کد خبر: ۱۹۵۶۸۰
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۴

هیچ كدام از نامزدهای انتخاباتی برنامه مدون اقتصادی ندارند!

به نظر این كارشناس اقتصادی هیچ كدام از نامزدها تاكنون راهكار اقتصادی مناسبی ارائه نكرده است و تنها با شعارهای اقتصادی تكراری كه گوش مردم از آنها پر شده وارد میدان شده­اند.
آفتاب‌‌نیوز : یک کارشناس مسائل اقتصادی گفت: هیچ كدام از نامزدهای انتخاباتی برنامه مدون اقتصادی ندارند!
حسین راغفر، كارشناس مسایل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با تاكید برنبود احزاب منسجم در كشور و عدم دسترسی به داده ­های ملی اظهار داشت: داشتن برنامه ملی توسعه در چارچوب كنونی جامعه ما امكان پذیر نیست اما انتظار می­رفت كه نامزدهای انتخاباتی جهت گیری­های اقتصادی و برخی از برنامه های خود را در رابطه با كنترل تورم، اشتغال یا تولید كه در برخی موارد عملاً در هشت سال اخیر از بین رفته است را  بیان كنند.
وی بیان كرد: نداشتن دیدگاه روشن از طرف كاندیداها حاكی از آن است كه هیچ كدام برنامه ای مدون ندارند و نبود برنامه باعث می­شود كه بسیاری از مشكلات كنونی باقی بماند و نمی توان امید داشت كه كشور بتواند از شرایط كنونی حاضر در صورت ادامه روند فعلی خارج شود.
این كارشناس اقتصادی در ادامه افزود: مهمترین چالشی كه كشور با آن روبرواست عدم حضور مردم در فعالیت های اقتصادی است كه منجر به بی اعتمادی عمومی به فعالین اقتصادی شده است.
راغفر اظهار داشت: اعتماد سازی مستلزم برنامه­ های خاص و اصلاح فضای كسب و كار است و این اصلاحات امكان پذیر نیست مگر با شكست انحصارات بوجود آمده در كشورتا فضا برای بخش خصوصی و غیر دولتی باز شود تا  بتوانند وارد بازار رقابت جهانی شوند.
به نظر این كارشناس اقتصادی هیچ كدام از نامزدها تاكنون راهكار اقتصادی مناسبی ارائه نكرده است و تنها با شعارهای اقتصادی تكراری كه گوش مردم از آنها پر شده وارد میدان شده ­اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین