کد خبر: ۱۹۹۲۹۸
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۲
از سوی دولت صورت گرفت؛

تمدید پنج ساله اجرای آزمایشی اصلاحیه مدارس غیرانتفاعی

لایحه "تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون اصلاح قانون تاسیس مدارس غیرانتفاعی" که بنا به پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش به تصویب هیئت وزیران رسیده است، برای طی تشریفات قانونی از سوی رئیس جمهور تقدیم مجلس شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا و بنا بر گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت ، با توجه به اینکه مهلت اجرای آزمایشی قانون اصلاح تاسیس مدارس غیر انتفاعی -مصوب 1387- در تاریخ پنجم مرداد ماه سال جاری به پایان می‌رسد و به منظور جلوگیری از بروز مشکل خلاء قانونی در این زمینه لایحه 'تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون اصلاح قانون تاسیس مدارس غیرانتفاعی' برای طی تشریفات قانونی تقدیم مجلس می شود لایحه "تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون اصلاح قانون تاسیس مدارس غیرانتفاعی" از سوی رئیس جمهور تقدیم مجلس شد.

در مقدمه توجیهی این لایحه تاکید شده که مهلت اجرای آزمایشی قانون اصلاح تاسیس مدارس غیر انتفاعی -مصوب 1387- در تاریخ ششم مرداد امسال به پایان می رسد و به منظور جلوگیری از بروز مشکل خلاء قانونی در این زمینه لایحه "تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون اصلاح قانون تاسیس مدارس غیرانتفاعی" برای طی تشریفات قانونی تقدیم مجلس می شود.

بر اساس ماده این لایحه، مهلت اجرای آزمایشی قانون اصلاح قانون تاسیس مدارس غیر انتفاعی -مصوب 1387- از تاریخ ششم مرداد امسال برای مدت پنج سال تمدید می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین