کد خبر: ۱۹۸۳۴۲
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۵

دلار در یک قدمی ۳۰۰۰ تومان

بار دیگر نوسانات قیمتی طلا و دلار در بازار داخلی ساعتی شد اما اینبار بر خلاف ماه‌های قبل که قیمت‌ها لحظه‌ای بالا میرفت اینبار بازار شاهد کاهش قیمت ساعتی سکه ، طلا و دلار است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: همزمان با تشدید سیر نزولی طلا و ارز در بازار داخلی عصر امروز یک بار دیگر قیمت دلار شکسته شد و طبق اذعان دلالان خیابان فردوسی اکثر مردمی که پیش از این دلارها را خریده و در خانه‌هایشان دپو کرده‌ بودند هم اکنون فروشنده شده‌اند.

از هفته گذشته سیر نزولی طلا و دلار در بازار داخلی آغاز شده و پس از گذشت چند روز از کاهش قیمت‌ها بازار شاهد سقوط آزاد دلار و سکه است.

بار دیگر نوسانات قیمتی طلا و دلار در بازار داخلی ساعتی شد اما اینبار بر خلاف ماه‌های قبل که قیمت‌ها لحظه‌ای بالا  میرفت اینبار بازار شاهد کاهش قیمت ساعتی سکه ، طلا و دلار است.

دلالان حاضر در خیابان فردوسی به خبرنگار ما می‌گویند: مردمی که پیش از این دلارها را خریداری و در منازلشان دپو کرده بودند این روزها فروشنده اصلی بازار ارز شده اند.

یکی از این دلال‌ها با اشاره به اینکه فضای روانی حاکم در جامعه موجب کاهش قیمت دلار شده است، گفت: با توجه به روندی که این روزها شاهد هستیم قیمت طلا و دلار باز هم شکسته می شود.

وی اضافه می کند: دیگر در بازار خریدار نداریم و تقریبا تمام مردم فروشنده دلار شده ‌اند حتی آنهایی که سال قبل با دلار 2600 تومانی حاضر به فروش دلارهایشان نشده بودند به بازار آمده‌اند تا دلارهای دپو شده را بفروشند.

بر اساس این گزارش هم اکنون دلار آمریکا در بازار آزاد با نرخ 3100 تومان از مردم خریداری و با نرخ 3150 تومان به آنها فروخته می شود. در بازار طلا نیز هر گرم طلای 18 عیار با افت قیمت به ارزش 102 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

به گزارش تسنیم،هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم یک میلیون و 100 هزار تومان، طرح جدید یک میلیون و 118 هزار تومان، نیم سکه 570 هزار تومان، ربع سکه 355 هزار تومان و سکه گرمی 252 هزار تومان ارزش گذاری شده و به مردم فروخته می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین