کد خبر: ۱۹۵۷۲۲
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۳

آتش‌سوزی در کاروانسرای شاهرودی‌های مشهد

کاروانسرای شاهرودی‌های مشهد در آتش سوخت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حسین خاکپور، مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با تایید این خبر گفت: این حادثه حدود ساعت 15 امروز 10 خرداد ماه در کاروانسرای شاهرودی‌های مشهد رخ داد.

وی با بیان اینکه زمان وقوع حریق، کاروانسرا تعطیل بوده و کسی در آن حضور نداشته است، افزود: پس از اینکه شهروندان وقوع حریق را اطلاع دادند، خودروهای اطفاء حریق از ایستگاه‌های دو و 24 سازمان آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و با توجه به وسعت حریق، نیروهای اعزامی درخواست نیروی پشتیبانی کردند.

خاکپور ادامه داد: در مجموع 25 خودرو سبک و سنگین و 50 مامور از 15 ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شده که ظرف مدت یک ساعت موفق شدند آتش را مهار کنند و اکنون در حال لکه‌گیری هستند.

وی با بیان اینکه این حادثه خسارت جانی نداشته است، خاطرنشان کرد: برخی افراد در محل دچار استرس و دودزدگی شدند اما به گفته ماموران اورژانس کسی به بیمارستان منتقل نشده است.

خاکپور با بیان اینکه کاوانسرای شاهرودی‌ها بیش از 80 باب مغازه پلاستیک‌جات، پارچه‌فروشی و ... و تعدادی انبار دارد، تصریح کرد: 10 تا 15 مغزه حدود 50 تا 100 درصد آسیب دیده است اما میزان دقیق خسارت‌ها هنوز مشخص نیست و علت وقوع حریق نیز در دست بررسی است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه ماموران آتش‌نشانی موفق شدند از سرایت حریق به بافت مسکونی منطقه جلوگیری کنند، گفت: با توجه به وجود مواد قابل اشتعالی مانند مواد پلاستیکی و مواد شیمیایی و وسعت حریق، دود خاکستری رنگ آن در شهر مشهد قابل رویت بوده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: پنج تانکر آب‌رسانی 32 هزار لیتری آب از شهرداری نیز در این ماموریت در اختیار سازمان آتش‌نشانی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا،کاروانسرای شاهرودی‌ها در بلوار مصلی مشهد واقع شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین