کد خبر: ۱۹۵۷۳
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۸۴ - ۱۲:۳۳
انبارلویی:

تحریم مارا پیشرفته تر می کند

آفتاب‌‌نیوز : « کاظم انبار لویی» در گفت و گو با  آفتاب گفت: دلایلی که برای اعمال تروریستی انگلیس وجود دارد این است که می خواهند حضور تجاوز کارانه شان را در منطقه توجیه کنند. 

وی در ارتباط با اظهارات مقامات انگلیس در خصوص دخالت ایران در نا امنی های عراق تصریح کرد: ایران خواهان یک عراق امن و دموکراتیک بوده و کمک زیادی به استراتژی دموکراتیزاسیون در عراق انجام داده است و ایران هیچ نفع اقتصادی و سیاسی از نا امنی در عراق ندارد و گفته های انگلیسی ها ادعایی بیش نیست. 

انبار لویی در خصوص فعالیت های دیپلماتیک ایران در پرونده هسته ای گفت: دیپلماسی کنونی ایران از تعقل و تدبیر و بردباری برخوردار است و تاکنون اقداماتی که انجام گرفته یک حرکت مثبت و رو به جلو داشتیم و توانستیم جامعه جهانی را متوجه محور شرارت امریکا ـ اسراییل و انگلیس کنیم. 

انبار لویی افزود: ملت های جهان منطق روشنگری ایران را پذیرفتند و توانستیم افکار عمومی جهان را نسبت به سیاست های شفاف خودمان روشن کنیم. 

انبارلویی در خاتمه اظهار کرد: غرب می خواهد که ما را از شورای امنیت بترساند. این در حالی است که در صورت ارجاع پرونده ایران به شورای امنیت اتفاق جدیدی نخواهد افتاد و اگر هم تحریم اقتصادی علیه ایران اعمال شود نتیجه ای جز پیشرفت ملت ایران نخواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین