پایگاه خبری آفتاب
۰۱ /تير /۱۴۰۵
Monday 22 June 2026
News ID:۱۹۵۴۳۴
۲۱:۲۲
۱۳۹۲/۰۳/۰۷

آنفولانزای خوکی در ونزوئلا جان 17 نفر را گرفت

در پی شیوع بیماری آنفولانزای خوکی در ونزوئلا 17 نفر جان خود را از دست دادند.
۲۱:۲۲
۱۳۹۲/۰۳/۰۷
به گزارش آفتاب نیوز، آفتاب: در پی شیوع بیماری آنفولانزای خوکی در ونزوئلا 17 نفر جان باختند.

بنا بر این گزارش 250 نفر دیگر به این ویروس آلوده شده اند.

اکثر موارد مشاهده شده از این بیماری در ایالت های هم مرز کشور کلمبیا بوده اند.

وزیر بهداشت ونزوئلا اعلام کرد این موارد دنباله پایان شیوع این بیماری در سال 2010 و 2009 می باشد.

به گزارش مهر به نقل از "یورونیوز" ،در سال 2009 در پی شیوع گسترده این بیماری در سرتاسر جهان بیش از 18 هزار نفر جان خود را از دست دادند.
Error Report
ارسال پیام
captcha