کد خبر: ۱۹۵۶۸۴
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۰

آغاز ماراتن نفس‌گیر انتخابات با مناظره‌های زنده تلوزیونی کاندیداها

اولین دور از مناظره های کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم که به موضوعات و مباحث اقتصادی اختصاص دارد از ساعت 16 امروز با حضور هر 8 کاندیدای حاضر در صحنه رقابت، آغاز خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: با آغاز مناظره های تلویزیونی کاندیداهای ریاست جمهوری ماراتن انتخابات وارد جذاب ترین و حساس ترین بخش خود خواهد شد تا همه ایرانیان بتوانند با مشاهده زنده گفتگوی رو در روی 8 کاندیدای انتخابات مقایسه ای بین گزینه های مطرح ریاست جمهوری داشته باشند و در انتها یکی را برای اهداء کلید پاستور برگزینند.

در مناظره های انتخاباتی این دوره از انتخابات تغییرات محسوسی نسبت به گذشته بوجود آمده است، به طوریکه بر خلاف رویه قبلی، هر 8 کاندیدای حاضر در صحنه رقابت پای میز مناظره خواهند نشست. این در حالی است که در انتخابات ریاست جمهوری دهم کاندیداها به صورت 2 به 2 با یکدیگر به مناظره می پرداختند.

در مناظره های انتخاباتی ریاست جمهوری یازدهم که از عصر امروز جمعه کلید خواهد خورد، هر 8 نامزد در استودیوی در نظر گرفته شده توسط صدا و سیما حاضر می شوند و هر یک به مدت 30 دقیقه پاسخگوی سئوالات کارشناسان و ارائه نظرات خود در خصوص اداره کشور در بخش های فرهنگی-اجتماعی، اقتصادی و سیاسی خواهند بود. البته یکی از نکاتی که شاید باعث کاسته شدن از جذابیت مناظره های پیش رو شود زمان طولانی آن است که 210 دقیقه یعنی حدود 3.5 ساعت به طول خواهد انجامید.

این در حالی است که پیش از این رئیس سازمان صدا و سیما هم اعلام کرده بود: در صورتی که تعداد کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بیش از 5 نفر باشد، مناظره ها به صورت گروهی انجام خواهد شد.

از امروز تا 24 خرداد ماه 3 مناظره با حضور هر 8 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد. اولین مناظره امروز جمعه ساعت 16 آغاز می‌شود. دومین مناظره چهارشنبه (15 خرداد ماه) و سومین مناظره جمعه (17 خرداد ماه) پخش خواهد شد.   

مناظره امروز با موضوع مباحث اقتصادی است که اجرای این برنامه را مجتبی حیدری مجری-کارشناس نام آشنای رسانه ملی بر عهده دارد.

مناظره‌ها به مدت 210 دقیقه از ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می شود و تکرار آن در همان روز ساعت 21 از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد. همچنین این مناظره‌ها همزمان از رادیو ایران نیز به صورت زنده و تکرار آن در همان روز ساعت 21 از رادیو جوان پخش می‌شود.
 
 همچنین طی جلسات متعددی که سید عزت الله ضرغامی با مجریان تلویزیون برگزار کرد، برای برگزاری مناظره اقتصادی مرتضی حیدری، مناظره فرهنگی محمد جعفر خسروی و مناظره سیاسی حسن سلطانی انتخاب شده اند.
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین