وی افزود: در سال گذشته این سامانه به 174 هزار تلفن پاسخ داده بود واین حجم از پاسخگویی از طریق سامانه نه تنها به کاهش هزینه شهروندان تهرانی منجر شده بلکه میزان تردد درون شهری را کاهش داده است.
مدیرکل پاسخگویی به شکایات استانداری با بیان اینکه شماره 111 "سامد" تهران پل ارتباطی بین شهروندان پایتخت با دولت است، اضافه کرد: افرادی که پیشنهادات، شکایات و مسائل و درخوستهای خود را از طریق این سامانه با دولت در میان میگذارند حداکثر طی 72 ساعت میتوانند پاسخ خود را دریافت کنند.
به گفته فیضی، درخواست وام عمدهترین درخواست شهروندان تهرانی است و مواردی نیز در حوزه درمان است که با توجه به اعتباری که نهاد ریاست جمهوری در اختیار وزارت بهداشت و استانداری قرار داده، فردی نیست که در سیستم دولتی با مشکل درمان مواجه باشد.
وی تاکید کرد: هر شهروندی که به استانداری مراجعه کند حتی اگر تحت پوشش هیچ نوع بیمهای نیز نباشد، بیمه و کارت درمان برای افراد صادر میکنیم و به هر میزانی که برای جراحی نیاز باشد در مراکز دولتی انجام میشود.