کد خبر: ۱۹۶۹۳۱
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۲

دردسر تازه برای فتح الله زاده‬

باشگاه استقلال فقط ۲۰۰ میلیون تومان به هتل المپیک بدهکار است و این میزان بدهی آنقدر زیاد است که مسئولان هتل المپیک برای رسیدن به طلب خود قصد داشتند از باشگاه پرطرفدار استقلال و شخص فتح الله زاده شکایت کنند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مشكلات مالي يكي از بزرگترين دغدغه ها و بحران هاي استقلال در فصل گذشته بود و حالا در آستانه فصل جديد نيز مشكل ساز شده است. در حالي كه علي فتح الله زاده مديرعامل مستعفي ادعا كرده بود که با وجود تمام مشکلات مالی تیمی قدرتمندتر از فصل گذشته را تدارک خواهد دید اما بدهي هاي ريز و درشت آبي ها به اشخاص حقيقي و حقوقي به شدت اين تيم را در تنگنا قرار داده.

به گزارش افکارنیوز،بدهي هايي كه يكي از عوامل دلخوري وزارت ورزش از فتح الله زاده بوده و حالا طلبكاران با پايان فصل به شدت به دنبال وصول كردن آن هستند. باشگاه استقلال فقط ۲۰۰ میلیون تومان به هتل المپیک بدهکار است و این میزان بدهی آنقدر زیاد است که مسئولان هتل المپیک برای رسیدن به طلب خود قصد داشتند از باشگاه پرطرفدار استقلال و شخص فتح الله زاده شکایت کنند اما ظاهرا بنا به ملاحظاتی و البته پادرمياني يكي از اعضاي بانفوذ هيات مديره تاکنون دست نگه داشته اند. ظاهرا در بازيهاي آخر استقلال در فصل گذشته مسئولان این هتل حاضر نشده بودند که به بازیکنان استقلال اتاق بدهند که در نهایت با پادرمیانی مدیران ارشد وزارت ورزش و برخی مسئولان استقلال توانست در این هتل اردو بزند. با توجه به استعفاي فتح الله زاده احتمالا طلبكاران پرتعداد باشگاه استقلال از جمله هتل المپيك براي وصول طلب خود بار ديگر متوسل به قانون خواهند شد و البته بعيد به نظر مي رسد كه اين بار كسي حاضر باشد براي فتح الله زاده پادرمياني كند!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین