کد خبر: ۱۹۹۱۳۶
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۳

اولین اقدام رویانیان پس از بازگشت دوباره

محمد رویانیان امروز در محل باشگاه پرسپولیس با قائم مقام و چند تن از معاونان خود نشست هماهنگی را برگزار کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از ابقا در پست خود، امروز جلسه‌ای را در محل باشگاه پرسپولیس با معاونانش برگزار کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان امروز در محل باشگاه پرسپولیس با قائم مقام و چند تن از معاونان خود نشست هماهنگی را برگزار کرد.

بهروز منتقمی در ارتباط با نتایج این جلسه گفت: با توجه به برنامه‌ها و پروژه‌های گوناگون که در دست اقدام است، سفر اخیر مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به روسیه برای مذاکره با باشگاه روبین کازان و با توجه به روند آماده سازی تیم پرسپولیس، آقای رویانیان جلسات مختلفی را تشکیل می‌دهند که نشست امروز از جمله آنها بود تا برای پیگیری امور هماهنگی‌های لازم بین بخش‌های مختلف بوجود آید.

به گزارش تسنیم،قائم مقام پرسپولیس ادامه داد: مدیریت باشگاه پرسپولیس پیشرفت کارها در هر دو بخش امور تیم و امور زیربنایی، توسعه‌ای و پایه‌ای را مد نظر دارند. در بخش مربوط به تیم همه تدابیر و امکانات لازم از قبیل جذب سرمربی، جذب بازیکنان پس از گزینش سرمربی، شروع تمرینات در زمان مناسب، امکانات اردویی و سایر موارد تهیه شده یا در دست اقدام است. در امور زیربنایی و اقتصادی هم پروژه‌های گوناگونی دنبال می‌شوند که همه این موارد با حساسیت از سوی مدیریت باشگاه دنبال می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین