کد خبر: ۱۹۶۵۳
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۸۴ - ۱۵:۰۶

فیلمبرداری کاغذ دیواری زرد به پایان رسید

آفتاب‌‌نیوز : "رامین لباسچی" پس از مدت ها حضور در کشور کانادا به ایران آمد و ساخت فیلم "کاغذ دیواری زرد" را با بازی "فریماه فرجامی"، "اسماعیل محرابی" و "نگین صدق گویا" شروع کرد. پس از تولید بیش از 30 درصد از کار، پروژه متوقف شد و مجدداً به کانادا بازگشت.

بعد از گذشت دو سال وی ابتدا فیلم سینمایی "گاهی واقعی" را کارگردانی کرد و سپس تولید پروژه "کاغذ دیواری زرد" را از سر گرفت. فیلم نامه یک بار بازنویسی شد و از اواسط مرداد ماه فیلمبرداری بخش های باقی مانده کار با حضور بازیگران قبلی و جدید شروع شد.

این فیلم روایتگر داستان دکتر روانکاوی است که با تجویز داروهای مخدر و نشاط آور به بیماران خود، زمینه آزمایش این داروها را بر روی آنان در جهت رسیدن به اهداف خود فراهم می آورد. یکی از بیماران در اثر مصرف بیش ا زحد دارو دست به خودکشی می زند و خواهر وی درصد انتقام از دکتر برمی آید.

در این فیلم علاوه بر فریماه فرجامی، نگین صدق گویا، بازیگرانی همچون اسماعیل محرابی، کتانه افشاری نژاد، سعیده عرب، مرتضی کاظمی، آرش دولتشاهی و کیمیا عسگری به ایفای نقش پرداخته اند.

عوامل این مجموعه: نویسنده و کارگردان: رامین لباسچی، مدیر تصویربرداری: کیوان رسایی و علیرضا مهدوی، صدابرداری: محمد علیزاده، جانشین تولید: مسعود علیشاه، دستیاران کارگردان: سپیده سپهری وبهرام کیانفر، چهره پردازی: مروارید غیبی، لباس: مریم هوشمندزاده، صحنه: سیاووش درخشی، مدیر تدارکات: سعید هرمزی، کارشناس انتظامی: فرهاد شمس آبادی، تهیه کننده: امیر سیدزاده، محصول موسسه فرهنگی هنری بط با حمایت مرکز سینمایی ناجا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین