کد خبر: ۱۹۵۷۸۹
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۰

رویانیان: فدراسیون فوتبال کشک است

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: در فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی و کمیته داوران چیزی مثل کشک درست کرده اند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران در مورد بدهکاری و جلوگیری از فعالیت باشگاه پرسپولیس گفت: ممنوع الفعالیت شدن باشگاه پرسپولیس و استقلال یک تراژدی 50 ساله است که معلوم نیست تا کی ادامه خواهد داشت.

 

از فدراسیون فوتبال می خواهم که پول ما را بدهند چون هر هفته بازی های استقلال و پرسپولیس بخش زنده می شود حق تبلیغات در استادیوم آزادی به پرسپولیس و استقلال اختصاص دارد، اکثر باشگاه ها در دیگر استان ها ورزشگاه خودشان را دارند ولی در استادیوم آزادی برای بلیط فروش حق تبلیغات و حق بخشی ، یک ریال هم به ما نمی دهند.

 

وی ادامه داد: نمی دانم که این گزارشات را به کجا و چه کسی بدهیم، رئیس فدراسیون، کمیته انضباطی و کمیته داوران و دپارتمان یک چیز کشککی درست کرده اند که مثل کمیته فنی پرسپولیس است.

 

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در مورد افتتاح طرح های بازرگانی افزود: اقداماتی که در این مدت انجام دادیم از این به بعد عملیاتی می شود که یکی از پروژه هایمان، رستوران های زنجیره ای پرسپولیس در سراسر ایران است، این رستوران ها به شیوه ای خاص به مردم خدمات خواهند داد.

 

وی ادامه داد: فروشگاه های زنجیره ای نیز به زودی افتتاح خواهند شد یک نوشابه انرژی زا گیاهی که به تایید وزارت بهداشت رسیده است به نام پرسپولیس تولید به صورت گسترده تا مرداد به دست مردم می رسد.

 

رویانیان در مورد وضعیت کنونی تیم فوتبال پرسپولیس تهران تاکید کرد: اردوی اصلی تیم فوتبال پرسپولیس تهران از یکشنبه در اردبیل شروع می شود و اردوی دوم نیز در مازندران خواهد بود امسال اصلا اردوی خارجی نخواهیم داشت، تیم از لحاظ روحی و روانی و فنی در حال تکمیل است.

 

وی در مورد بالا بردن قیمت های بازیکنان گفت: هم اکنون در دو پست جای خالی داریم که در حال جذب بازیکنان مدنظرمان و عقد قرارداد نهایی هستیم که تلفن زنگ می خورد و به بازیکن قرارداد پایه یک میلیارد و هفتصد میلیون تومانی بدون مالیات پیشنهاد می دهند! بازیکنی که متعلق به پرسپولیس است با این رقم ها نجومی از تیم ما می رود.

 

وی ادامه داد: در جلسه هفته گذشته با وزیر ورزش قرار شد که همه مدیران همت کنند تا قیمت ها کمتر شود ولی این موضوع برعکس شده است متأسفانه باشگاه های صنعتی برای جذب بازیکن جریمه های بازیکن مرا نیز می پردازند، آنها 70 درصد قرارداد بازیکنان را بالا برده اند و با این مسائل مغز بازیکن را به هم ریخته اند .

 

رویانیان تصریح کرد: اگر قرار باشد با دیگر باشگاه های فوتبالمان رقابت کنیم این رقابت باطل است ولی باشگاه پرسپولیس نسبت به سال قبل 10 درصد کاهش قیمت داشته که علی دایی تأثیر خوبی در این روند داشت.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: متاسفانه یکی از مدیران ارشد صنعتی کشور در یک روز یازده بار به بازیکنان زنگ می زند. به وزیر صنایع تأکید می کنم که به این مسئله ورود کند تا فوتبال با قیمت های بالا از بین نرود.


به گزارش باشگاه خبرنگاران،رویانیان تصریح کرد: من تلاش خودم را برای پائین آوردن قیمت ها انجام دادم ولی بازیکنانی هستند که تیلیاردی حقوق می گیرند، در این مسائل همه مقصرند من هم تا حدودی مقصر هستم از این رو با یکی از مدیران باشگاه صنعتی جلسه خصوصی داشتم تا قیمت را کنترل کنیم ولی برعکس سر ما را به راحتی بریدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین