کد خبر: ۱۹۵۴۲۳
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۴

سردار نقدی: سازش با آمریکا موجب قطع یارانه‌ها خواهد شد

نقدی گفت: مومن به اسلام، التزام به قانون اساسی و ولایت و خدمت‌گزار به مردم از جمله معیارهای انتخاب اصلح هستند؛ رهبری فرموده اند ملت ایران نیازمند رئیس دولت مقاوم در برابر قدرت‌ها، معتقد به اقتصاد مقاومتی، مدیریت و تدبیر و به دور از اشرافیت و نیز فردی جهادی است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: مردم باید با توجه به معیارهای گفته شده توسط ولی امر زمان رئیس جمهور اصلح را انتخاب کنند و حماسه‌ای بیافرینند که خانواده شهدا و دلسوزان انقلاب شاد شوند.

به گزارش  ایلنا، سردار محمدرضا نقدی شب گذشته در جمع نمازگزاران مسجد دو طفلان مسلم قم، با اشاره به شرایط حساس داخل کشور در آستانه انتخابات اظهار کرد: آمریکا در صحنه‌های مختلف و جبهه‌های گوناگون نظامی از ایران شکست خورده و اکنون اقتصاد را محور نبرد خود با جمهوری اسلامی قرار داده است.

وی افزود: مشاهده می‌کنیم کشورهای منشعب شده از شوروی پس از اینکه از غرب سرخورده شدند باز هم روسای جمهوری مخالف آمریکا را انتخاب می‌کنند و امروز هر کس می‌خواهد در کشورهای مختلف رای بیاورد باید سخنرانی‌های ضد آمریکایی بزند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به فریب دادن لیبی توسط آمریکا و تسلیم شدن این کشور در مسئله انرژی هسته‌ای گفت: آمریکا تا بحال در کدام مذاکرات صادقانه عمل کرده که باز هم با این کشور سازش کنیم؟ طبق قرارداد الجزایر قرار بود ایران جاسوس‌های آمریکایی را آزاد کند تا ایالات متحده هم اموال ضبط شده جمهوری اسلامی با باز گرداند اما هنوز یک سنت را هم پرداخت نکرده است.

وی ادامه داد: ملت ایران برای نخستین بار پرچم مبارزه با آمریکا و غرب را برافراشت و دیگر مردم مسلمان را هم به مبارزه فراخواند و برای احیای اسلام از تحریم و فشار نهراسید؛ ایران همه ملت‌های مظلوم را وارد صحنه ساخت و امروز کسانی که می‌گویند با آمریکا سازش کنیم آیا می‌خواهند پشت این مبارزان را خالی کنند؟

نقدی با بیان اینکه امروز سران طرفدار آمریکا در آمریکای لاتین سقوط کرده و دولتمردان طرفدار جمهوری اسلامی بر سر کار آمده اند عنوان داشت: مردم بحرین، شیعیان حجاز و مظلومان افغانستان در صحنه حاضرند و آنگاه برخی می‌خواهند در داخل ایران تسلیم شوند و با آمریکا سازش کنند در حالیکه این امر لکه ننگی بر پیشانی آنها خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان خاطرنشان کرد: سازش با آمریکا موجب کاهش شدید قیمت نفت به زیر 50 دلار و قطع یارانه‌ها و نیز افزایش قیمت دلار خواهد شد؛ اگر "عمربن سعد" به گندم و حکومت ری رسیده بود مردم ایران هم امروز به وسیله ارتباط با آمریکا به رفاه اقتصادی می‌رسیدند.

وی با بیان اینکه سربازان بی‌تجربه ایرانی در دوران دفاع مقدس در مقابل همه ابرقدرت‌های جهان ایستادند و پیروز شدند اظهار کرد: در آن دوران که با آمریکا هیچ ارتباطی نداشتیم خداوند ملت ایران را تنها نگذاشت و نصرت الهی در خلیج فارس و صحرای طبس دیده شد.

نقدی گفت: ملت ایران زیر بمب‌های خوشه‌ای و شیمیایی تسلیم نشد و امروز به خاطر بالا رفتن قیمت دلار و اجناس یک قدم هم از اهداف و آرمان‌های خود عقب نمی‌نشیند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان انتخابات را نخستین عرصه حماسه آفرینی ملت ایران دانست و افزود: حضور آگاهانه و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای موجب ناامیدی دشمنان و افزایش قدرت چانه زنی بین‌المللی ایران خواهد شد؛ اگر فتنه‌گران آرامش کشور را در سال 88 برهم نمی‌زدند شاهد این همه تحریم اقتصادی نبودیم، بزرگ‌ترین تو دهنی به تحریم‌ها حضور گسترده ملت در انتخابات است و پس از آن اگر آمریکا تحریم‌ها را ادامه دهد همه دوستانش تنهایش می‌گذارند.

وی با تاکید بر انتخاب فرد اصلح در انتخابات خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه جایگاه ریاست جمهوری بسیار بالاست باید به تفاوت ‌های کوچک هم دقت کرد و در این میان توجه به شاخصه‌های تعیین شده توسط رهبر معظم انقلاب برای انتخاب اصلح توجه کرد.

نقدی گفت: مومن به اسلام، التزام به قانون اساسی و ولایت و خدمت‌گزار به مردم از جمله معیارهای انتخاب اصلح هستند؛ رهبری فرموده اند ملت ایران نیازمند رئیس دولت مقاوم در برابر قدرت‌ها، معتقد به اقتصاد مقاومتی، مدیریت و تدبیر و به دور از اشرافیت و نیز فردی جهادی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان عنوان داشت: رهبری معظم انقلاب فرموده‌اند که رئیس جمهوری را انتخاب کنید که عزت ملت ایران را ارتقا دهد؛ مردم باید با توجه به معیارهای گفته شده توسط ولی امر زمان رئیس جمهور اصلح را انتخاب کنند و حماسه‌ای بیافرینند که خانواده شهدا و دلسوزان انقلاب شاد شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین