کد خبر: ۱۹۶۲۵۷
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۷

تلاش رسانه‌های خاص برای القا تفرقه‌ در میان اصلاح طلبان

سه روز قبل محمد علی نجفی با اعلام تشکیل کارگروهی هفت نفره برای اجماع بین عارف و روحانی گفت: هنوز تصمیم قطعی و نهایی برای ائتلاف و معرفی کاندیدای نهایی گرفته نشده است و قرار است این تصمیم روز شنبه هفته آینده، توسط من به عنوان سخنگو اعلام شود لذا تمامی اخبار در این باره از هر کسی که نقل شود صحت ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: با نزدیک شدن به روز شنبه و اعلام کاندیدای واحد توسط کارگروه ویژه هفت نفره اجماع، خبرگزاری فارس در خبری مدعی شد «روحانی در مورد ائتلاف با عارف واکنش نشان داده بود که بنده از ائتلاف حرفی نزدم و این را طرفداران و هوادران من می‌گویند.» 

به گزارش خرداد، این در حالی است که در اصل خبر مربوط به سخنان حسن روحانی آمده بود:  من صحبت خاصی با آقای عارف نداشتم ولی در گوشه و کنار صحبت‌هایی می‌کنند اما به شخصه من صحبتی با ایشان نداشتم.

خبرگزاری فارس با انتشار صحبت‌های سید حسن رسولی  قائم مقام ستاد و سخنگوی عارف در کنار مطلب کذب فوق و البته اضافه کردن موضع‌گیری اولیه دکتر عارف که اعلام کرده بود  تا آخر در صحنه می‌ماند، تلاشی بی ثمر را در جهت القا اختلاف بین اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان آغاز کرده است. 

به نظر می‌رسد انتشار اخبار کذب و خلاف واقع، رویکردی غیرحرفه‌ای و غیر اخلاقی است که متاسفانه از سوی برخی خبرگزاری‌ها دنبال می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین