کد خبر: ۱۹۷۵۱۵
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۹

مشکل کاغذ کی حل می‌شود؟

یک نویسنده مشکل کاغذ را عامل بی‌رغبتی نویسندگان به نوشتن خواند و اظهار کرد: به جای گفت‌وگو با خالقان ادبی بهتر است به سراغ مسؤولان فرهنگی بروید و ببینید کی می‌خواهند این مشکل را برطرف کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:‌ علی ناصری در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: مدت‌هاست که چهار کتاب من در اختیار ناشران قرار گرفته، اما هنوز هیچ‌یک از آن‌ها به دلیل مشکل کاغذ وارد بازار نشده‌اند.

نویسنده کتاب «هزار هزار پروانه» اظهار کرد: «ساری گولام» - غلام زرد - یکی از این آثار است که مجموعه داستان‌های رئال ویژه نوجوانان را دربر می‌گیرد. این اثر بناست توسط نشر تکا راهی بازار شود که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

او افزود: رمان «خواب گم‌شده مراد» و رمان «زمستان تمام می‌شود» نیز از دیگر کارهای تألیفی من هستند که بناست به ترتیب توسط انتشارات شکوفه امیرکبیر و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راهی بازار شوند.

به گفته او، رمان «زمستان تمام می‌شود» در زمره آثار طرح رمان نوجوان امروز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جای دارد.

«قصه‌های ممو» هم مشتمل بر مجموعه داستان‌های فانتزی این نویسنده است که هنوز وارد بازار نشده است. مخاطب این اثر نیز نوجوانان هستند.

علی ناصری متولد 1350 است. کتاب «معصومه دختری که عینک سیاه می‌زد» او در لیست آثار برگزیده بخش داستان دومین نمایشگاه کتاب‌های برگزیده برای کودکان با نیازهای ویژه قرار داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین