کد خبر: ۱۹۷۷۶
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۸۴ - ۱۲:۵۶

تصویربرداری بوی گل های وحشی در روستاهای رامسر

آفتاب‌‌نیوز : مجموعه " بوی گل های وحشی " از تولیدات گروه فیلم و سریال شبکه دوم سیما است که در 13 قسمت 50 دقیقه ای تهیه و تولید می شود و قرار است و قرار است از آن یک نسخه سینمایی جهت اکران در سینماها و جشنواره فیلم فجر تدوین شود.

این فیلم مجموعه مضمونی کمدی دارد و در آن بازیگرانی همچون جمشید مشایخی، خسرو شکیبایی، داریوش اسدزاده، رضا فیض نوروزی، ثریا قاسمی، زهره مجابی، ستاره اسکندری، فقیهه سلطانی، بیژن پیشدادی، علیرضا اوسیوند، رضا سعیدی، شمسی فضل اللهی، عباس حبیبی، مهرداد نظری، کامران فیوضات، سروش خلیلی، عزت الله رمضانی فر، سیداحد میکائیل زاده و علی یاوری بازی دارند.

بوی گل های وحشی روشی برای بیان و ترسیم چگونه زندگی کردن عده ای از اهالی یک روستا است که در عین صمیمیت به نقد و تحلیل شخصیت و زندگی یکدیگر می پردازند. به نحوی که از دل یک داستان، داستانی دیگر سر بر می آورد.

عوامل این مجموعه: نویسنده و کارگردان: حسینعلی لیالستانی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: مجید فاضلی، مدیر تولید: سید احد میکائیل زاده، ناظرکیفی: رحمان سیفی آزاد، مدیر تصویربرداری: عباس باقریان، مدیر صدابرداری: محمد مختاری، طراح گریم: احسان روناسی، مدیر تدارکات: مسعود علیشاه، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: حمزه اولیازاده، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری بط، تهیه کننده: سید هادی منبتی و سید امیر سیدزاده.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین