کد خبر: ۱۹۸۶۴۴
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۸

رویانیان: خیلی راحت کنار می‌روم

محمد رویانیان که از سمت مدیرعاملی پرسپولیس کنار رفته است، بیان کرد: بنده در سفر روسیه هستم و پیگیر تعاملات و تفاهمنامه‌ای که با باشگاه روبین کازان امضاء خواهیم کرد. با خبر شدم که اخباری در رسانه‌ها منتشر شده و اتفاقاتی افتاده که موجی از نگرانی را برای اعضای تیم فوتبال پرسپولیس و هواداران ایجاد کرده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: از مسوولان وزارت ورزش و هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌خواهم تصمیم خود را عملی کنند تا تکلیف پرسپولیس هر چه زودتر مشخص شود.
 
محمد رویانیان که از سمت مدیرعاملی پرسپولیس کنار رفته است، بیان کرد: بنده در سفر روسیه هستم و پیگیر تعاملات و تفاهمنامه‌ای که با باشگاه روبین کازان امضاء خواهیم کرد. با خبر شدم که اخباری در رسانه‌ها منتشر شده و اتفاقاتی افتاده که موجی از نگرانی را برای اعضای تیم فوتبال پرسپولیس و هواداران ایجاد کرده است.
 
وی در ادامه گفت: سکوت را جایز نمی‌دانم، پرسپولیس از افراد بزرگتر است. بنده در این مدتی که در پرسپولیس فعالیت کرده‌ام سعی داشتم با تمام وجودم به 30 میلیون هوادار پرسپولیس خدمت‌گذاری کنم. شب و روزم را گذاشتم تا آنچه از دستم بر می‌آید را انجام داده و برای سربلندی پرسپولیس از هیچ تلاشی دریغ نکنم. از گزندها و کم لطفی‌ها بیم و هراس نداشته و هرگز ناامید نشدم.
 
رویانیان افزود: به رغم اینکه در دو ماه گذشته ماموریت بنده تمدید نشده بود و در اوج بلاتکلیفی بودم نه تنها کارها را متوقف نکردم بلکه مصمم‌تر از گذشته و صرفا به خاطر اینکه به تیم و باشگاه پرسپولیس لطمه‌ای وارد نشود شبانه روز فعالیت کردم. در طی همین دو ماه به خاطر نقل و انتقالات تیم، کلی هزینه کردم تا نقل و انتقالات انجام شده و تمرینات و اردوها به موقع برگزار شود.
 
مدیرعامل پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: نسبت به خانواده بزرگ پرسپولیس به عنوان یک مقام مسوول احساس مسولیت کرده و تمام سعی و تلاشم را کردم تا بلاتکلیفی وضعیت بنده ذره‌ای بر تیم و باشگاه اثر نگذارد. در این دو ماه با خود عهد کردم، فعال‌تر و با انگیزه‌تر از قبل کار کنم تا به پرسپولیس لطمه‌ای وارد نشود. علاوه بر نقل و انتقالات و مسائل مرتبط به تیم، بسیاری از پروژه‌هایی که سال گذشته برنامه‌ریزی کرده بودیم را پیگیری کردم تا به مرحله اجرا برسد. حالا احساس می‌کنم مسائلی که طی روزهای اخیر رخ داده، بازیکنان، اعضای تیم و هواداران را نگران کرده و اتفاقاتی رخ داده است. نمی‌خواهم همه حرف‌هایم را بگویم. سعی می‌کنم حرف‌هایم را در دلم نگه دارم تا مبادا کوچکترین لطمه‌ای به پرسپولیس وارد شود. با حرف زدن من آرامش به پرسپولیس بر نمی‌گردد بلکه ممکن است تیمی که میلیون‌ها ایرانی دل در گرو آن دارند دچار التهابات بیشتری شود. نمی‌خواهم حرف بزنم و شعار بدهم بلکه خدا را شاهد می‌گیرم در این مدت که خدمتگزار پرسپولیس و هوادارانش بوده‌ام به این نتیجه رسیده‌ام که با کار کردن در پرسپولیس می‌توانی دل میلیون‌ها ایرانی را شاد کرد و چه سعادتی بالاتر از این.
 
رویانیان خاطرنشان کرد: الان احساس می‌کنم پرسپولیس بلاتکلیف شده، بازیکنان و اعضای تیم نگران هستند، هواداران در آستانه شروع رقابت‌های لیگ برتر احساس می‌کنند اتفاقاتی افتاده که به هر حال باشگاه را دچار مشکلات و آسیب‌هایی کرده‌ است. از مسوولان، چه از دولت، وزارت ورزش و هیات مدیره پرسپولیس درخواست می‌کنم هر تصمیمی که مد نظر است را عملی کنند تا آرامش به پرسپولیس برگردد. صراحتا اعلام می‌کنم آمادگی کنار رفتن را دارم و این موضوع را به وزیر محترم ورزش و جلسه‌ای که با ایشان داشتم، اعلام کردم. می‌روم خیلی راحت، هر تصمیمی که مد نظر است را عملی کنند و همین جا می‌گویم که مثل یک کارگر عاشق در کنار پرسپولیس خواهم ماند و می‌خواهم اجازه دهند که کارها و پروژه‌های توسعه‌ای، درآمدزا و ریشه‌ای که دنبال کرده بودم را پیگیری کرده و به مرحله اجرا و بازدهی برسانم.
 
رویانیان در ادامه افزود: خبرهایی شنیده‌ام که خوب نیست. نمی‌خواهم پرسپولیس به خاطر من بلاتکلیف بماند. باز هم تاکید می‌کنم پرسپولیس از همه افراد بزرگتر است. من کنار می‌روم تا پرسپولیس در آرامش بماند و با تمام وجود هر کاری که لازم باشد برای سربلندی و موفقیت پرسپولیس دریغ نمی‌کنم و همچون گذشته با تمام توان و وجودم در کنار پرسپولیس خواهم بود.
 
مدیر عامل پرسپولیس به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: فصل جدید رقابت‌های لیگ نزدیک است. این تیم و این بازیکنان باید در آرامش باشند. می‌خواهم هر چه سریعتر تصمیم بگیرند. من هیچ ادعایی ندارم. کسی که می‌گوید به عشق پرسپولیس و هوادارانش کار می‌کند نباید هیچ داعیه‌ای داشته باشد. پرسپولیس بزرگ است و بزرگ می‌ماند و شنیده‌ام عصر امروز قرار است جلسه‌ای برگزار شود. می‌خواهم هر تصمیم که گرفته‌اند را عملی کنند تا تکلیف تیم و باشگاه هر چه زودتر مشخص شود. هواداران عزیز پرسپولیس نگران نباشند. مطمئنم که با دعاها و حمایت‌های شما و با درایت کادر فنی و در راس آن علی دایی، سرمربی پرافتخار پرسپولیس، تلاش مضاعف بازیکنان و حمایت‌های همه جانبه، پرسپولیس به روزهای اوج باز خواهد گشت. این دولت و دولت آینده قطعا دل‌نگرانی‌های 30 میلیون ایرانی را درک خواهند کرد و در کنارتان خواهند بود.
 
رویانیان در پایان گفت: نمی‌خواستم حرف‌هایم طولانی شود، فقط این را می‌گویم و باز تکرار می‌کنم که آمادگی رفتن را دارم و اگر پرسپولیس را دوست دارم نباید حتما مدیر عامل باشم. حالا که مدیر عامل بودن یا نبودن من نگرانی‌هایی را ایجاد کرده و آرامش را از تیم و هواداران گرفته، می‌خواهم که هر چه سریعتر تصمیم بگیرند و فورا تصمیمات را اعلام نمایند. من هم در کنار پرسپولیس خواهم بود و مثل یک کارگر عاشق و با تمام وجودم قسم می‌خورم که از هیچ تلاشی برای سربلندی هواداران دریغ نکنم. انشاءا... مابقی حرف‌هایم بماند برای بازگشت به تهران، البته نه حرف‌هایی که آرامش را از پرسپولیس بگیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین