کد خبر: ۱۹۹۶۱۶
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۰

دخترکان معصوم اسير «ابليس سياه»

مرد ۵۵ساله اي که دختران خردسال را به بهانه تست بازيگري براي بازي در يک فيلم سينمايي به خارج از شهر مي کشاند و ضمن سوءاستفاده، از آنان عکس هاي مستهجن تهيه مي کرد، توسط مأموران کلانتري خواجه ربيع مشهد دستگير شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 آفتاب: شب يکشنبه گذشته، مردي که از تأخير دخترش در آمدن به منزل بسيار نگران شده بود، حدود ساعت ۲۳شب با پليس تماس گرفت و گفت: فردي با ادعاي بازي دخترم در يک فيلم سينمايي او را به همراه دوست ديگر دخترم با خود برده است اما در حالي که شب به نيمه رسيده، هنوز او را بر نگردانده است و مي ترسم براي دخترم اتفاقي افتاده باشد.

در پي اعلام اين شکايت، بلافاصله نيروهاي انتظامي به محل اعلام شده توسط اين فرد عزيمت کردند و مرد ۵۵ساله را به دام انداختند. متهم که داراي يک خودروي وانت است و با دوربين هندي کم و گوشي تلفن از دختران فيلم برداري مي کرد، در اعترافات خود گفت: مي خواستم فيلم داستاني کودکانه بسازم به همين خاطر هم براي بردن دختران با خانواده هايشان هماهنگ کردم.

وي که کارگر يک شرکت ساختماني است در پاسخ به اين سوال که آيا تاکنون فيلمي ساخته ايد، گفت: نه سابقه فيلم برداري ندارم، اين اولين باري است که مي خواستم فيلم بسازم. اين مرد که آخرين طعمه هاي خود را به منطقه گلبهار در حاشيه مشهد برده بود، اعتراف کرد: براي آمدن کمي دير شد که خانواده دختران نگران شدند.

این گزارش حاکي است، در حالي که عکس هايي مبتذل از دختران در گوشي تلفن همراه اين متهم ثبت شده است او آزار و اذيت  آن ها را انکار کرد. بررسي هاي پليس بيانگر آن است که متهم برخي از دختران را نيز به بهانه فيلم برداري به اراضي کوه هاي خلج در مشهد برده است. برخي خانواده هاي قربانيان مدعي هستند که يکي از همسايگانشان اين مرد متأهل را به آن ها معرفي کرده است تا دخترشان در فيلم سينمايي بازي کند و آن ها نيز به وي اطمينان کرده اند.

به گزارش خراسان،«م. ف» متهم اين پرونده در حالي به دستور مقام قضايي و براي ادامه تحقيقات در اختيار پليس امنيت اخلاقي قرار گرفته است که تاکنون ۵شاکي دارد. درهمين حال نيز بررسي هاي پليس براي شناسايي فردي که معرف متهم به خانواده هاي قربانيان بوده، ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین