کد خبر: ۱۹۶۵۲۱
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۲

سکوت قاتل زن جوان در جلسه محاکمه

مرد جوان که پس از قتل زنی جسد او را به آتش کشیده بود، در جلسه محاکمه از بیان انگیزه اش و جزئیات قتل خودداری کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در این پرونده علی 29 ساله متهم است 14 اسفند سال 90 زن جوانی بنام نرگس را در ملارد خفه کرده است.

صبح امروز جلسه محاکمه متهم در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی همتیار برگزار شد.

در ابتدای این جلسه نماینده دادستان در تشریح کیفرخواست گفت: علی 29 ساله در تاریخ 14 اسفند سال 90 به دلیل اختلافاتی که با مقتول بنام نرگس داشت او را با روسری خفه کرد که از تاریخ سوم فروردین سال 91 در بازداشت می باشد.

با توجه به اعترافات متهم بازسازی صحنه قتل و گزارش پزشکی قانونی در خصوص علت مرگ مقتول برای متهم پرونده تقاضای مجازات قانونی را دارم.

در ادامه اولیای دم مقتول با حضور در جایگاه خواستار قصاص قاتل شده و پرداخت تفاضل دیه را قبول کردند.

متهم نیز وقتی در جایگاه دفاع قرار گرفت، با قبول اتهاماتش گفت: من تمام اعترافات قبلی خود را قبول دارم و مقتول را با روسری اش خفه کردم. ما باهم نسبت فامیلی داشتیم و روز حادثه برای صحبت با نرگس به خانه‌اش رفتم که ناخواسته این جنایت رخ داد. نمی توانم در مورد روز حادثه صحبت کنم و همان حرف هایی که در بازجویی ها زدم شرح کامل جنایت می باشد.

سپس وکیل متهم در جایگاه قرار گرفت و در دفاع از موکلش اظهار داشت: بر اساس گفته های موکلم مقتول او را همراه زنی دیده و قصد داشت از این موضوع سوءاستفاده کند. روز حادثه نیز علی برای صحبت در این خصوص به خانه مقتول رفته که در آنجا با هم درگیر شده و ابتدا با گوش‌کوب ضربه ای به سر نرگس زده و وقتی زن جوان بیهوش می شود او را با روسری خفه می کند.

متهم پس از این اقدام جسد را به حمام برده و با مقوایی که در خانه قرار داشت به آتش می کشد. همچنین شلنگ گاز را قطع کرده تا خانه منفجر شده و هیچ ردی از او باقی نماند. این در حالی بود که در زمان حادثه فرزند 4 ساله مقتول نیز در خانه حضور داشت. همسایه ها که متوجه بوی دود شده بودند وارد خانه شده و با خاموش کردن شعله های آتش از سوختن جسد و انفجار در خانه جلوگیری کرده بودند.

این دفاعیات در حالی مطرح شد که نماینده دادستان با اشاره به اعترافات قبلی علی در دادسرا اظهار داشت: متهم سه بار اقرار کرده که از مقتول عکس هایی بر روی یک فلش مموری داشته و قصد داشت با آن از نرگس سوءاستفاده کند که روز حادثه مقتول این فلش را شکسته و این کار او باعث عصبانیت متهم و ارتکاب جنایت از سوی او می شود.

به گزارش مهر،در این لحظه رئیس دادگاه ادامه رسیدگی به این پرونده را به صورت غیرعلنی اعلام کرد و با اخذ آخرین دفاعیات متهم 5 قاضی دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین