کد خبر: ۱۹۸۹۴۵
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۴

مسی: بی‌صبرانه در انتظار بازی در کنار نیمار هستم

ستاره بارسلونا برای بازی در کنار نیمار لحظه شماری می کند. او گواردیولا را گزینه مناسبی برای بایرن مونیخ دانست.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا که با شرکت اسپایر قطر در کارهای خیریه در سراسر چهان شرکت می کند، این بار سنگال را انتخاب کرد و برای مبارزه با بیماری مالاریا وارد این کشور آفریقایی شد.

مسی به محض ورود به سنگال با استقبال پر شور مردم و مقامات سیاسی و ورزشی این کشور مواجه شد. او در مراسم عکس گرفتن از حجله نمادینی که به امید ریشه کن شدن مالاریا آماده شده بود حاضر شد و بعد از آن در نشستی خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.


مسی
بیماری ملاریا 650 میلیون نفر از ساکنان آفریقا را تهدید می کند و برای درمان بیماران در این کشور به حدود 450 میلیون حجله توری مخصوصی نیازمند است که کشورهای آفریقایی به علت فقر و نداری قادر به تامین آنها نیستند و همین مساله باعث شده است تا مسی به همراه این شرکت قطری دست به کار شود و برای جمع آوری کمک کمپین حمایت تشکیل دهد.

مسی در جواب سوال خبرنگار عربی کوره درباره انگیزه اش برای مشارکت در چنین کارهای خیریه ای گفت: ارزش های اخلاقی مرا به شرکت در چنین کارهای تشویق می کند. از آکادمی اسپایر برای فراهم کردن چنین فرصتی برای من تشکر می کنم.

قرار بود که در این نشست اصلا سوال های فوتبالی پرسیده نشود اما خبرنگاران نتوانستند خود را کنترل کنند و مسی هم با خوشرویی تمام به سوالات آنها پاسخ داد.

بهترین بازیکن چهار سال اخیر فوتبال جهان درباره پیوستن نیمار به بارسلونا گفت: از اینکه بارسلونا با بازیکنی چون نیمار قرارداد امضا کرد خوشحالم. بی صبرانه در انتظار بازی در کنار او هستم. بارسلونا مجموعه ای از بهترین بازیکنان را در اختیار دارد. همه ما باید برای موفقیت تیم از هیچ کوششی دریغ نکنیم و هر آنچه را که در توان داریم رو کنیم. از آمدن نیمار استقبال می کنم. امیدوارم که بتوانیم در کنار هم برای بارسلونا موفقیت کسب کنیم.

مسی درباره پیوستن گواردیولا به بایرن مونیخ گفت: گواردیولا مربی بزرگی است و کارهای زیادی برای تیم جدیدش انجام خواهد داد.

عملکر بسیار خوب تیم های آلمانی در لیگ قهرمان اروپا باعث شد تا بسیاری به ستایش از فوتبال آلمان بپردازند و از پایان سلطه اسپانیا بر فوتبال جهان سخن گویند اما مسی چنین نظری ندارد:" باید عملکرد خوب تیم های آلمانی در لیگ قهرمانان اروپا را ستود، با این حال پیش بینی نمی کنم که موفقیت آنها ادامه یابد چرا که بازی در این رقابت ها بسیار سخت است. فوتبال آلمان در این چند سال اخیر پیشرفت بسیار خوبی داشته است اما رقابت همچنان ادامه دارد. بر این باورم که فوتبال اسپانیا همچنان قوی تر است چرا که ابزار لازم برای در اوج ماندن را دارد. رقابت با آلمان و دیگر تیم های قوی باعث بهتر شدن عملکرد و بالا رفتن انگیزه بازیکنان می‌شود.

به گزارش ایسنا، مسی در پایان سخنان خود درباره فوتبال سنگال و احتمال حضور بارسلونا در این کشور گفت: فوتبال سنگال برای مردم این کشور خوشحالی و سعادت را به ارمغان می آورد و این وظیفه اصلی فوتبال است. درباره بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال سنگال هم باید بگویم که من مشکلی ندارم اما این مسئله به باشگاه مربوط است نه من.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین