کد خبر: ۱۹۷۹۱۰
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۵

پیام تبریک فتح‌الله‌زاده و رویانیان پس از صعود تیم ملی به جام جهانی

در پی صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی 2014 برزیل، علی فتح الله زاده و محمد رویانیان این موفقیت را تبریک گفتند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: علی فتح الله زاده پس از برتری تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی در پیام تبریکی گفت: وقتی گوچی توپ را با کات خاص خود وارد دروازه کره جنوبی کرد مانند میلیونها ایرانی اشک در چشمانم حلقه زد، پاهایم سست شد و مو به تنم سیخ. افتخار کردم ایرانی ام و به خود بالیدم. ما برد تیم ملی ایران برای تمام ما ایرانی ها مایه افتخار است و این موفقیت غرور آفرین را به تمام اعضای تیم ملی، وزیر ورزش و مسئولان فدراسیون فوتبال تبریک می گویم و امیدوارم در آینده نیز شاهد موفقیت های بعدی برای مردم ایران عزیز باشیم. امروز حماسه را دیدیم. ایران دوباره سرافراز شد و ایرانی سربلند.

همچنین مدیر عامل باشگاه پرسپولیس پس از صعود تیم ملی ایران به جام جهانی گفت: امروز روز پر اضطراب و در عین حال ماندگاری برای فوتبال ایران بود. بسیار امیدوار بودیم تیم ملی به جام جهانی صعود کند و در عین حال نگران از اینکه کام مردم تلخ شود. خدا را شکر می‌کنیم تیم ملی ایران با درایت کادر فنی، مدیریت فدراسیون فوتبال، حمایت وزارت ورزش، تلاش بازیکنان و دعاهای مردم به جام جهانی صعود کرد. این پیروزی بزرگ را به همه اهالی ورزش و فوتبال کشور صمیمانه تبریک می‌گوییم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: سربلندی تیم ملی مایه غرور ملی است. به اعضای تیم ملی، دست مریزاد و خسته نباشید می‌گوییم که دل یک ملت را شاد کردند. فکر می‌کنم این صعود خستگی را از تن رئیس، دبیر کل و کلیه معاونین و پرسنل فدراسیون فوتبال خارج کرد. وزارت ورزش حمایت خود از تیم ملی را دو چندان کرد و درایت کی‌روش و تلاش ستودنی ملی پوشان روزی تاریخی را رقم زد. بسیار خوشحالیم و به همه مردم ایران بویژه اهالی فوتبال تبریک می‌گوییم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین