کد خبر: ۱۹۸۳۲۱
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۰

مخالفان رنگی جام جهانی در برزیل/عکس

بسیاری از معترضان برزیلی در شهر ریسیف واقع در ایالت پرنامبوگو، در جریان هزینه های گزاف جام کنفدراسیون ها و دولت دیلما روسف رئیس جمهور برزیل با صورت های نقاشی شده به منظور نشان دادن خشم خود به خیابان های این شهر آمدند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بسیاری از مردم برزیل اعتراض خود را به برگزاری جام جهانی فوتبال 2014 به دلیل افزایش نرخ وسایل نقلیه عمومی و دیگر مایحتاج روزمره خود با صورت های نقاشی شده در برزیل به خیابان ها آمدند.

به گزارش دیلی نیوز؛ بسیاری از مردم برزیل اعتراض خود را به برگزاری جام جهانی فوتبال 2014 به دلیل افزایش نرخ وسایل نقلیه عمومی و دیگر مایحتاج روزمره خود با صورت های نقاشی شده در برزیل به خیابان ها آمدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،بسیاری از معترضان برزیلی در شهر ریسیف واقع در ایالت پرنامبوگو، در جریان هزینه های گزاف جام کنفدراسیون ها و دولت دیلما روسف رئیس جمهور برزیل با صورت های نقاشی شده به منظور نشان دادن خشم خود به خیابان های این شهر آمدند.



به گزارش این خبرگزاری، به رغم وعده دولت مبنی بر دادن برخی امتیازات به مردم از روز پنجشنبه تا عصر دیروز برزیل شاهد تظاهرات گسترده مردم به صورت رنگین بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین