کد خبر: ۱۹۵۷۱۲
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۰

کناره گیری احتمالی علی فتح الله زاده

اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در شرایطی هفته گذشته تشکیل جلسه دادند که قرار بود تکلیف مدیریت علی فتح‌الله‌زاده برای فصل آینده را مشخص کنند، اما گفته می‌شود از آنجا که وزیر ورزش و جوانان در ایران حضور نداشت تا نظر نهایی را در مورد تغییرات باشگاه آبی ارائه کند، هیات مدیره یک هفته به مدیرعامل فرصت داد برنامه‌هایش را ارائه کند و البته عباسی برگردد!
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: استقلال که قهرمان لیگ برتر ایران شده و به جمع هشت تیم برتر آسیا راه پیدا کرده است، به جای اینکه تمرکزش را روی موفقیت در لیگ قهرمانان بگذارد و تیمش را برای حضور پرقدرت در این رقابت‌ها آماده کند، منتظر تغییر و تحولاتی است که به دنبال مشکلات مالی در این باشگاه رخ خواهد داد.

علی فتح‌الله‌زاده که از ابتدا تا انتهای فصل گذشته از مشکلات مالی نالید در تازه‌ترین گفت‌وگویی که روز‌پنج‌شنبه منتشر شد اعلام کرد اختلافش با وزارت ورزش به خاطر 3 میلیارد تومان است و اگر این پول به وی پرداخت نشود نمی‌تواند کاری انجام دهد و از این باشگاه خواهد رفت. وزارت ورزش و جوانان و در راس آن محمد عباسی وزیر این وزارتخانه هم بنابر دلایلی تمایل چندانی به ادامه همکاری علی فتح‌الله‌زاده در باشگاه استقلال ندارد و مذاکراتی را با یکی از روسای فدراسیون‌ها انجام داده تا وی را به عنوان جانشین مدیرعامل فعلی استقلال معرفی کند.

این رییس فدراسیون هفته گذشته خبرساز شد و مطالبی در مورد برکناری‌اش از فدراسیون تحت ریاستش منتشر شد. یک منبع آگاه از انجام تغییرات در مدیریت باشگاه استقلال خبر داد و تاکید کرد: وزیر ورزش که از سفر به آلمان بازگشته قصد دارد مذاکرات نهایی را با این رییس فدراسیون انجام دهد و بعد از آن تغییرات را اعلام کند.

به گزارش مهر،البته محمد عباسی نفرات دیگری را هم برای حضور در باشگاه استقلال مد نظر دارد که از شانس کمتری نسبت به این رییس فدراسیون برخوردارند. تغییرات در باشگاه استقلال در شرایطی صورت خواهد گرفت که امیر قلعه‌نویی چندی پیش در دیداری با وزیر ورزش و جوانان به گفت‌وگو در مورد مسائل مختلف این باشگاه پرداخت و پس از این جلسه بود که کمتر از جدایی حرف زد و گفته می‌شود فهرست مورد نظرش برای فصل آینده را هم در اختیار اعضای هیات مدیره گذاشته و بعد از آن راهی آمریکا شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین