کد خبر: ۱۹۸۴۷۶
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۱

فتح‌الله‌زاده: ادبیات جباری قابل تحمل نیست

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید دیگر ادبیات مجتبی جباری قابل تحمل نیست و بازیکنانی که نمی‌توانند شرایط فعلی را تحمل کنند، جایی در استقلال نخواهند داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: علی فتح‌الله‌زاده پس از پایان جلسه خود با جواد نکونام اظهار کرد: مساله خاصی نبود. تیم‌های بزرگ مشکلات بزرگ دارند. مدیرانی مانند من شب و روز ندارند اما فعالیتهایشان به چشم نمی‌آید. به هر حال بازیکنان ملی پوش ما جهانی شده‌اند و پول‌های جهانی می‌خواهند.

وی افزود: یکسری حرف‌ها پیش آمده بود که ما را اذیت می‌کرد. من جواد نکونام،‌ اخلاق و فوتبالش را خیلی دوست دارم. او در تیم ملی به محبوبیت بسیار زیادی رسیده و در تیم ملی نقش یک رهبر را به خوبی ایفا می‌کند. او به لحاظ پولی هم پول خاصی نگرفته و مانند ساموئل صدایش در نیامده است. من از سایر بازیکنان داخلی هم انتظار دارم مانند نکونام و ساموئل رفتار کنند.

فتح‌الله‌زاده با گلایه از رسانه‌ها هم گفت: ما بهترین پول را به بازیکنان دادیم. فقط چند نفر از بازیکنان ما کم پول گرفتند اما همه زوم کردند روی ما. چند روز پیش بازیکنی آمد پیش ما و قسم خورد 75 درصد پولش را نگرفته است. به هر حال ما دنبال یکسری تغییر در تیم هستیم. پول بازیکنان شاید کمی‌ دیر شود اما می‌دهیم. امسال بازیکنان باید کمی صبر و حوصله داشته باشند. ما شش بازی تا قهرمانی در آسیا فاصله داریم و این هدف بسیار بزرگی است.

وی درباره دلخوریهایی که نکونام درباره‌اش صحبت کرده بود، گفت: یکسری صحبتها مطرح شده بود. این حرف زده نشده بود اما مثلا گفته شده بود که حاجی گفته فوتبال نکونام را دوست ندارد. این در حالی است که من نکونام و فوتبالش را خیلی دوست دارم. به هر حال سوءتفاهم برطرف شد.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به سوال ایسنا که سرنوشت جباری در استقلال چه شد گفت: جباری ادعای بزرگی دارد اما ما از او انتظار داریم یکسری صحبتها را مطرح نکند. کدورتی پارسال ایجاد شد اما به خاطر این که درباره من بود گذشتم اما اینکه به ارکان باشگاه گیر بدهد قابل تحمل نیست. یعنی چی که می‌گوید استقلال مسخره است. .ما دست کسی را به زور نگه نمی‌داریم تا قرارداد ببند. کلی می‌گویم هر کس می خواهد بماند باید شرایط ما را بداند.

وی افزود: این مشکل من است که حق تلویزیونی را نمی‌دهند؟ همه جای دنیا 50 تا 70درصد هزینه باشگاه‌ها از طریق حق پخش جبران می‌شود. آقای جباری! زمانی که من نبودم تو اصلا پاداش قهرمانی گرفتی؟ زمانی که من آمدم پاداش گرفتی. وقتی آمدم 200 میلیون بدهی داشتی و من قسمتی از آن را دادم. از نیم فصل 700 میلیون از استقلال گرفتی و این حرفها ناسپاسی است. من کلی می‌گویم شرایط ما این است، هر کس دوست ندارد نیاید. ما همه انسان هستیم. از بعضی بازیکن‌ها مثل جباری انتظار نداریم که این حرفها را بزند. گفته‌ایم اگر بازیکنی قراردادی امضا کرد نباید توهین کند.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا مشکلی با حضور جباری در پرسپولیس ندارید،‌گفت: جباری بازیکن آزاد است و هر جا بخواهد می‌رود. هواداران می‌دانند که من اگر بازیکن نمره 5 را از دست بدهم نمره 7 می‌گیرم. این مسائل مهم نیست و ما فکر ستاره سوم هستیم.

وی درباره ادامه فصل نقل و انتقالات هم گفت: آنهایی که می‌خواستیم گرفتیم. با‌ آندو حرف زدیم، اگر ایران بماند به احتمال به استقلال می آید. چهار تا بازیکن گرفتیم باید حواسمان روی دو سهمیه آخر باشد و ما نمی‌خواهیم این دو سهمیه را هدر بدهیم.

 به گزارش ایسنا؛ وی در پایان در پاسخ به این سوال که پرونده جباری و استقلال را باید تمام شده دانست،‌گفت: جباری اگر قرار است بیاید و این حرف‌ها را بزند،‌نمی‌شود و ما این ادبیات را تحمل نمی‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین