کد خبر: ۱۹۸۲۰۸
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۸

دستگیری 2 مرد به اتهام ساخت ماشین مرگبار اشعه ایکس

دو مرد آمریکایی به اتهام ساخت یک دستگاه کنترل از راه دور اشعه ایکس که برای کشتن مسلمانان و دیگر دشمنان ایالات متحده آمریکا ساخته بودند بازداشت شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: پس از تحقیقات 15 ماهه که در آوریل 2012 آغاز شد ، گلن اسکات کرافورد (Glenn Scott Crawford) و اریک .جی. فیت (Eric J. Feight) متهم به ساخت این دستگاه شدند. اف بی آی آن را به عنوان دستگاه قابل حملی که از راه دور عمل می کند، کشف کرده است. 

این دستگاه با خارج کردن اشعه ایکس قادر به کشتن افراد در سکوت بوده که از راه دور و با دوز کشنده پرتو اشعه ایکس عمل می کند.

پلیس فدرال آمریکا پس از شناسایی این دو مرد و دستگیری آنان اعلام ‌کرد: متهمان قصد داشتند با استفاده از این وسیله که از راه دور قابل کنترل بود، قربانیان خود را هدف قرار دهند. 

این دستگاه مرگبار اشعه‌ایکس به گونه‌ای طراحی شده بود که افراد مورد هدف آن متوجه برخورد اشعه‌ایکس با بدنشان نمی‌شدند تا اینکه چند روز بعد احساس کسالت کرده و فوت می‌کردند. این وسیله قابلیت آسیب‌رساندن را داشته، اما با مداخله به هنگام پلیس، خطری مردم را تهدید نکرد. 

به گزارش خبرآنلاین به نقل از یورونیوز، دادستان های فدرال گفتند: متهم کرافورد، که به عنوان یک مکانیک صنعتی برای جنرال الکتریک کار می کند، با یک سازمان یهودی ناشناس تماس گرفته و به شخصی گفته است، مایل است با نوعی تکنولوژی به او کمک کند که می تواند توسط اسرائیل برای شکست دشمنانش مورد استفاده قرار گیرد،این کار  با کشتن افراد در حالی که خواب هستند انجام می شود.

بنا بر اعلام رسانه های ایالات متحده آمریکاکرافورد، عضو راست افراطی سازمان کو کلاکس کلان(Ku Klux Klan) است و  فیت به عنوان «یک پیمانکار جنرال الکتریک در خارج» است که با مهارت های مکانیکی و مهندسی استخدام شده است. این دو نفر اقدام به طراحی و ساخت این دستگاه کنترل از راه دور کرده اند که اجازه می دهد "اشعه مرگ "را از راه دور فعال کند.

بر اساس اعلام اف بی آی، این دو مظنون قربانیان موردنظر خود را «زباله های پزشکی» نامیده بودند. آنها در صورت محکومیت با جریمه نقدی 250 هزار دلاری آمریکا و بیش از 15 سال زندان مواجه خواهند بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین