسپولیس سال قبل از نظر نیروی انسانی در حد خوبی بود و بازیکنان خوبی داشتند. به نظر من یکی دو نقطه ضعف داشت که ما سعی کردیم این نقاط را تقویت کنیم. از همین الان هدف ما قهرمانی است و دور از دسترس نیست.

علی دایی گفت: مطمئنا علی دایی به تنهایی نمی تواند کاری کند. قطعا حمایت مدیران و مردم و نظرات پیشکسوتان خوب ما می تواند تاثیرگذار باشد. ما با کار گروهی خوب می توانیم موفق باشیم. ما عادت کردیم تنهایی کار کنیم. باید گروه خوب باشد. کادر فنی باید خوب باشد و کادر مدیریتی هم باید به درستی حمایت کند. پرسپولیس 40 میلیون هوادار دارد و مطمئنا نقطه مثبت باشگاه پرسپولیس همین هواداران هستند که می توانند به ما کمک کنند.

به گزارش مهر،علی دایی در مورد برنامه هایش برای این تیم گفت: مطمئنا هدف این است که ما بتوانیم در این سه سال قدم های محکم تر و رو به جلوبرداریم. با این بازیکنانی که ما داریم قدم های بزرگتر را در این یکسال برمی داریم و قطعا به سه سال نیاز داریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین