کد خبر: ۱۹۵۴۷۸
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۳

حواشی جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال

جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران امروز با حضور اعضا برگزار شد و در پایان مقرر شد علی فتح‌الله‌زاده به کارش در باشگاه به عنوان مدیرعامل ادامه دهد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال عصر سه شنبه در دفتر دکتر فتح الله زاده برگزار شد و دکتر علی فتح الله زاده، مقداد نجف نژاد، امیدوار رضایی، احمد شهریاری،  قلندری و علی امیری در این جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه اعضا از عملکرد دکتر فتح الله زاده در راس باشگاه استقلال ابراز رضایت کردند. مدیرعامل استقلال در جلسه امروز هیات مدیره تراز مالی باشگاه را ارایه داد که اعضا نسبت به شفافیت تراز و درآمد زایی مدیرعامل استقلال اظهار رضایت کردند.

در این نشست اعضای هیئت مدیره از فتح الله زاده خواستند تا وی به کارش ادامه دهد. همچنین با امیر قلعه نویی سرمربی این تیم ارتباط تلفنی گرفته شد و او خواست تا برای داشتن تیم قدرتمند بازیکنان مورد نظر وی جذب شوند.

نجف‌نژاد رئیس هیئت مدیره به حضور صد درصدی امیر قلعه‌نویی و در خصوص لیست بازیکنان گفت: لیستی که قلعه‌نویی به باشگاه داد با نظر کارشناسی مدیرعامل جذب خواهد شد و هواداران دغدغه‌ای نداشته باشند. وی همچنین به بدهی باشگاه استقلال اشاره داشت و عنوان کرد: استقلال 14 میلیارد تومان بدهی انباشته دارد و 4 میلیارد هم بدهی فصل گذشته به بازیکنان دارد که بزودی پرداخت خواهد شد.

نجف‌نژاد تصریح کرد: اگر می‌خواهیم مشکل ورزش کشور حل شود باید مثل تمام دنیا و آسیا به سمت خصوصی‌سازی در ورزش برویم. در حال حاضر تمامی باشگاه‌های بزرگ در ایران از بیت‌المال استفاده می‌کنند و فقط استقلال و پرسپولیس اینگونه نیستند باید باشگاه‌های ما به سمت خصوصی‌سازی بروند. وزیر ورزش هم به این امر اهتمام دارد و می‌خواهد مشکلات را برطرف کند.

49 درصد سهام باشگاه استقلال قرار است به هواداران واگذار شود و 51 درصد به شرکت‌های دولتی و خصوصی واگذار شود. با این مکانیزم سهام را به هواداران واگذار می‌کنیم و آنها نیز در اداره باشگاه سهیم می‌شوند.

شهریاری عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص نقل و انتقالات بازیکنان بیان کرد: ما کار خودمان را می‌کنیم و نگرانی نداریم. بنا داریم 70 درصد تیم اصلی را حفظ کنیم و مذاکرات خودمان را با همان 70 درصد آغاز کرده‌ایم و به همین دلیل عقب نیستیم.

به گزارش انتخاب،شهریاری در پاسخ به این سوال که در جایی گفته عده‌ای از بازیکنان 40 درصد و عده‌ای 80 درصد از قراردادشان را گرفته‌اند بیان کرد: من چنین چیزی نگفته‌ام. به هر حال باید عده‌ای 80 درصد گرفته باشند. این را بر اساس بودجه مصوب باشگاه می‌گویم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین