کد خبر: ۱۹۹۸۹۴
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۰

فتح‌الله‌زاده: پرسپولیسی‌ها با پورشه کیف می‌کنند استقلالی‌ها با چک برگشتی!

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید بر اساس حکم دادگاه باید اموالش توقیف شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: علی فتح‌الله‌زاده که در کنار همتای پرسپولیسی‌اش در برنامه ورزش و مردم حاضر شده بود، درباره آخرین وضعیت باشگاه استقلال صحبت کرد.

او که در این برنامه چندین بار با رویانیان به کنایه صحبت کرد، ابتدا درباره دیر رسیدن مدیرعامل پرسپولیس به برنامه، گفت: رویانیان پورشه‌اش را به خانمش داده است سوار شود و خودش با 206 به برنامه می‌آید!

وی در ادامه درباره دادن لکسوس خودش به امیر حسین صادقی، توضیح داد: صادقی دو ماه پیش به من گفت روزی که ماشینت را فروختی پولش را به من بده. او دیروز به دفتر آمد و از من پول خواست که من به او گفتم ندارم، صبر کن تا پول جدیدها رو بدهم. با این حال صادقی قرارداد سفید امضا کرد و من به خاطر این کارش لکسوسم را به او دادم. من زمانی با این ماشین به دفتر ریاست جمهوری می‌رفتم و مثل بعضی‌ها نیستم که با پراید در ریاست جمهوری حاضر شوم، ولی با لندکروز در جاده‌های شمال رانندگی کنم.

مدیرعامل استقلال همچنین درباره چک‌های برگشتی‌اش به طنز گفت: بازیکن باید با چیزی حال کند. بازیکنان پرسپولیس با پورشه و بازیکن استقلال با چک‌های برگشتی من حال می‌کنند!

فتح‌الله‌زاده همچنین در پاسخ به این پرسش که چرا امسال دیگر بمبی منفجر نکرده است؟ افزود: یک زمان بمب نداریم و می‌خریم، اما امسال ما بمب‌هایمان را نگه داشته‌ایم و الان تعمیر و گریس کاری می‌کنیم. امسال بدهی‌های زیادی داشتیم. من استعفا دادم و 10 روز سر کار نرفتم، اما دیدم که هیچ کس جلو نمی‌آید، سپس دیدم که اگر کسی جای من را بگیرد، می‌گوید فتح‌الله‌زاده تیم را رها کرد و رفت. ما اگر تیم را دوست نداشتیم ماشین و چک‌هایمان را نمی دادیم. الان با توجه به حکم یکی از قضات اموالم باید توقیف گردد. البته اگر بگردند اموالی پیدا نمی‌کنند. همه‌اش اموات است! با این حال من اعلام می‌کنم که 90 درصد بازیکنان 90 تا 100 درصد پولشان را گرفته‌اند. دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد. من حتی 37 هزار دلار از رویانیان قرض کرده بودم که آن را برگرداندم.

به گزارش ایسنا، وی همچنین با انتقاد از مسئولان وزارت ورزش و جوانان که اجازه فعالیت اقتصادی به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را نمی‌دهند، مطرح کرد: ما می‌خواهیم پنج سال باشگاه را به ما بدهند تا ببینند چطور اداره‌اش می‌کنیم. من سیم کارت‌های "بلوسل" را صادر کرده‌ام، ‌اما گفتند که قلابی است. این سیم کارت‌ها می توانست هزار میلیارد درآمد کسب کند، در حالی که ما تنها دو میلیارد در سال برایش هزینه می‌کردیم. این کار می توانست بنگاه بزرگ اقتصادی باشد، ولی بعضی از قسمت‌های مخابرات گفتند که نمی‌توانید این کار را انجام دهید، با این وجود من این طرح را جمع کردم تا اگر دوستان جدید آمدند بتوانند آن را اجرایی کنند تا این یکی از طرح‌های ماست. آقایان دستمان ما را می‌بنند و می‌گویند پرواز کن.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین