کد خبر: ۱۹۸۵۳۸
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۶

محمدرضا خاتمی: اصلاح‌طلبان همیشه از آقای روحانی حمایت خواهند کرد

محمد رضا خاتمی اظهار کرد: برنامه‌ها، مواضع و نظرات آقای روحانی از مطالبات اصلی اصلاح‌طلبان است و اصلاح‌طلبان همیشه از وی حمایت خواهند کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:‌ این فعال سیاسی در جمع خبرنگاران در حاشیه همایش تقدیر از محمدرضا عارف در حمایت از حسن روحانی درخصوص مطالبات اصلاح‌طلبان از دولت جدید گفت:در برنامه‌هایی که آقای روحانی ارائه دادند، هم در محتوا و هم در شعار مواضعی بود که اصلاح‌طلبان از آن حمایت می‌کنند و بخش قابل توجهی از مطالبات آنهاست.

وی ادامه داد: اصلاح‌طلبان هر کمکی که بتوانند برای اجرای برنامه‌های آقای روحانی انجام داده و کوتاهی نخواهند کرد.

خاتمی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این‌که خیلی‌ها رییس جمهور منتخب را اصلاح‌طلب نمی‌دانند، تصریح کرد: الحمدالله در این کشور آزادی بیان وجود دارد که هرکس درصدد مصادره رییس جمهور منتخب به جریان خود است. اگر آقای روحانی خود را اصلاح‌طلب بداند یا خیر، فرقی نمی‌کند، زیرا آنچه مهم است، برنامه‌های ایشان می‌باشد که از مطالبات اصلی اصلاح‌طلبان است.

وی درباره آرایش سیاسی کابینه یازدهم گفت: آقای روحانی شخصیت شناخته شده‌ای دارد و مواضع و برنامه‌های ایشان کاملا شفاف و مشخص است. کسانی باید در کابینه دولت یازدهم حضور داشته باشند که مومن و معتقد به این برنامه‌ها بوده و اگر این موضوع تحقق پیدا کند که می‌کند، ما روزهای بسیار خوبی خواهیم داشت.

خاتمی یادآور شد: در کابینه یازدهم اصولگرا و اصلاح‌طلب بودن مطرح نیست، بلکه آنچه مهم است، برنامه است و برنامه‌های ایشان جنبه‌های مختلفی دارد که جنبه‌های سیاسی برنامه منطبق با جریان اصلاح‌طلبی است.

این فعال سیاسی با بیان این‌که برنامه‌های اقتصادی دولت یازدهم بین اصلاح‌طلبان و اصولگرایان مشترک است، خاطرنشان کرد: اصولگرایان و اصلاح‌طلبان بر واقعیت کشور اذعان دارند و معتقدند این روند باید تغییر پیدا کند.

به گزارش ایسنا، خاتمی همچنین با اشاره به برنامه‌های دولت یازدهم در حوزه سیاست خارجی گفت: این برنامه‌ها نیز با مواضع اصلاح‌طلبان بیشتر همخوانی دارد و در مسائل اجتماعی نیز مواضعی که دکتر روحانی بیان کردند نظرات اصلاح‌طلبی است و اصلاح‌طلبان همیشه از آقای روحانی حمایت خواهند کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین