کد خبر: ۱۹۹۲۷۴
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۲

مبلغ قرارداد قلعه نويي با استقلال

قرارداد سرمربي آبي‌پوشان براي فصل بعد 1.2 ميليارد تومان است و قرار شده تا فتح الله زاده پس از بررسي‌هاي لازم مبلغي را هم به عنوان پاداش قهرماني به اين قرارداد اضافه کند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: امير قلعه‌نويي موفق‌ترين مربي ليگ برتر است که توانسته قهرماني‌هاي زيادي در اين رقابت ها کسب کند. با اين شرايط طبيعي است که از تمام مربيان حاضر در ليگ برتر پول بيشتري طلب کند ولي سرمربي آبي‌پوشان براي کار کردن در استقلال قرارداد مالي بالا را در اولويت قرار نداده است.
 
 
به گزارش جام ورزشي،در اين اوضاع و احوال که قيمت فوتباليست‌ها روز به روز در حال افزايش است قلعه‌نويي به قراردادي متوسط قانع شده و به فتح الله زاده گفته که مي‌خواهد جلوي بالا رفتن بي‌رويه پرداخت پول به بازيکنان را بگيرد و اين کار از خودش آغاز کرد و نسبت به سال هاي گذشته حاضر است با پول کمتري قرارداد امضاء کند.
 
 
از باشگاه استقلال خبر مي‌‌رسد که قرارداد سرمربي آبي‌پوشان براي فصل بعد 1.2 ميليارد تومان است و قرار شده تا فتح الله زاده پس از بررسي‌هاي لازم مبلغي را هم به عنوان پاداش قهرماني به اين قرارداد اضافه کند.
 
 
لازم به ذکر است که قلعه‌نويي از فتح الله زاده خواسته تا با توجه به مشکلات مالي سطح پرداختي به بازيکنان را کاهش دهد و بازيکناني را جذب کند که زياد به مسائل مالي اهميت ندهند. البته سرمربي استقلال مبلغ زيادي هم از قرارداد فصل گذشته خود را طلبکار است.
 
نکته ديگر اينکه قلعه‌نويي همانطور که مبلغ قرارداد خود را نسبت به سال گذشته کاهش داده است، دريافتي ساير اعضاي کادرفني هم نسبت به سال گذشته پايين‌تر آورده که البته شاهد اعتراضي هم به اين مسئله نبوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین