کد خبر: ۱۹۶۷۹۴
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۴

یونسی: پیروز خواهیم شد

وی با بیان این‌که روحانی لایق ترین کاندیدا است تصریح کرد:خدا این ذخیره را برای این زمان نگه داشته است پس باید از آن حمایت جدی انجام شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر اسبق اطلاعات گفت: بین آقای عارف و روحانی هیچ اختلافی نیست و همچنین بین آقای هاشمی و خاتمی هم هیچ اختلافی نیست و پیروز خواهیم شد.

به گزارش ایسنا یونسی در حمایت از روحانی در جمع مردم ایلام اظهار کرد: شهیدان،شهید نشده‌اند که امروز خانوده های آنان از بیکاری، گرانی، اختلافات و دعوا رنج ببرد باید این وضع اصلاح شود.

وی با بیان این‌که "آنقدر آش شور شده که صدای کدبانو هم درآمده است" افزود: همه مسئولان مخصوصا اقای رییس جمهور می گوید وضع بد است اما فکری به حال آن نمی‌کنند.

یونسی با تاکید بر اینکه "کم ارزش شدن پول کشور یعنی غارت پول مملکت" اضافه کرد: این مهم بر اثر سوء مدریت به وقوع انجامیده است.

یونسی همچنین مدعی شد: بعضی‌ها می خواهند قدرت را به هر قیمتی که شده نگه دارند.

وزیر اسبق اطلاعات با اشاره به این‌که دشمن یک جنگ روانی علیه کشور ما به راه انداخته تا حضور مردم در پای صندوق های رای کم رنگ شود، افزود: مردم باید بدون توجه به شایعات و جنگ روانی دشمن حضور گسترده در پای صندوق های رای داشته باشند؛ چرا که امنیت کشور به این انتخابات بستگی دارد.

وی با بیان این‌که روحانی لایق ترین کاندیدا است تصریح کرد:خدا این ذخیره را برای این زمان نگه داشته است پس باید از آن حمایت جدی انجام شود.

یونسی با انتقاد شدید از رسانه ملی در جهت عدم پخش استقبال مردم شمال کشور از روحانی گفت: بیش از صدها هزار نفر از مردم شمال کشور از این کاندیدا استقبال کردند اما رسانه ملی حتی گوشه کوچکی از این استقبال را نشان نداد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین