کد خبر: ۱۹۶۰۰۰
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۶

آتش‌سوزی عمدی در جنگل‌ها و مراتع جم/ 15 هکتار جنگل طعمه حرق شد

رئیس منابع طبیعی شهرستان تصریح کرد: این آتش‌سوزی در سطح 15 هکتار و در ارتفاع 800 تا 850 متری به وقوع پیوست که طی آن، مراتع و درختان جنگلی کهن شهرستان جم طعمه آتش شدند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس منابع طبیعی جم از وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع جم خبر داد و گفت: 15 هکتار از جنگل‌ها و مراتع طعمه حریق شدند.

عبدالحسین یوسفی امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در شهرستان جم اظهار داشت: آتش‌سوزی گسترده در قسمت‌های مرتفع و صعب‌العبور پلنگی جم با اقدام فوری و به موقع منابع طبیعی، مردم و مسئولان شهرستان جم مهار شد.

وی افزود: عصر امروز گزارش‌هایی مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در ارتفاعات پلنگی جم به منابع طبیعی شهرستان رسید که حسب این گزارش‌ها، نیروهای منابع طبیعی به محل وقوع، اعزام شده و توانستند با کمک نیروهای مردمی و مسئولین شهرستان، آتش‌سوزی را در کمتر از 4 ساعت مهار کنند.

رئیس منابع طبیعی شهرستان تصریح کرد: این آتش‌سوزی در سطح 15 هکتار و در ارتفاع 800 تا 850 متری به وقوع پیوست که طی آن، مراتع و درختان جنگلی کهن شهرستان جم طعمه آتش شدند.

یوسفی با اشاره به عمدی بودن آتش‌سوزی ابراز داشت: امیدوار هستیم با همکاری مقامات امنیتی و قضایی شهرستان، افراد خاطی در سریع‌ترین زمان ممکن، شناسایی و در اختیار مراجع قانونی قرار گیرند.

وی همچنین با تقدیر از همکاری مناسب و مسئولانه مردم و مدیران شهرستان، این همکاری را منحصر به فرد توصیف کرد و افزود: مهار آتش در ارتفاع 800 متری و شیب 80 درجه، کاری بسیار دشوار است که این مهم با همت مردم و مسئولین در کمترین زمان محقق شد.

رئیس منابع طبیعی شهرستان، هم چنین از همکاری شرکت نفت در ارائه خدمات هوایی برای انتقال ماموران با بالگرد به محل وقوع آتش‌سوزی تشکر کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین