کد خبر: ۱۹۸۹۵۶
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۲

موفقیت تیم‌های ایرانی در دور اول مسابقات جهانی ربوکاپ هلند

در روز اول مسابقات جهانی ربوکاپ هلند 2013 اکثر تیم‌های ایرانی توانستند به دور بعدی این مسابقات راه پیدا کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: دکتر موسی خانی، رییس کمیته ملی ربوکاپ ایران با بیان این مطلب افزود: در لیگ فوتبالیست سایز متوسط، تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با کسب پیروزی 13-0 مقابل پرتغال، تساوی 1-1 با چین و باخت مقابل تیم دیگری از چین به مرحله بعدی مسابقات راه یافت. در لیگ فوتبالیست سایز کوچک تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با 2 برد ارزشمند مقابل تیم قهرمان جهان از تایلند و نیز تیم جرجیا تک از آمریکا قاطعانه به مرحله بعدی مسابقات صعود کرد. در این لیگ تیم دانشگاه امیرکبیر در دور اول مسابقات نتیجه را 3-0 به تیم ژاپنی واگذار کرد، اما همچنان در جدول مسابقات باقی است.

وی افزود: در لیگ امدادگر مجازی تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از ایران با تیم‌هایی از کشورهای ایتالیا و ترکیه به مرحله بعدی صعود کردند. تیم ایرانی در این گروه حائز بیشترین امتیاز شد.

به گزارش ایسنا،موسی خانی تصریح کرد: در لیگ شبیه ساز امداد تیم‌های MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به همراه تیم‌هایی از دبیرستان فرزانگان تهران و دانشگاه امیرکبیر به ترتیب به عنوان تیم‌های اول تا سوم به دور بعدی مسابقات صعود کردند.

رییس کمیته ملی ربوکاپ افزود: در لیگ ربات انسان‌نما تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با یک برد مقابل انگلستان و یک باخت باید برای صعود، برنده بازی بعدی خود مقابل تیمی از ایتالیا باشد. تیم امیرکبیر نیز با یک برد منتظر بازی‌های بعدی خود است.

موسی خانی ادامه داد: در لیگ شبیه ساز دوبعدی در دور مقدماتی تیم‌های پرسپولیس، علم وصنعت، امیرکبیر، شهید رجایی و دانشگاه صنعتی شیراز با تیم‌هایی از کشورهای چین، پرتغال و برزیل به دور بعدی راه یافتند.

وی یادآور شد: در لیگ ربات امدادگر واقعی تیم‌های MRL دانشگاه آزاد قزوین، دانشگاه آزاد یزد و دانشگاه آزاد تهران مرکز با انجام دو بازی باید به ادامه مسابقات بپردازند. در این لیگ تیمی از سازمان هلال احمر جوانان نیز حضور دارد.

موسی خانی گفت: در لیگ ربات خانگی نیز تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با انجام سه بازی به رقابت در این لیگ ادامه می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین