کد خبر: ۱۹۸۴۷۰
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۲

کاظم جلالی: اصولگرایان بیهوده خود را پیروز وانمود نکنند

جلالی با تاکید بر لزوم آسیب شناسی جبهه اصولگرایی گفت: اصولگرایان باید به آسیب شناسی خود پرداخته و با تفاسیر غلط مسئولیت گریزی نکنند و بیهوده در هر صحنه ای خود را پیروز وانمود نکنند که مردم ما را فرصت طلب سیاسی قلمداد نکنند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم آسیب شناسی جبهه اصولگرایی گفت: اصولگرایان باید به آسیب شناسی خود پرداخته و با تفاسیر غلط مسئولیت گریزی نکنند و بیهوده در هر صحنه ای خود را پیروز وانمود نکنند که مردم ما را فرصت طلب سیاسی قلمداد نکنند.

به گزارش مهر، در ادامه جلسه روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی کاظم جلالی نماینده مردم شاهرود در نطق میان دستور خود ضمن تبریک ایام شعبانیه و هفته قوه قضائیه، گفت: امروز ملت ایران در عرصه جهانی خوب درخشید تا آنجا که همه یاوه گویان از مواضع خود در مقابل نظام کوتاه آمدند و انتخابات را در ایران تحسین کردند و دیدیم که وزیر خارجه کانادا، ناچار به عذرخواهی از ملت ایران شد.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این انتخابات پیروز اصلی رهبری و مردم بودند، نقش رهبری معظم انقلاب در اعلام سال حماسه سیاسی و موضع گیری های مدبرانه و حکیمانه ایشان حماسه ملت ایران را محقق ساخت.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در این انتخابات رویکرد عقلانیت و اعتدال را انتخاب کرد، توضیح داد: این به معنای برگزیدن اسلام اصیل و دوری گزیدن از تک روی و راست روی افراطی و فرصت مغتنمی است تا رویکردهای متحجرانه از اسلام، همچنین رویکردهای انتقادی و لیبرالی به کنج انزوا رانده شود.

نماینده مردم شاهرود با تبریک به منتخب ملت ایران، برای ایشان آرزوی موفقیت کرد و گفت: ایشان فرزند و برخاسته از مجلس و یار امام(ره) و رهبری و شخصیتی کار آزموده است و امید است در دوره ریاست جمهوری ایشان شاهد تقویت روابط قوای سه گانه خصوصا قوای مقننه و مجریه باشیم.

جلالی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی که متشکل از نخبگان و منتخبان ملت است با پرهیز از شتابزدگی دست همکاری خود را به سوی ریاست جمهور منتخب گشوده و فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت به دنبال تعامل با دولت در جهت کاهش مشکلات مردم و صیانت از منافع ملی است.

رئیس فراکسیون رهروان ولایت تصریح کرد: ریاست جمهوری منتخب و دولت آینده ایشان دارای فرصت ها و چالش هایی هستند که امید است این فرصت ها و چالش ها با عقلانیت به خوبی رصد شود، فرصت برخورداری از حمایت ملت خصوصا نسل جوان، فرصت امید، نشاط و پیوند وسیع ملت با نظام و حاکمیت، اینها نعمات الهی برای منتخب جدید ملت است که می تواند موجب کاهش فشارها بر مردم و فصل جدیدی در زندگی آنها و گسترش مبانی اصیل اسلام ناب و منزوی کردن رویکردهای افراطی شود.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اما چالش‌های پیش رو نیز کم نیست و نباید غافل ماند، نباید عده ای مجددا این پیروزی ملت ایران را با تفاسیر التقاطی و دل به خواهی از مسیر صیانت از انقلاب اسلامی، نظام و رهبری خارج نمایند و زمینه اقدامات افراطی چپ روانه را فراهم کنند، یعنی همان مسیری که منجر به ظهور رویکرد راست افراطی در جامعه ما شد و آن شد که شد.

جلالی با تاکید بر لزوم آسیب شناسی جبهه اصولگرایی گفت: اصولگرایان باید به آسیب شناسی خود پرداخته و با تفاسیر غلط مسئولیت گریزی نکنند و بیهوده در هر صحنه ای خود را پیروز وانمود نکنند که مردم ما را فرصت طلب سیاسی قلمداد نکنند. باید مسئولیت قصورها و تقصیرهای خود را شجاعانه بپذیریم و رویکرد عوامانه ماست مالی کردن را بر پدیده های سیاسی وارد نکنیم که در این باب سخن بسیار است.

جلالی تصریح کرد: حضور حماسی مردم و فرصت ایجاد شده را باید عزیز انگاشت و به کارهای اساسی کشور پرداخت و دعواها و حاشیه پردازی ها را وانهاد.

وی ادامه داد: امروز مردم از فرط مشکلات زیادی خصوصا بیکاری و تورم سخت در فشارند .

جلالی تاکید کرد: رویکرد دولت جدید باید بر اساس همان کلید تدبیر وعده داده شده برای حل و فصل مشکلات اصلی مردم باشد. بدانید مطالبات مردم جدی است و مردم از وعده وعیدها و افزون شدن مشکلات خود به ستوه آمده اند.

نماینده مردم شاهرود ادامه داد: باید این دوران را همه باید این دوران را به فصل جدید از کار و کوشش و تلاش برای کاهش مشکلات مردم تبدیل نماییم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین