کد خبر: ۱۹۶۱۱۷
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۳
تکواندو قهرمانی جهان - مکزیک؛

ترکیب تیم ملی اعلام شد/ حذف اسبقی و حضور نصر در وزن چهارم!

فدراسیون تکواندو در فاصله 42 روز تا آغاز بیست و یکمین دوره رقابتهای قهرمانی جهان ترکیب تیم ملی را برای حضور در این مسابقات اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آخرين مرحله از رقابتهای انتخابی تيم ملی تكواندو ایران به منظور معرفی نفرات اعزامي به بيست و يكمين دوره مسابقات قهرمانی جهان 2013 مكزيك، ‌امروز دوشنبه 13 خردادماه در خانه تكواندو برگزار شد و پس از آن کادر فنی در نشستی که حسن ذوالقدر دبیر فدراسیون، هادی ساعی مدیر تیم‌های ملی و اصغر رحیمی نماینده کمیته ملی المپیک در آن حضور داشتند، عملکرد اردونشینان را بررسی کردند.

در پایان این نشست اسامی هشت تکواندوکار اصلی برای حضور در این دوره از رقابتهای جهانی اعلام شد که در این لیست کادر فنی تیم ملی با صرف نظر ار نام بهنام اسبقی جوان در وزن چهارم، علیرضا نصر آزادانی که عنوان قهرمانی دوره قبل در وزن پنجم است و نفر دوم رنکینگ جهانی در این وزن است، را به یک وزن پائین‌تر آورده است.

بر همین اساس سيداحسان نقيب‌زاده در وزن 54- کیلوگرم، هادي مستعان در وزن 58- کیلوگرم، محمد خمسه در وزن 63- کیلوگرم، عليرضا نصر آزادانی در وزن 68- کیلوگرم، مسعود حجی‌زواره در وزن 74- کیلوگرم، اميد عميدی در وزن 80- کیلوگرم، مهدی خدابخشی در وزن 87- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 87+ کیلوگرم با هدایت مرتضی کریمی به عنوان سرمربی، مرتضی سلطانی به عنوان مربی و هادی افشار به عنوان بدنساز راهی رقابتهای جهانی خواهند شد.

به گزارش مهر،بيست و يكمين دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان از 22 تير به مدت 7 روز به ميزبانی كشور مكزيك و در شهر "پایوبلا" برگزار خواهد شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین