کد خبر: ۱۹۸۵۳۹
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۷

زیباکلام: اتفاقی که در زندگی هاشمی افتاد معنای واقعی عاقبت به خیری بود

یک استاد دانشگاه با بیان اینکه آزادی بیان ضرورتی است که در انتخابات توسط کاندیداهای محترم به آن پرداخته نشد گفت: من پیش از این هنگامی که از روحانیون می شنیدم خدا عاقبت ما را ختم به خیر بگرداند معنای آن را نمی دانستم اما اکنون فهمیدم که معنای آن زندگی هاشمی رفسنجانی است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: صادق زیباکلام در همایش تقدیر از عارف حمایت از روحانی در خصوص زندگی سیاسی هاشمی رفسنجانی گفت: اتفاقی که در زندگی هاشمی رفسنجانی افتاد باعث شد تا من متوجه شوم عاقبت به خیر شدن که روحانیون در پایان هر منبر خود می گویند چه معنایی دارد.

وی پس از قرائت قطعه شعر «می تراود مهتاب» از نیما یوشیج گفت: اکنون که یک نفر از این دو بزرگوار رئیس جمهور شده و امیدواریم که حق به حقدار برسد و دیگری معاون اول رئیس جمهور شود، باید بگویم اگر چه خیلی حرفها از فساد گرفته تا گرانی بیان شد اما جای یک نکته خالی بود.

زیباکلام با اظهار اینکه آزادی بیان موردی بود که هیچ کدام از نامزدهای محترم درباره آن سخن نگفتند بیان داشت: اگر آزادی بیان وجود داشت ما باید زودتر متوجه می شدیم که مذاکرات هسته ای در 8 سال گذشته هیچ پیشرفتی نداشته است.

وی ادامه داد: در حالی که ما فکر می کردیم آقای جلیلی سنگر به سنگر غربی ها را وادار به عقب نشینی می کند این نارواست که ما در جریان مناظره بفهمیم که این مذاکرات پیشرفتی نداشته است.

به گزارش ایسنا، زیباکلام تصریح کرد: به خداوندی خدا اگر آزادی بیان در مطبوعات و امکان به نقد کشیدن حاکمیت وجود داشته باشد مشکلات پیش رو یک به یک حل خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین